2020-11-09, 07:03
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Coronan kommer fortsätta användas. Inte var coronan enbart till för valet i USA.

Det är möjligt, Joe Biden har dock sagt att om han blir vald så kommer det försvinna fort eller liknande. Det är nog hans lakejer som släpper ut lite här och där emellanåt för att skrämma upp folk, rädslan behöver de för att folk ska ta "vaccinet" när det är "klart".

De väntar dock med vaccinet tills Joe Biden sitter för då börjar "The Great Reset" som börjar med vaccinet och hälsoapp på mobilen som man måste visa upp att man är vaccinerad för arbetsgivare osv samt massa annat skit som gör livet till ett rent helvete för alla i hela världen så detta handlar inte bara om USA alla måste vara med.
2020-11-09, 07:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det är möjligt, Joe Biden har dock sagt att om han blir vald så kommer det försvinna fort eller liknande. Det är nog hans lakejer som släpper ut lite här och där emellanåt för att skrämma upp folk, rädslan behöver de för att folk ska ta "vaccinet" när det är "klart".

De väntar dock med vaccinet tills Joe Biden sitter för då börjar "The Great Reset" som börjar med vaccinet och hälsoapp på mobilen som man måste visa upp att man är vaccinerad för arbetsgivare osv samt massa annat skit som gör livet till ett rent helvete för alla i hela världen så detta handlar inte bara om USA alla måste vara med.
Håller med dig där. Den nya världsordningen är på g.
2020-11-09, 07:09
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Hur går det till när presidentens privata advokat Giuliani kontaktar Supreme Court? Är det G som då lägger fram alla de misstankar som visat sig?

Tror nog Kina vill vänta lite till. Det vet ju om vad som händer.

Jag var för mig att du var en såndär dum Joe Biden supporter som vill att världen ska bli en mardröm?

Vem fan bryr sig hur det går till egentligen, advokater fixar det där, lägger fram bevisen för fusket osv. Sen kommer de fixa skadan, ta bort 700k röster ifrån pennsylvania t.ex så får Trump den.

När det bevisas som organiserat valfusk på hög nivå då börjar arresteringarna av alla inblandade som t.ex Nancy pelosi, förhoppningsvis även George Soros men den jäveln kan vi nog inte hoppas på att få tag på.
2020-11-09, 07:11
Medlem
NeoVains avatar
Ett intressant talande huvud här, om hur Trump besegrade globalisterna.

https://twitter.com/i/status/1325658142592667648
2020-11-09, 07:13
Medlem
Citat:
Jag var för mig att du var en såndär dum Joe Biden supporter som vill att världen ska bli en mardröm?

Vem fan bryr sig hur det går till egentligen, advokater fixar det där, lägger fram bevisen för fusket osv. Sen kommer de fixa skadan, ta bort 700k röster ifrån pennsylvania t.ex så får Trump den.

När det bevisas som organiserat valfusk på hög nivå då börjar arresteringarna av alla inblandade som t.ex Nancy pelosi, förhoppningsvis även George Soros men den jäveln kan vi nog inte hoppas på att få tag på.

Nej, jag är inte förtjust i Biden. Men jag tycker det är intressant att följa det här genom att lära mig mer. Innan jag tycker något om detta vill jag veta hur det fungerar. Jag vet inte det. Och jag är då inte vänster heller.

Men jag har svårt att tänka mig att Giuliani ska kontakta SC och säga vad de ska göra. Tycker inte du det låter lite otroligt?
2020-11-09, 07:17
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Nej, jag är inte förtjust i Biden. Men jag tycker det är intressant att följa det här genom att lära mig mer. Innan jag tycker något om detta vill jag veta hur det fungerar. Jag vet inte det. Och jag är då inte vänster heller.

Men jag har svårt att tänka mig att Giuliani ska kontakta SC och säga vad de ska göra. Tycker inte du det låter lite otroligt?

Nej varför? Giuliani tror jag inte det blir, det blir nog några andra.

Men det är ju Presidenten, han får förtur, dom tar sånt direkt. Finns det någon substans i det så kommer de kolla noga. Men de vet nog redan, om de hängt med, så kanske inte behöver kolla så mycket bevis.

Det har ju varit svårt att missa allt fuskande för den som haft ögonen öppna. Även för dem kan jag tänka mig.
2020-11-09, 07:19
Medlem
Citat:
Nej varför? Giuliani tror jag inte det blir, det blir nog några andra.

Men det är ju Presidenten, han får förtur, dom tar sånt direkt. Finns det någon substans i det så kommer de kolla noga. Men de vet nog redan, om de hängt med, så kanske inte behöver kolla så mycket bevis.

Det har ju varit svårt att missa allt fuskande för den som haft ögonen öppna. Även för dem kan jag tänka mig.

Aha okej, presidenten får förtur i SC så hans advokat eller advokater kan lägga fram ärendet i SC så att de kan bestämma hur det här egentligen har gått till. Är det så du menar?
2020-11-09, 07:20
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Och bristande regler och transparens öppnar för röstfusk, vilket är precis det jag syftar på att jag mycket väl kan tro att händer här.

Så bara för att USA inte är en diktatur så kan det inte ske fusk även om det finns möjlighet till det?
Givetvis kan det ske fusk. Tillvägagångssättet för detta ligger enbart på det hypotetiska planet i dagsläget. Bevisbördan ligger på den som kommer med påståendet att så sker, som tidigare påpekats. Det går som sagt inte att bevisa att fusk inte förekommit. Lika lite som det går att bevisa att gud inte existerar. (känns inte det igen? Tror jag har skrivit det i ungefär vart fjärde inlägg i denna tråden)

Mycket gemensamma drag mellan guds och röstfusk-epistemologierna typ "Om inte gud existerar, hur kan då medvetande ha uppstått?" "Tror du att allt finns av en slump".. Argument from ignorance och mycket begging the question där argumentets premisser antar och gör sig beroende av slutsatsens giltighet som i ditt fall.
Senast redigerad av MrArtur 2020-11-09 kl. 07:29.
2020-11-09, 07:21
Medlem
Mycket knark och lite bevis.

Såg att det finns bevis på flera hundratusen valsedlar som är falska och det ser man tydligen för att de har helt fel utseende.....
Låter ju jävligt troligt att de inte tänkt på att basera de falska hjälpligt på hur en riktig ser ut....
2020-11-09, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Aftonbladet, Expressen, Svt, alla vänstermedia. Du kan inte ha missat det.

Referenser, inte påståenden! Ge oss direkta citat istället för lösryckta påståenden
2020-11-09, 07:31
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Aha okej, presidenten får förtur i SC så hans advokat eller advokater kan lägga fram ärendet i SC så att de kan bestämma hur det här egentligen har gått till. Är det så du menar?

Ja men vill du lära dig vad detta handlar om se denna först https://youtu.be/sb9jRqgDOJ8

OM du inte redan sett den.
2020-11-09, 07:33
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Vilka suspekta händelser har skett under USA valet 2020? Det cirkulerar massa minst sagt suspekta klipp/bilder från det amerikanska valet som indikerar på att allt inte gått rätt till.

Michigan. 100% av rösterna från mall in ballots till Biden?
https://twitter.com/Yoder_Esqq/status/1323984435381981189?s=19 (Kolla bilder)

Arizona. Aktivister som jobbar på ett valdistrikt I Arizona försöker få vissa blanketter ogiltiga
https://twitter.com/cbreeze32/status/1323875058918461442?s=19

Wisconsin. Fler röster registrerade än vad det finns röstberättigade i delstaten?
https://twitter.com/RkyMtnMAGA/status/1324013214103969792?s=19

Pensylvania. Röstningsmaskiner I scranton, republikanernas starkaste område i Pensylvania går ur funktion. Personal ber väljare att skriva i för hand och lämna över dem ist...
https://twitter.com/MichaelCoudrey/status/1323698656952766464?s=19
Sedan när blir skärmdump på siffror bevis? Man kan ju med enkelhet ordna sådant i Photoshop. Finns det någon tydlig bevis?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in