Citat:
Ursprungligen postat av
RajtInIHetluften
Denna tråd som tidigare hette, "Vad skall Trumpe-Dump ägna sig åt nu?", men inte gör det längre
Ja, det var jag som rapporterade tramsrubriken. Den nuvarande rubriken är betydligt bättre då den håller en viss form av seriositet, att jämföra med din ursprungliga barnsliga hjärnspya.
Varsågod.
Citat:
Ursprungligen postat av
Logan5
Jag tror det finns en risk att Trump blir mördad a la Kennedy - uppenbart och inför öppen ridå.
Syftet är ju ett inbördeskrig eller ett kontinuerligt kaos som nu. De som har den riktiga makten söndrar och härskar. Mediahatet och valfusket är bara två kapitel i polariseringsmanualen. Man vill bygga fraktioner/falanger som hatar varandra för att bättre dölja sin egen roll och lättare få igenom sina agendor.
Tre stycken Kennedys blev mördade av den riktiga makten i USA, en frimurarkabal där Israel är med och leker till sin ekonomiska och militära vinning. John John Kennedy JR begick i princip självmord när han tillkännagav att han trots tidigare utsagor skulle bli politiker. Det tyckte skugghärskarna INTE om för han skulle naturligtvis börja gräva i vad som hänt hans far och farbror.
Man kan lugnt konstatera att folk i Sverige som hatar Trump för något annat än svikna vallöften antingen heter Ahmed och hatar vita män med någon form av auktoritet eller så är de stupida på riktigt.
Jag håller det inte för omöjligt att Trump utsätts för åtminstone ett mordförsök om det visar sig att hans case gällande valfusket håller vatten. Jag är personligen övertygad om att valfusk förekom och att Djupa Staten och CIA är inblandade men det gäller att övertyga HD också. Lyckas Trump med det kommer man att försöka mörda honom, för Djupa Staten kommer inte på några villkor att acceptera four more years.
Troligtvis kommer mördaren, som kommer att gripas på plats, att utmålas som en högerextremist som radikaliserats online via sajter som Infowars och Project Veritas. På det viset oskadliggör man Trump och lägger skulden på ”högerextremismen” samtidigt som man får politiskt leverage att ge sig på all form av alternativmedia. För nu har ju yttrandefriheten orsakat ett presidentmord. Just den biten kommer man att trycka extra hårt på, att en
president mördats. Och sedan går bannbullan ut. All opposition stryps på alla plattformar. Antingen är du D-supporter eller också är du tyst.
Mörka tider, indeed...