Citat:
Som det ser ut nu när valfusket börjar uppdagas, och kommer rullas ut nu i veckan, så ligger Trump endast under med drygt 120,000 röster i FEM delstater. Ca 43,000 i Pennsylvania (nästan 6,7 miljoner röster), Wisconsin ca 20,000 röster (drygt 3,2 miljoner röster), Georgia ca 10,000 röster (drygt 4,9 miljoner röster), Arizona 17,000 röster (drygt 3,2 miljoner röster) och Nevada 35,000 röster (nästan 1,3 miljoner röster). Samt det sjuka som verkar ha hänt i Michigan där Biden hux-flux fick 100% av drygt 130,000 röster i ett svep. Michigan 146,000 röster (5,4 miljoner röster).
Trump, är just nu på 214 elektorer, behöver bara North Carolina, som han leder (15), Pennsylvania (20), Wisconsin (10) och Georgia (16). Då hamnar han på 275. Han behöver inte Arizona och Nevada. Marginalen är så pass liten i de fyra förstnämnda och rapporterna om olika typer av röstfusk (programvara som dominion, hammer och scorecard) samt okända personer, inte USPS, som plockat upp valsedlar dagen efter valet ur röstbrevlådor (finns bevis), så många att detta givetvis kommer att hamna i HD till slut. Där tror jag personligen att Trump vinner till slut. Jag visste att de skulle bli så här., vilket jag skrev innan valdagen.
MSM bestämmer inte och har ingen rätt att utse en vinnare.
Trump, är just nu på 214 elektorer, behöver bara North Carolina, som han leder (15), Pennsylvania (20), Wisconsin (10) och Georgia (16). Då hamnar han på 275. Han behöver inte Arizona och Nevada. Marginalen är så pass liten i de fyra förstnämnda och rapporterna om olika typer av röstfusk (programvara som dominion, hammer och scorecard) samt okända personer, inte USPS, som plockat upp valsedlar dagen efter valet ur röstbrevlådor (finns bevis), så många att detta givetvis kommer att hamna i HD till slut. Där tror jag personligen att Trump vinner till slut. Jag visste att de skulle bli så här., vilket jag skrev innan valdagen.
MSM bestämmer inte och har ingen rätt att utse en vinnare.
Va intressant, ja herregud va spännande 🤗
Trump är en kämpe och vinnare. Det pratas om att demokraterna använt fler döda människors namn i detta val än någonsin?. Vad har du hört om den saken?.
P.s såg nu att du svarat på frågan.🙄

Allt hänger på hur stort fusket är, och det verkar ju vara rätt så jävla omfattande!
Ute i svenska samhället är siffran förmodligen uppe i 99%.. Kan bli kalldusch för svenska tds-are.