Citat:
Ursprungligen postat av
Starback
Det är inte förbehållet mej eller nån annan här inne att sköta rösträkning eller att döma över Trumpens psykiska hälsa. Jag dristar mej till att påstå att karln inte kan ha alla hästar hemma.
Jag bara påpekar att du låter precis som en av botarna ifrån dina meningsfränder.
Ska du ta o fjolla dig med floskler kan du därför få gå o göra det till någon annan. Det blir liksom lite pinsamt när det är så uppenbart att du inte har någon som helst aning om hur ett amerikanskt val kan gå till. Utan du bara kommer in här o sätter dig o pumpar ur dig en massa floskler om hur DU TYCKER! Att det borde gå till. Vad du tror om nån du inte känner. O hur det faktiskt borde vara.
Det är knappast något relevant.
O dessutom är det så långt ifrån hur amerikanska val fungerar i verkligheten så du anar inte!
Förhoppningsvis läste du mitt tidigare inlägg o lärde dig någonting. Annars kan du ju gå tillbaka till din eko kammare där ni tillsammans kan sitta o tycka att Biden vann.
Enligt Amerikanska seder är inte slaget än förlorat.
Du kan göra med det vad du vill. Men det här finns i Amerikanska val, bara för att det ska finnas en chans emot fair play.