Det känns som att hela Samhall samlats i den här tråden. Det ena inlägget mer makabert än det andra. "Han kommer begå självmord", "han kommer twittra men ingen kommer bry sig", "han kommer fortsätta vara otrogen", "han kommer försöka betala tillbaks sin lån".
Det är som att all Sveriges muppar har blivit Biden-supportrar och nu spammar varenda tråd från morgon till kväll. Det märks att folk har koll på varken politik, världen, Trump eller något annat. Kanske därför parasiterna kan sitta 24/7 och spotta ur sig inlägg efter inlägg där allt fokus är på Trump.
Ganska sorgligt att se.
Citat:
Ursprungligen postat av
Filantrop007
För att citera Ebba, han har med berått mod haft ihjäl 138 000 amerikaner.
För att citera Jimmie, den moderna ättestupan.
Nej jag anklagar honom inte för detta. Visserligen är Trumpetens Coronahantering klandervärd i synnerhet hans idiotiska uttalanden i frågan men inte brottslig.
Men om jag får tro Aftonbladet har han en del annat att stå till svars för.Vad vet jag ?
Jag hoppas att han lagförs. Jag hoppas att rättsväsendet finner honom skyldig. Det skall naturligtvis prövas i vanlig ordning. Om han får skaka kommer jag att må så bra !
Då får ju den trumpne Trumpeten tid för eftertanke. Kanske kan han få syndernas förlåtelse ?
Så du hoppas att han ska få skaka galler, men du har ingen aning för vad? Du vill bara att han ska lida i fängelset?
Vänstern förnekar sig aldrig..