Citat:
Ursprungligen postat av
AreYouBack
Bra sammanfattat. Varför gick Demokraterna så hårt ut att rekomendera poströstningen? Det är inte såna fasligt långa köer till vallokalerna, att vi tror de beror på att det är de est förekomna inslagen om röstningen i USA. Tillbaka till anledningen, Demokraterna hade detta planerat, de och media kunde säga att pga poströstningen kommer Biden att komma ikapp ett par dagar efter valet. Det är då Demokraterna har sitt fönster öppet för att kunna styra hur många fakade röster de kan stoppa in i maskineriet. Personrösta vore omöjligt eftersom det inte går att fuska men poströstningen har vi sett bevis på att det går rätt bra för döda människor med en fejkad underskrift att rösta.
Den officiella förklaringen med Covid ger jag inte mycket för. Som jag skrev i en annan tråd härom kvällen, tror jag att det var, så dör amerikaner som flugor i viruset för att medelvikten over there ligger på uppskattningsvis ett halv ton. Det är helt sjukt att man tar risken för smittspridning till intäkt när man i första hand försöker dribbla med grejer som får ordentliga konsekvenser under lång tid.
Självklart är det så att tanken är att man ska kunna peka på att poströstningen gör att det tar tid, samt i förlängningen att det är naturligt att Trump tog en betryggande ledning som Biden sedermera käkade upp tack vare tonvis med postade röster av varierande kvalité. Det har dock inte bara tagit tid att räkna — det har dragit ut på tiden rent oskäligt. Vilket så klart ger utrymme för justeringar vid behov.
Att det hela kan tyckas ha logiska förklaringar gör det genialiskt. Alla varningslampor blinkar dock febrilt.
Citat:
Ursprungligen postat av
NeoVain
Ett gigantiskt välplanerat kuppförsök utan dess like mot USA världens starkaste nation. Varför? Nukes. Att anfalla konventionellt hade inte varit möjligt. Vilka är fienden? George soros och globalisterna som önskar införa sin "The Great Reset" som kommer förslava alla människor förutom de allra rikaste. De 90% som inte behövs kommer få slåss sinsemellan om de få resurser de kan komma över i ett mardrömscenario, men kommer vara utdöda inom några år.
Motiveringen ifrån de styrande är att det gäller att rädda planeten ifrån global warming och våran negativa miljöpåverkan. Kanske har de rätt. Kanske har de fel.
Enda chansen att stoppa detta är att stödja Donald Trump och sänka det globala fake-news nätverket och Big Tech som hjärntvättar människor till passivitet och planterar irrläror/lögner i deras hjärnor så att de inte ens kan förstå vem fienden är.
Att man nu varit så jävla snabba att peka på hur bra Bidens "seger" är för klimatarbetet känns också lite så där. Jag upplever onekligen att man bestämt att Biden vinner för att dagens ödesfrågor ska kunna avgöras till global belåtenhet.
Fö. trist som tusan att Trump inte gjort ett iota gentemot Facebook, Twitter, YT etc.