2020-11-09, 15:23
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Nixter lovade att jag skulle vakna upp idag och alla Demokrater och familjen Biden skulle sitta i häktet.

Jag har Googlat en timma snart Nixter men kan inte hitta något. HAR DU LJUGIT FÖR OSS????
Amerikanska folket har knappast börja arbeta efter svenska tidszoner.
2020-11-09, 15:24
Medlem
Nixters avatar
Generell Uppdatering

1. Nevadas GOP identifierar 9 000 röster som gjorts från "utlandet".
2. Vita husets talesman tar första steg som involverar GOP-legislature i valgranskningen.
3. Kentuckys Attorney General ansluter sig till "interstate AG group" och organiseras för att väcka talan mot PA-omröstningar.
4. RNC har skickat in en stämning i AZ.

Detta val är inte över.
2020-11-09, 15:26
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Då måste de vinna mark i domstolarna, än så länge så har tio av tio fall blivit utkastade av domare

Bara de lägre domstolarna som testat mig veterligen.
Där är det nog lika mycket aktivism som i de lägre i sverige, vänta tills det går upp till riktiga domstolar där inte aktivister sitter.
2020-11-09, 15:26
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Elektorskollegiet har ännu inte utsett någon president utan det är media som CNN.

CNN gjorde likadant 2000..men Bush vann när HD sagt sitt.

Lyssna inte på strunt som CNN.

Trump har på förhand riggat det påstådda valfusket genom att först förbjuda vågmästarstaterna att börja räkna röster innan valdagen. Och därefter kräva att rösträkningen stoppas i samma vågmästarstater.

Det är tur att USA har så pass stabila demokratiska institutioner att dom kan överleva en pajas av Trumps dignitet.
2020-11-09, 15:28
Medlem
shaktas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Baserat på vad som lagts fram hittills, och resultaten i de domstolar som GOP stämt i, så händer ingenting. 11 gånger har man försökt och 11 gånger har stämningarna blivit utslängda.

Så, nej, det kommer inte att bli så intressant. Däremot underhållande att se clownen och han WT-följare skrika sig hesa i dumhet.

Vet inte vad du har för förväntningar på domstolar men stämningarna skulle skickas in idag, om dem ens blivit inskickade än. Men klart, domstolarna kanske ska döma innan stämningarna ens kommit in.
2020-11-09, 15:28
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandalji
1. Nancy Pelosi sa innan att valet att Biden kommer att vara president oavsett vad resultatet blir

2. Senatorn i PA sa att demokraterna redan hade vunnit, långt innan rösterna var räknade

3. Biden har anställt en massa valfusks-advokater i förväg

4. Trump ledde, och sedan helt plötsligt kom det in en massa röster på Biden, utan en enda för Trump

5. Trump vann Florida stort, men förlorar mindre stater som han vann 2016. Florida brukar skifta mellan blått och rött, och brukar därför indikera vinnaren.

6. Valobservatörer har stängts ute från vallokaler

7. Biden brydde sig aldrig särskilt mycket om sin kampanj. Han gick till och med under jorden under vissa perioder. Detta kan bero på att de hela tiden planerade att fuska.

8. Biden, utan någon som helst entusiasm, får flest röster någonsin. Visst, många röstade på honom för att de hatar Trump. Men jag har svårt att tro att 74 miljoner människor röstar pga hat.

Detta är inga bevis, men de är anledningarna till att jag misstänker valfusk.

Mycket av det du skriver om Biden passade in på HRC också. Hon var helt övertygad om att hon skulle vinna, trots usel uppslutning på rallies. Deep State fusk räckte inte att vinna över Trumps popularitet. Clinton var fullständigt chockad och galen av ilska att hon inte vann. De lärde sig till Biden.
2020-11-09, 15:29
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Nixter lovade att jag skulle vakna upp idag och alla Demokrater och familjen Biden skulle sitta i häktet.

Jag har Googlat en timma snart Nixter men kan inte hitta något. HAR DU LJUGIT FÖR OSS????

Nu far du med osanning. Jag har nyss redovisat vad som händer, och det är mycket. Som du vet har man startat USA för ett par timmar sedan, det kommer mer idag. Ta det lugnt.

PS. I Georgia har över 10% av Fulton County´s innevånare har "flyttadresser" på sina röstkort. Detta är nu under Granskning. Finns dom ?
2020-11-09, 15:29
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Du vet inte att amerikanska och garanterat svenska myndigheter använder dessa för att avslöja fusk, tex skattefusk. Se några länkar om Benfords lag och bilda dig.

Man använder dessa för att indikera fusk. Inte bevisa fusk. Skärp dig.
2020-11-09, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Up-in-the-air
Henry Skumberg. Inget mediabolag utropade någonsin Gore till vinnare. Gore ringde höll själv ett förlorartal och ringde Bush på valnatten. Något han sedan tog tillbaka. Han låg hela tiden efter i valräkningen i Florida, därför överklagade han och begärde omräkning. Han förlorade i Supreme Court därför att det är högst ovanligt att en domsol "vänder" ett valresultat när rösterna blivit räknade. Jag tror inte Supreme Court vill se sig själva som en instans som "vänder" valresultat oavsett liberal eller konservativ intriktning på respektive Justice.

Både CNN och ABC utropade Gore som segrare. Jag följde även det valet.
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Bevisligen går det att 6000 Trumpröster kan bli 6000 Biden- röster. Alltså en skillnad på 12000 röster. Om det är så enkelt att skifta röster i jämna swingstater känns det inte alla säkert med dessa rösträknare.

Korrekt, och dessa uppdagades lika så väldigt snabbt och justerades utan att Trump var tvungen att leta rätt på dem.

Att en maskin handhas fel kan så klart innebära att mängder av andra maskiner hanteras fel eller till och med att det fuskas medvetet med dem.

Eller så kan en maskin som handhas fel och upptäcks tidigt och justeras innebära just det. Att det är en maskin som inte funkat som den ska men att systemet hittat den.

Det är korrekt att media inte väljer president och att det är den sammanställda räkningen som kommer om ngn vecka som är den som gäller och är officiell. Där så gör man manuella kontrollräkningar oavsett om det finns en lawsuit eller inte, och i riktigt tighta stater så räknar man en gång till.

Man har aldrig i något val tidigare vid dessa efterkontroller upptäckt storslaget fusk eller massiva fel.
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shakta
Vet inte vad du har för förväntningar på domstolar men stämningarna skulle skickas in idag, om dem ens blivit inskickade än. Men klart, domstolarna kanske ska döma innan stämningarna ens kommit in.

Det skickas stämningar hela tiden. Och har gjort så i en vecka nu. Uppdatera dig.
2020-11-09, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Nu far du med osanning. Jag har nyss redovisat vad som händer, och det är mycket. Som du vet har man startat USA för ett par timmar sedan, det kommer mer idag. Ta det lugnt.

PS. I Georgia har över 10% av Fulton County´s innevånare har "flyttadresser" på sina röstkort. Detta är nu under Granskning. Finns dom ?

Nej det är du som ljuger. Jag väntar fortfarande på en OFFICIELL länk på ditt påstående att GOP som parti ställer sig bakom varenda försök tills stämning. Kom igen nu, var är länken?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in