Citat:
Takk for dine tolkninger! Jeg synes også at det er vanskelig å bedømme. Bilde nr 2 (passbildet) tror jeg at kan være ganske nytt.Den första bilden där, där några menar att det finns en skada i inre ögonvrån mot näsan (höger öga),
tycker jag ändå är svårbedömt.
Har sett så många ansikten där leenden och skratt gör ögonen olika stora och där små rynkor, sedda
i visst ljus, kan se ut som ärr eller onaturliga märken ...
Går vidare till nästa och återkommer här.
Passbilden har så starkt ljus att små streck går förlorade.
MEN på bild 3 ... finns också ett streck från ögonvrå till näsa (höger öga), precis samma som
på bild 1, där det sägs vara skada efter ev våldsamhet.
Bild 3 är ju tagen många år tillbaka.
Är bild 2 tagen vid samma tidpunkt? Nej, tror inte det, frisyr och allmänt, är de olika.
tycker jag ändå är svårbedömt.
Har sett så många ansikten där leenden och skratt gör ögonen olika stora och där små rynkor, sedda
i visst ljus, kan se ut som ärr eller onaturliga märken ...
Går vidare till nästa och återkommer här.
Passbilden har så starkt ljus att små streck går förlorade.
MEN på bild 3 ... finns också ett streck från ögonvrå till näsa (höger öga), precis samma som
på bild 1, där det sägs vara skada efter ev våldsamhet.
Bild 3 är ju tagen många år tillbaka.
Är bild 2 tagen vid samma tidpunkt? Nej, tror inte det, frisyr och allmänt, är de olika.
"Et pass er bare gyldig så lenge eieren kan kjennes igjen på bildet, og så lenge passet er uforandret og uskadet. Pass til personer over 16 år er gyldig i 10 år. Feb 22, 2017" På passbildet synes jeg at det kan se ut som hvite streker i huden (som kan være et bleknet arr?) fra høyre øye mot nesen.
Skader i huden kan også oppstå ved uhell/ulykke. Og de fleste skader seg en eller flere ganger i løpet av livet.
Hvis det er et arr der, vet vi heller ikke om arret eventuelt skyldes en nødvendig medisinsk operasjon som ikke har med fysisk vold å gjøre eller som ikke en skade etter et uhell eller en ulykke.
Edit: passbildet var kanskje mindre enn 10 år gammelt i oktober 2018, ettersom ekteparet Hagen hadde planlagt en utenlandsreise kort tid etter bryllupsdagen i 2018?
(15.08.2020) – Tom og Anne-Elisabeth Hagen feiret bryllupsdagen med en god middag hos sin datter. En drøy uke senere hadde ekteparet planlagt å reise på utenlandsferie for å markere dagen, sier han til TV 2.
https://www.tv2.no/a/11583245/
Edit: Jeg tok feil, og pass til voksne er fremdeles gyldige i 10 år (og ikke i 5 år som jeg først skrev) :
"Fra utstedelsesdatoen er et pass gyldig
a. i 10 år når den det utstedes til er fylt 16 år"
Fra: Forskrift om pass og nasjonalt ID-kort (pass- og ID-kortforskriften)
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-09 kl. 02:01.
Senast redigerad av z-z-z 2020-11-09 kl. 02:01.