Citat:
Ursprungligen postat av
mendokse
Det är många republikaner som tror att det skett valfusk inklusive presidenten själv så var din försvinnande lilla del kommer ifrån vet jag inte.
Jag följer ett antal kända högerprofiler på Twitter och relativt stora youtubare som är fundersamma eller påstår att valfusk har skett.
Inom din egen filterbubbla kanske det är få.
Du borde fundera på möjligheten att du kan ha fel, för det låter mer som att du på ett emotionellt plan bestämt dig att det inte skett något valfusk för att du ogillar Trump och Republikanerna.
Tomma burkar skramlar mest, GOP har kommit med såna här ogrundade påståenden i 20 år nu. Vart är bevisen? För den delen, vart är Hunter Biden hårddisken?
Klart det finns stolpskott som inte kan acceptera att deras våldtäktsman till president har fått kicken och snart sitter i fängelse. Vad är deras alternativ? Lägga ner verksamheten? Givetvis kommer dom göra allt dom kan för att försöka fortsätta vara relevanta. Att mongos ljuger är inte bevis.
Jag hade tyckt att det var SKITROLIGT om det visade sig att det fanns utsprett valfusk. Det hade gjort 2021 till ett mycket mera spännande år för mig som inte bor i USA och inte påverkas så mycket, men det finns NOLL belägg för det och GOP har myttat om det här i årtionden nu. Han ropar bara varg, men det finns ingen päls.