2020-11-08, 21:24
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SunTzu
Problemet är att du är för blåst för att förstå siffrorna. Trump såg till att väldigt få av hans supporters poströstade, och hans supporters är nästan uteslutande i bonde whitetrashhålor som räknar fort för att det är få som röstar. Redan på valnatten så räckte det med att gå in och kolla räkningen på countynivå för att se att Trump skulle förlora. Problemet är att du är för blåst för att tolka siffrorna, och valsituationen.

Kul att du nämner just poströsterna, synd att du är för blåst att förstå vad jag säger.

Men hade du varit lite intelligentare så hade du kunnat förstå denna analys av just poströsterna, som visar på en avvikande trend i just svingstaterna över poströstfrekvensen, som inte är naturlig. Tvärtom pekar det mycket starkt på att det är just poströsterna som är manipulerade.

https://is2.4chan.org/pol/1604860627527.gif
2020-11-08, 21:24
Medlem
fyllds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Han får sluta vara en barnunge nu.

Jag tycker det är dags för Trump att göra det rätta och gratulera Biden till hans utklassning i att fånga upp +130 årings-väljarna.

Republikanerna måste sikta in sig på den väljargruppen nästa val om man ska ha någon chans.
Biden lyckades ju även gräva fram de yngre 118-åringarna, vilket i sig är en bedrift. Trump borde dela ut the Presidential award of cheat till Biden.

Har Pelosi ett ägarintresse i röstmaskinerna från Dominion?
2020-11-08, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Nu handlar det ju dock inte om bara 100 röster hit eller dit utan det finns uppgifter om flera tusentals i vissa counties och hundratusentals röster i andra delar av landet som verkar misstänksamma, som kommer att utredas.

Verkar misstänkta? Vad har hänt varför är dom misstänkta? Finns det källor eller bevis?
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Vilka uppgifter? Det snackas skit om allt, jämt. Specificera.
Känns som det enda man gör i denna tråd är att skicka länkar hela tiden till användare. Hade varit kul om mod kunnat sammanfatta första posten med alla länkar.

Hundratusentals är från Rudy Guillou på Steven Crowders senaste sändningen där han pratar om det. 450k specifikt.

Det andra är från MVIC databasen, finns i tidigare inlägg här.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
SVT gjorde en intervju med ett gammalt redneckpar från Texas i somras. De sa att de hade röstat på republikanerna i 50 bast. Men nu skulle de rösta mot Trump för att de skämdes över en president som hade så fittig stil. När jag såg den visste jag att Trumps dagar var räknade.

ALLA demokrater gick man ur huse och röstade på Biden samt några miljoner republikaner också av samma anledning som det gamla Texasparet. SÅ fick Biden flest röster någonsin.

Media presenterar vad de vill att du ska se för att forma din åsikt enligt vad de själva önskar. De fick nog leta länge för att hitta några republikaner som var emot Trump, med tanke på att de allra flesta älskar honom. Har du inte sett publiken som dyker upp i alla städer oavsett vart han åker? Jämför med Biden.

Ingen gillar Biden.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fylld
Biden lyckades ju även gräva fram de yngre 118-åringarna, vilket i sig är en bedrift. Trump borde dela ut the Presidential award of cheat till Biden.

Har Pelosi ett ägarintresse i röstmaskinerna från Dominion?

Källa tack.
2020-11-08, 21:27
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Det är en försvinnande liten andel av alla människor som tror att det pågår utbrett valfusk. Det skulle alltså ske under näsan på observatörer, dessutom så livestreamade PA t ex hela sin räkning. Du måste också ha lyckats få med dig ett antal hundra GOP anställda som sitter på diverse electoral boards, samt du ska lyckas få med dig räknare på flera plan, och ingen har sagt ett ord?

GOP har snackat om valfusk i 20 år nu. Dom har inte lyckats producera ett skit. Det enda dom försöker göra är att "muddy the waters" och försöka skapa osäkerhet. Det är för övrigt direkt taget ur både gamla KGB och numera FSBs manualer för psyops, och vi vet att en helt bisarr andel av alla Tweets och facebookinlägg som gjorts sen 2016 re: amerikanska val kommer direkt från Internet Research Agency, "firman" som holländarna lyckades hacka sig i nätverket på och liveövervaka över deras egna kameror.

Det bästa med hela den här cirkusen är att det är det bästa sättet jag någonsin sett att hitta vilka dom riktiga "Livets Hårda Skola" stolpskotten som köper den här genomskinliga skiten är.

Det är många republikaner som tror att det skett valfusk inklusive presidenten själv så var din försvinnande lilla del kommer ifrån vet jag inte.
Jag följer ett antal kända högerprofiler på Twitter och relativt stora youtubare som är fundersamma eller påstår att valfusk har skett.
Inom din egen filterbubbla kanske det är få.

Du borde fundera på möjligheten att du kan ha fel, för det låter mer som att du på ett emotionellt plan bestämt dig att det inte skett något valfusk för att du ogillar Trump och Republikanerna.
2020-11-08, 21:27
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
SVT gjorde en intervju med ett gammalt redneckpar från Texas i somras. De sa att de hade röstat på republikanerna i 50 bast. Men nu skulle de rösta mot Trump för att de skämdes över en president som hade så fittig stil. När jag såg den visste jag att Trumps dagar var räknade.

ALLA demokrater gick man ur huse och röstade på Biden samt några miljoner republikaner också av samma anledning som det gamla Texasparet. SÅ fick Biden flest röster någonsin.

Innan valet då Trumps möten var sprängfulla jämfört med Bidens möten som överröstades av Trumps supportrar som befann sig på avstånd? Trump slår rekord bland latinos och svarta detta val.
Tyvärr alltså...jag kan inte tro att den här virrpannan är populärare och har lockat fler röster än Obama. Glöm det! Det följer ingen logik alls
2020-11-08, 21:28
Medlem
Aakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Han får sluta vara en barnunge nu.

Jag tycker det är dags för Trump att göra det rätta och gratulera Biden till hans utklassning i att fånga upp +130 årings-väljarna.

Republikanerna måste sikta in sig på den väljargruppen nästa val om man ska ha någon chans.

Han kommer gå med på att förlora, dock vill han testa de bevis han har rättsligt.

Visar det sig inte hålla kommer han ge med sig.
2020-11-08, 21:28
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Anekdoter från svensk statsmedia är väl ändå, om något, mer fittigt och falskt än hela Trumps stil.

Det får du tycka såklart. Jag tror det där Texasparet var ett klockrent exempel på en trend som varken Trump eller opinionsundersökningarna såg.

Nu är iaf cirkusen över. Även om några i denna tråd tror att det påstådda fusket kommer uppdagas och Trump kommer sitta kvar. De har såklart fel.
2020-11-08, 21:29
Medlem
Citat:
Känns som det enda man gör i denna tråd är att skicka länkar hela tiden till användare. Hade varit kul om mod kunnat sammanfatta första posten med alla länkar.

Hundratusentals är från Rudy Guillou på Steven Crowders senaste sändningen där han pratar om det. 450k specifikt.

Det andra är från MVIC databasen, finns i tidigare inlägg här.

157 sidor lång, tänker tyvärr inte försöka hetsa mig igenom det för att snubbla över en specifik länk. Om det nu finns belägg, så länka dom.

Vad är MVIC? Googlesökning ger noll resultat på något om valet. Crowder är ju som att hänvisa till Pelosis blogg som argument. Vart är dina opartiska källor?
2020-11-08, 21:29
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Media presenterar vad de vill att du ska se för att forma din åsikt enligt vad de själva önskar. De fick nog leta länge för att hitta några republikaner som var emot Trump, med tanke på att de allra flesta älskar honom. Har du inte sett publiken som dyker upp i alla städer oavsett vart han åker? Jämför med Biden.

Ingen gillar Biden.

Valresultatet säger något annat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in