Citat:
Ursprungligen postat av
UndeadNinja
Du behöver nog läsa på lite mer. Det finns massor av bevis som exempelvis att döda människor har röstat samt att man räknat ogiltiga rôster.
Om det har påverkat valet eller inte, det vet inte jag men att påstå att valet har skett utan oegentligheter är ju bara helt fel.
Jag vill påstå att en stor del i det här är medias koordinerade propaganda för att få Amerikanska folket att tro att valet var avgjort.
Många republikaner trodde att valet var avgjort när Trump ledde så pass kraftigt i exempelvis PA. Säkerligen många som på Tisdagen avstod från att rösta efter jobbet pga den stora ledningen. Tricket var att räkningen stängdes ned för att sent på natten öppna igen med några UPS bilar fulla av bara Biden ballots.
Trump hade ledning med 800.000 röster och 94% av rösterna räknade men slutade med förlust efter att alla mail in ballots räknades. Mattematiskt statistiskt omöjligt menar jag.
Många stora County hade fler ballots än det fanns röstberättigade. Vidare var det flertalet stater som gav möjligheten att både köra mail in ballot för sig själv sin döda mor och far samt illegale Jose.
Med tanke på att Trump visat den bästa prestandan bland svarta och Latinos av någon republikan så är det extremt märkligt att globalisternas kandidat creepy sleepy Joe lyckades ta det här valet.