2020-11-08, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Hmm vilken menade du för jag tror du länkade fel och kopierade samma steven crowder video igen? ^^

Älskar att de skriker att det inte är över på långa vägar och att Biden borde svettas....för att i slutet säga att om Trump väljer att erkänna sig besegrad och i lugn och ro ta med sig sitt legacy då är det ok.....LMAO
2020-11-08, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Fler och fler tar sin hand ifrån honom. Själv sitter han i ovala rummet och muttrar om att han aldrig ska ge sej.

Här har vi tidernas största looser - en lame duck. Till och med NMelainia åkte uty när hon bad honom ge sig.

"JAG GER MEJ ALDRIG". Jag tror han har fått en knäpp. Det är bara här inne han har stöd in absúrdum.

Floskler som du sitter o pumpar ur dig för rygg dunkar ifrån dina meningsfränder.

Pröva o ta en titt på hur det är meningen att ett val ska gå till.

Då kommer du snart förstå att det är kutym för en besegrad att dra sig ur. Men det Trump gör just nu står till o med skrivet att det är så man får göra enligt lagen!

Med andra ord, en sittande president får göra allt i dess makt för o se om den får sitta kvar..

Så det är inget konstigt det han gör. Det är bara mer normalt att motståndaren lämnar över kronan fridfullt innan den drar därifrån med svansen mellan benen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Hon ser ut som en förvirrad tant.

Nej. Hon hittar på. Jag väntar tills domstolarna säger något. Just nu är det bara teorier och spekulationer.

Denna förvirrade tant är en av de mest framgångsrika inom sitt fält.

Sen om hon har rätt eller fel får tiden utvisa.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes
Då får väl deep state förstöra bevisen sen då eller i värsta fall köra en JFK-skjutning.

Vi får hoppas han har planerat för alla deras eventuella motdrag.

Det är klart det är planerat. Deepstate är omringade, Trump har bevisen redan. Allting var bevakat, alla aktörer under bevakning. De har inspelade samtal, dolda kameror i lokalerna som tagit video på fusket, vittnen, allt. Han var väl förberedd och nu väntar han bara på att fler fiskar ska simma in i nätet innan han drar upp det. Detta kommer bli århundradets BUST på den största statskuppen inom USAs historia.

Trump kommer bli en legend.
2020-11-08, 18:57
Medlem
Trump verkar inte ha stöd av sin fru Melania enligt liberal-nyheterna, hon ska ha uppmanat honom att knäböja för NWO och erkänna sig besegrad. Miljontals främlingar ger honom sitt stöd, hur känns det då när de närmaste vänder ryggen och han till och med måste utstå shit-testande från den han är gift med? Någon skrev att Texas borde bryta sig ur unionen, och separatism dyker ju kvickt upp på horisonten när människor inser att demokratin är förlorad.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Denna förvirrade tant är en av de mest framgångsrika inom sitt fält.

Sen om hon har rätt eller fel får tiden utvisa.

Säkert jätteduktig på det hon gör. Men bevis tack...mitt förtroende är inte till salu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Hmm vilken menade du för jag tror du länkade fel och kopierade samma steven crowder video igen? ^^

Det gjorde jag med mening mannen <3

Den du länkade var ju en live version! Så för att det inte skulle bli några problem när någon trycker på länken så tog jag o länka den igen

https://m.youtube.com/watch?v=VBysRWDu0Ug

Då får alla tillgång till denna fett intressanta o informativa video. Som du redan länkade
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Det är klart det är planerat. Deepstate är omringade, Trump har bevisen redan. Allting var bevakat, alla aktörer under bevakning. De har inspelade samtal, dolda kameror i lokalerna som tagit video på fusket, vittnen, allt. Han var väl förberedd och nu väntar han bara på att fler fiskar ska simma in i nätet innan han drar upp det. Detta kommer bli århundradets BUST på den största statskuppen inom USAs historia.

Trump kommer bli en legend.

Ja, men inte på det sättet du sitter och runkar till
2020-11-08, 18:58
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Jasså, var har du läst det? CNN, New York Times?
Svarta också, men det är du väl för dåligt insatt för att veta.

CNN. Själv då, Breitbart? Hur många svarta har man ökat med då?
Medlem
pertinaciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Förvirrad tant? Trump har tänkt låta henne ersätta AG Bill Barr inom kort. Högsta åklagare inom DOJ.
Trodde det var FBI Director hon skulle bli, eller har det ändrats? Hur som helst verkar ju hon vara rätt säker på sin sak. Hoppas bevisen räcker till för att få kräken som valfuskat dömda. Helst till döden.
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
"Dead people have voted in massive numbers"
Det måste ju vara extremt lätt att bevisa om det stämmer.
Blir ju intressant att följa, men min gissning är att det inte stämmer och då tappar hon ju trovärdigheten helt i allt annat hon säger är "sant"...

Det är knappast så att hon har råd att tappa trovärdigheten om du kollar upp henne. Varför skulle hon sticka ut hakan om det inte var sant?

Nejdu, använd hjärnan. Det är för många som säger samma sak nu dessutom.
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Trump verkar inte ha stöd av sin fru Melania enligt liberal-nyheterna, hon ska ha uppmanat honom att knäböja för NWO och erkänna sig besegrad. Miljontals främlingar ger honom sitt stöd, hur känns det då när de närmaste vänder ryggen och han till och med måste utstå shit-testande från den han är gift med? Någon skrev att Texas borde bryta sig ur unionen, och separatism dyker ju kvickt upp på horisonten när människor inser att demokratin är förlorad.
Låter för bra för att vara sant. Som att Melania skulle svika sin man då han behöver hennes stöd som mest. Stämmer det får vi väl se senare, beviset är ju om hon lämnar honom efter allt detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in