2020-11-08, 19:51
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
"Georgia Update"

-Samma mjukvara från Dominion Voting Systems som av en händelse bytte 6000 röster för Biden och stal dessa av Trump i Michigan har nu upptäckts i många counties i Georgia.

-Myndigheter tror att bla minst 80.000 "Absentee ballots" är räknade genom mjukvaran i dessa counties.

Det börjar röra på sig...

PS. Bolaget Dominion Voting Systems företagsslogan är:
“Dominion is ready to make a difference in your next election,”

Vänta med bevisen först!
Du har redan förlorat 2 gånger.
2020-11-08, 19:52
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Såg intervjun med Graham, den var riktigt kraftfull. Han berättade bland annat att om de låter detta gå igenom kommer det aldrig igen komma en Republikansk President.

PS. Räkna med galen uppslutning på MAGA MARCH i Washington nu på Lördag.

Nix. Kommer inte hända. Valet är över.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Media är experter på att hitta bortförklaringar när saker läcker som inte borde läcka. Det finns hundratals filmer vid det här laget och det är möjligt att nån enstaka faktiskt är som de berättar, men på andra syns det tydligt att folk sitter och försöker fylla i så många som möjlligt på kortast tid möjligt utan någon mall.

Jag hittade en bild på valsedeln och det är sju ställen som man ska fylla i med pennan. Det är helt omöjligt för någon att komma ihåg hur folk har röstat utan att ha något att jämföra med.

Jag jämförde valsedeln med videoklippet och samtliga ifyllda punkter går till Demokraterna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Vänta med bevisen först!
Du har redan förlorat 2 gånger.

Han verkar gilla att bli sparkad på gång efter gång.
2020-11-08, 19:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noidea2k8
Det är väl snarare så att man har börjat gräva så jävla långt ner i som smutsiga lådorna att det börjar bli smått parodiskt.
Nu senast såg jag att fox hade lyckats gräva fram Newt Gingrich (Tidigare "speaker of The house") som någon sorts kritiker mot valet. Newt som blev anmäld för 84st "Ethic violations", den första att bli reprimerad för ethics vialotions i representants huset. Och tillslut fick avgå i "disgrace".

Jaha? Och??? Kallas "att skjuta budbäraren" det där.

All svensk massmedia är för Biden. Stödet för Biden i Sverige är totalt ute i det officiella. Det är sovjetiskt bisarrt så där har man mer fog att skjuta iallafall den budbäraren.
2020-11-08, 19:54
Avstängd
Smaka-migs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jiren
Det börjar bli riktigt livat i informationsflödet. Fler och fler tunga namn i USA som vaknar upp och börjar uppmärksamma konstigheter kring valresultatet.

Något säger mig att kommande veckan kommer bli mycket spännande. För att inte tala om de närmsta månaderna.

Törs man hoppas på att CNN:s högkvarter bränns ner till grunden?

Trump är död. Nu handlar allt om att vinna all dess stöd och supportrar Trump hade, till sig själva. Både Ted Cruz och Lindsey Graham har som ambition att bli president. Dessa herrar vill suga åt sig Trumps anhängare nu.
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Med andra ord respekterar de muren..

Nuren skall väck. Nu kommer den att nonteras ner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Det är inte förbehållet mej eller nån annan här inne att sköta rösträkning eller att döma över Trumpens psykiska hälsa. Jag dristar mej till att påstå att karln inte kan ha alla hästar hemma.

Jag bara påpekar att du låter precis som en av botarna ifrån dina meningsfränder.

Ska du ta o fjolla dig med floskler kan du därför få gå o göra det till någon annan. Det blir liksom lite pinsamt när det är så uppenbart att du inte har någon som helst aning om hur ett amerikanskt val kan gå till. Utan du bara kommer in här o sätter dig o pumpar ur dig en massa floskler om hur DU TYCKER! Att det borde gå till. Vad du tror om nån du inte känner. O hur det faktiskt borde vara.

Det är knappast något relevant.
O dessutom är det så långt ifrån hur amerikanska val fungerar i verkligheten så du anar inte!

Förhoppningsvis läste du mitt tidigare inlägg o lärde dig någonting. Annars kan du ju gå tillbaka till din eko kammare där ni tillsammans kan sitta o tycka att Biden vann.

Enligt Amerikanska seder är inte slaget än förlorat.

Du kan göra med det vad du vill. Men det här finns i Amerikanska val, bara för att det ska finnas en chans emot fair play.
Senast redigerad av AlfaKennyBody 2020-11-08 kl. 19:57.
2020-11-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Nix. Kommer inte hända. Valet är över.
Stämmer ej.
Valet är över så fort det potentiella röstfusket utretts. Ingen slutsats kan dras innan det. Just nu ser detta ut som valet år 2000.

EDIT: Och ja Trump har fortfarande en chans att vinna.
2020-11-08, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Jag hittade en bild på valsedeln och det är sju ställen som man ska fylla i med pennan. Det är helt omöjligt för någon att komma ihåg hur folk har röstat utan att ha något att jämföra med.

Jag jämförde valsedeln med videoklippet och samtliga ifyllda punkter går till Demokraterna.

Herregud hur kan man vara så korkad?? Vad som fylls i är att man markerar hårdare det som redan är ifyllt för att maskinen ska lättare läsa av röstsedeln.

Seriöst, det finns ingen gräns för hur korkade ni incels är.
2020-11-08, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Herregud hur kan man vara så korkad?? Vad som fylls i är att man markerar hårdare det som redan är ifyllt för att maskinen ska lättare läsa av röstsedeln.

Seriöst, det finns ingen gräns för hur korkade ni incels är.
Ta det lugnt. Detta är en tråd för att samla potentiellt bevis och för oss att se att valet inte är över.

Om du är så säker på allt borde du väll inte vara här och tjafsa? Du verkar ju helt klart veta hur detta kommer att spelas ut i domstolarna.

Och vi bör även notera att incels oftast kallar andra för incels.
2020-11-08, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MmGox
Ta det lugnt. Detta är en tråd för att samla potentiellt bevis och för oss att se att valet är över.

Om du är så säker på allt borde du väll inte vara här och tjafsa? Du verkar ju helt klart veta hur detta kommer att spelas ut i domstolarna.

Och vi bör även notera att incels oftast kallar andra för incels.

Blev du kränkt för att man förklarade hur man rättar en röstsedel?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in