2020-11-08, 19:45
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Du får ta den som min tolkning. Han erkänner inte Joe Biden, ett ganska mäktigt statement i sig.

MEXICO ERKÄNNER INTE BIDEN.

Jo speciellt när Trump håller på att bygga en mur mot just Mexico.

Mexicos president gör som man borde göra, jag tror de är friare att använda sunt förnuft där, kanske saknar de judemedia att förgifta deras hjärnor i Mexico.
2020-11-08, 19:46
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Vilka tunga namn?

Ted Cruz, Lindsey Grahm, McCharty, Gulliani och Jim Jordan.
Medlem
På temat så är detta spännande och tyder på att Trumph var förberedd.
https://twitter.com/tom2badcat/status/1325124397729001472?s=20
Senast redigerad av Baltzarwithadream 2020-11-08 kl. 19:49.
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Ska vi gå efter dina källor så har både Newsweek och NYT skrivit artiklar om det.
35% av rösterna från latinos - från 28% 2016, hispanics. 8% av de svarta - från 6% 2016.
Med andra ord flest röster från minoritetsgrupper för en republikansk president på 60 år.

Ja, det var ju verkligen en tillväxt bland de svarta. Latinos bortser jag från.
2020-11-08, 19:47
Medlem
JMGLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Haha, Gulliani, fantastisk.
2020-11-08, 19:48
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Floskler som du sitter o pumpar ur dig för rygg dunkar ifrån dina meningsfränder.

Pröva o ta en titt på hur det är meningen att ett val ska gå till.

Då kommer du snart förstå att det är kutym för en besegrad att dra sig ur. Men det Trump gör just nu står till o med skrivet att det är så man får göra enligt lagen!

Med andra ord, en sittande president får göra allt i dess makt för o se om den får sitta kvar..

Så det är inget konstigt det han gör. Det är bara mer normalt att motståndaren lämnar över kronan fridfullt innan den drar därifrån med svansen mellan benen.

Det är inte förbehållet mej eller nån annan här inne att sköta rösträkning eller att döma över Trumpens psykiska hälsa. Jag dristar mej till att påstå att karln inte kan ha alla hästar hemma.
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Trump har fått med sig tunga namn på att det har blivit valfusk. Fattas bara att Mitch McConnel ska gå och och stödja en stämningsansökan mot Dems.

Då är cirkusen igång igen Tänk om Trump vinner då?

Det tror jag inte. Det skulle krävas att de hittade massvis med röster som var menade åt Trump som räknats åt Biden.

Vad jag dock hoppas är att katten är på bordet och det blir så otroligt splittrat politiskt sett, till den graden att detta vidrigt lösa sätt att rösta aldrig mera kan implementeras igen, för det skulle se riktigt bedrägligt ut för Demokraterna.
Efter det får Demokraterna föroppningsvis ge upp sitt verkligen löjliga motstånd till ID och kraftig personverifiering vid röstande.
Medlem
noidea2k8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Vilka tunga namn?

Det är väl snarare så att man har börjat gräva så jävla långt ner i som smutsiga lådorna att det börjar bli smått parodiskt.
Nu senast såg jag att fox hade lyckats gräva fram Newt Gingrich (Tidigare "speaker of The house") som någon sorts kritiker mot valet. Newt som blev anmäld för 84st "Ethic violations", den första att bli reprimerad för ethics vialotions i representants huset. Och tillslut fick avgå i "disgrace".
2020-11-08, 19:49
Medlem
Nixters avatar
"Georgia Update"

-Samma mjukvara från Dominion Voting Systems som av en händelse bytte 6000 röster för Biden och stal dessa av Trump i Michigan har nu upptäckts i många counties i Georgia.

-Myndigheter tror att bla minst 80.000 "Absentee ballots" är räknade genom mjukvaran i dessa counties.

Det börjar röra på sig... Georgia behöver minimalt med felaktiga röster för att flippa. notera att mjukvaran alltså tar röster från Trump och ger till Biden, detta betyder att 5000 röster genererar en valutgång på 10.000 röster. Georgia är redan nu mycket nära

PS. Bolaget Dominion Voting Systems företagsslogan är:
“Dominion is ready to make a difference in your next election,”
Senast redigerad av Nixter 2020-11-08 kl. 19:51.
2020-11-08, 19:50
Medlem
Nixters avatar
Citat:

Såg intervjun med Graham, den var riktigt kraftfull. Han berättade bland annat att om de låter detta gå igenom kommer det aldrig igen komma en Republikansk President.

PS. Räkna med galen uppslutning på MAGA MARCH i Washington nu på Lördag.
2020-11-08, 19:51
Bannlyst
Rösträkningen stannas.
23:27

I vilka delstater som rösträkningen stoppas. Wisconsin, Michigan, Pennsylvania.
23:37

https://www.youtube.com/watch?v=D6_hnIi7o7c

25:14
Röstsammanräkningsförändringarna som plötsligt uppkommer.
1. Michigan. 0 nya röster till Trump. 138,339 till Biden.

27:57. Det ovan ska ha varit ett misstag och korrigerats. ÄNDÅ hade Biden fått sig en ledning. Han hade hämta upp 5 %-enheter.

(Avgränsat. Mer kan följa).
2020-11-08, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Du får ta den som min tolkning. Han erkänner inte Joe Biden, ett ganska mäktigt statement i sig.

MEXICO ERKÄNNER INTE BIDEN.

Din tolkning är lika fel som alla dina andra fantasier. Du kanske skulle börja med att lära dig läsa
engelska korrekt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in