2020-11-09, 07:46
Medlem
De talas hela tiden om fusk till demokraternas fördel. Vad utesluter att det skett fusk till republikanernas fördel. Är det någon, som hört, läst något om den saken
2020-11-09, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Coronan kommer fortsätta användas. Inte var coronan enbart till för valet i USA.

Så är det sannolikt, de vill kunna göra schackdrag i flera dimensioner och maximera nyttan med Corona. Valet var en del i det hela. Vi vet att Corona-testerna är ökänt opålitliga och jag uppfattar det som att man utökat testningen ganska rejält här i Sverige, vilket kan vara den egentliga anledningen till den kraftiga andra vågen. Utökad testning och hög andel felaktigt positiva tester ger överdrivet många "nya" fall när det egentligen kanske handlar om simpla förkylningar. De kan förlänga det här tillståndet som de själva önskar i princip och därmed påverka andra val för att få bort konservativa regimer samt mycket annat som står på deras önskelista.
2020-11-09, 07:51
Medlem
KreugerGulds avatar
Popcorndags! Som sagt vi kommer nog få se arresteringar i slutändan, och Trump seger innan detta är över! https://youtu.be/1ZSdI5kl3gE
2020-11-09, 07:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Så är det sannolikt, de vill kunna göra schackdrag i flera dimensioner och maximera nyttan med Corona. Valet var en del i det hela. Vi vet att Corona-testerna är ökänt opålitliga och jag uppfattar det som att man utökat testningen ganska rejält här i Sverige, vilket kan vara den egentliga anledningen till den kraftiga andra vågen. Utökad testning och hög andel felaktigt positiva tester ger överdrivet många "nya" fall när det egentligen kanske handlar om simpla förkylningar. De kan förlänga det här tillståndet som de själva önskar i princip och därmed påverka andra val för att få bort konservativa regimer samt mycket annat som står på deras önskelista.
Instämmer till fullo!
2020-11-09, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevePlasma
De talas hela tiden om fusk till demokraternas fördel. Vad utesluter att det skett fusk till republikanernas fördel. Är det någon, som hört, läst något om den saken
Det finns naturligtvis ingenting som utesluter detta. Enskilda fall av fusk och oegentligheter förekommer vid de flesta val från många sidor. Från Kalifornien finns exempelvis uppgifter att republikaner placerat ut inofficiella boxar i syfte att fånga upp poströster. Huruvida syftet med detta var att bedriva valfusk verkar vara oklart men förfarandet förefaller i alla fall vara i strid med lokala vallagar. Det är lite otäckt på så sätt att Trump sedan länge förkastat systemet med poströstandet. Jag har därför svårt att tänka mig att dessa boxar placerades ut för att man ville vara snäll. Men syftet är som sagt inte helt klart.
2020-11-09, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Ja men vill du lära dig vad detta handlar om se denna först https://youtu.be/sb9jRqgDOJ8

OM du inte redan sett den.

Nu har jag titta på den. Det är ju en del att smälta där. Men valfusket skulle alltså vara orkestrerat av Soros och globalisterna?

Men det förklarar ju inte hur det är tänkt att Trumps privata advokater ska kunna kontakta Supreme Court och få dem att ta ett beslut i den här frågan?
2020-11-09, 08:07
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevePlasma
Det har ju hörts till leda i 3 år sedan 2016 om rysk påverkan vilket sen visade sig vara falskt. Nu finns en hel del indicier på fusk från demokraterna så låt det utredas.
2020-11-09, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Nu har jag titta på den. Det är ju en del att smälta där. Men valfusket skulle alltså vara orkestrerat av Soros och globalisterna?

Men det förklarar ju inte hur det är tänkt att Trumps privata advokater ska kunna kontakta Supreme Court och få dem att ta ett beslut i den här frågan?

Så går det till:

"We should allow the rule of law to operate", Ted Cruz

https://www.youtube.com/watch?v=sSxOJO0r6S8
2020-11-09, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Vilka suspekta händelser har skett under USA valet 2020? Det cirkulerar massa minst sagt suspekta klipp/bilder från det amerikanska valet som indikerar på att allt inte gått rätt till.

Michigan. 100% av rösterna från mall in ballots till Biden?
https://twitter.com/Yoder_Esqq/status/1323984435381981189?s=19 (Kolla bilder)

Arizona. Aktivister som jobbar på ett valdistrikt I Arizona försöker få vissa blanketter ogiltiga
https://twitter.com/cbreeze32/status/1323875058918461442?s=19

Wisconsin. Fler röster registrerade än vad det finns röstberättigade i delstaten?
https://twitter.com/RkyMtnMAGA/status/1324013214103969792?s=19

Pensylvania. Röstningsmaskiner I scranton, republikanernas starkaste område i Pensylvania går ur funktion. Personal ber väljare att skriva i för hand och lämna över dem ist...
https://twitter.com/MichaelCoudrey/status/1323698656952766464?s=19

Bevisen är Twitter och galningar påhitt. Fortfarande noll bevis för större valfusk. Suck, vad gör min på dagarna i er arbetslöshet?
2020-11-09, 08:16
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Det är för låga siffror för att förändra någonting i tillräckligt många battle grounds.
Ja det är ju ingenting jämfört med hur många röster som ändrades från Trump till Biden via rösträkningsmjukvaran samt alla de illegala rösterna som lades till i efterhand av korrupta valarbetare.
2020-11-09, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det finns naturligtvis ingenting som utesluter detta. Enskilda fall av fusk och oegentligheter förekommer vid de flesta val från många sidor. Från Kalifornien finns exempelvis uppgifter att republikaner placerat ut inofficiella boxar i syfte att fånga upp poströster. Huruvida syftet med detta var att bedriva valfusk verkar vara oklart men förfarandet förefaller i alla fall vara i strid med lokala vallagar. Det är lite otäckt på så sätt att Trump sedan länge förkastat systemet med poströstandet. Jag har därför svårt att tänka mig att dessa boxar placerades ut för att man ville vara snäll. Men syftet är som sagt inte helt klart.
Grunden i problematiken med poströster i USA är att dessa inte identifieras alls. Inga körkort eller andra ID handlingar krävs för att få posta den. Det enda som krävs är en underskrift. Det öppnar upp för valfusk eftersom möjligheten är så stor. Det tillsammans med att man nu inför detta val skickat ut röstsedlar till ALLA registrerade, även döda personer och även till dom som inte själva begärt ut det. Dvs det finns en väldig massa röstsedlar i omlopp som kan "stjälas" och lämnas in anonymt så att samma röst kan rösta flera gånger.
2020-11-09, 08:22
Medlem
Sane?s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rappakaljanskaj
Bevisen är Twitter och galningar påhitt. Fortfarande noll bevis för större valfusk. Suck, vad gör min på dagarna i er arbetslöshet?
Informationen sprids på Twitter, bevisen är inte twitter. Är det något mer du inte förstår?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in