2020-11-08, 18:58
Medlem
withnonames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Kan det vara så att en kvarts miljon pers som dött i USA av C19 spelat in varför demokrater valt att inte samlas i tätt packade grupper? Demokrater har högre benägenhet att lite på forskning och myndigheter och republikaner skiter i detta så de gick på mötena och blev sjuka.

Tror knappast det har sån stor inverkan och att uppdelningen är sådan att det går att utläsa specifika beteenden som när de går på möten eller inte. Det gäller kanske om de hade varit programmerade robotar. Den stora frågan är fortfarande hur f-n det är möjligt att han slog Obamas röstrekord. Finner det otroligt osannolikt.
2020-11-08, 18:59
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Nej Trump växte inom alla minoritetsgrupper och fick de högsta siffrorna för någon republikan någonsin ifrån alla grupper utom just vita män. Där gick han ner något.

Ah, det VET man? För man har sett rösterna (som man inte sett)?
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Trump verkar inte ha stöd av sin fru Melania enligt liberal-nyheterna, hon ska ha uppmanat honom att knäböja för NWO och erkänna sig besegrad. Miljontals främlingar ger honom sitt stöd, hur känns det då när de närmaste vänder ryggen och han till och med måste utstå shit-testande från den han är gift med? Någon skrev att Texas borde bryta sig ur unionen, och separatism dyker ju kvickt upp på horisonten när människor inser att demokratin är förlorad.

Enligt liberal media kommer Melania lämna Trump om Trump förlorar valet.
Ytterligare skitsnack. Melania kommer vara med Trump tills Trump hamnar på sjukhem.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Det gjorde jag med mening mannen <3

Den du länkade var ju en live version! Så för att det inte skulle bli några problem när någon trycker på länken så tog jag o länka den igen

https://m.youtube.com/watch?v=VBysRWDu0Ug

Då får alla tillgång till denna fett intressanta o informativa video. Som du redan länkade

Älskar att de skriker att det inte är över på långa vägar och att Biden borde svettas....för att i slutet säga att om Trump väljer att erkänna sig besegrad och i lugn och ro ta med sig sitt legacy då är det ok.....LMAO
2020-11-08, 19:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av crazyd
hmm så förklaringen är "When Biden used the phrase “voter fraud organization,” he was referring to the systems put into place to help people who have trouble voting. "

Antar att detta system bla hjälper folk som har problem med röstning pga att de är DÖDA

*Trumvirvel* Ja, det är ju så det är. Visst är det så sant så sant... *Piano-solo*
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det är knappast så att hon har råd att tappa trovärdigheten om du kollar upp henne. Varför skulle hon sticka ut hakan om det inte var sant?

Nejdu, använd hjärnan. Det är för många som säger samma sak nu dessutom.

Varför skulle FOX sticka ut hakan? Berätta...
Medlem
GoranPongs avatar
Misstänker också att det har varit ett omfattande valfusk
2020-11-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Älskar att de skriker att det inte är över på långa vägar och att Biden borde svettas....för att i slutet säga att om Trump väljer att erkänna sig besegrad och i lugn och ro ta med sig sitt legacy då är det ok.....LMAO

Ja det hade dom gillat va? Men jag tvivlar på att någon kommer släppa ifrån sig det här utan någon fight.

O jag säger precis som dom gjorde i slutet på den där videon att vi är ju faktiskt dom som har Trump inne på våran sida.

Därmed gillar jag också oddsen
2020-11-08, 19:02
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Såg aldrig det men håller inte med, han borde kämpa oavsett vad media och vänstern gapar och skriker om.
2020-11-08, 19:03
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Enligt liberal media kommer Melania lämna Trump om Trump förlorar valet.
Ytterligare skitsnack. Melania kommer vara med Trump tills Trump hamnar på sjukhem.
Sluta läsa skiten. Massmedia inom alla politiska inriktningar ägs till 95% av samma lilla sekt som hatar Trump och vill få honom utbytt.
2020-11-08, 19:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av withnoname
Tror knappast det har sån stor inverkan och att uppdelningen är sådan att det går att utläsa specifika beteenden som när de går på möten eller inte. Det gäller kanske om de hade varit programmerade robotar. Den stora frågan är fortfarande hur f-n det är möjligt att han slog Obamas röstrekord. Finner det otroligt osannolikt.

Det är inte möjligt, det är uppblåsta luft-siffror hos Biden.
2020-11-08, 19:04
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
"Dead people have voted in massive numbers"
Det måste ju vara extremt lätt att bevisa om det stämmer.
Blir ju intressant att följa, men min gissning är att det inte stämmer och då tappar hon ju trovärdigheten helt i allt annat hon säger är "sant"...

Första målet är lätt att bevisa, det gäller döda och utflyttad från Nevada. Får dom domaren med sig (borde inte vara problem) så kommer en undersökning starta, denna undersökning kommer ge upphov till fler bevis som måste utredas i sin tur.

Men jag hoppas inte på domstolarna. Jag tror dom kommer slås med näbbar och klor för att förhindra en utredning. Trump bränner deras trovärdighet framför det Amerikanska folket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in