Citat:
Ursprungligen postat av
Grubbelman
Stefan Davidsson kommer få sitt straff, vi kan vara helt lugna med det och det finns några till som bör vara oroliga, Hanna Davidsson och Jerry G kommer nog ha svårt att sova efter nyår

Jag funderar kring detta med den manliga upprörda rösten som en granne vittnade om, den skulle kunna tillhöra JG.
Tänker mig att SD berättade/visade för JG att LW upprepat tog bort HD:s cacheloggar, för den kampen utspelade väl sig när SD var på trappinspektion hos JG?
Inte omöjligt att JG då fick nog och stegade över till LW för ett sanningens ord. Han ångade säkert på i sann amerikansk anda vilket såklart noterades av grannen som befann sig inom hörhåll.
Det skulle isåfall också kunna förklara endel angående JG:s misstankar om att HD låg bakom LW:s försvinnande, de oroande frågorna till SD angående mordmisstanke samt radering av sitt eget mobilinnehåll under pågående polisförhör.
Han vet alltså att ett cachekrig pågår mitt bland deltagarna i ett för honom känt triangeldrama och han var delvis inblandad i det hela.
Vill vara tydlig med att jag inte tror att JG är delaktig i mordet.