2020-11-08, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Det här har blivit mer en psyktråd än en brottstråd. I domstolen kommer nog brottets juridik att vara det avgörande. Tveksamt om psyksidan kommer mer än nämnas i förbigående.

Nu är detta inte juridikforumet utan AB&K, så det är lika relevant att diskutera MGM psykiska tillstånd som vad åk/försvaret kan tänkas ha för upplägg eller MGM för motiv. Du får gärna tycka att det diskuterats tillräckligt utifrån ditt personliga intresse, själv tycker jag inte det.
Citera
2020-11-08, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Eftersom du inte kan lägga ut hennes P7 är det logiska antagandet att det beror på att du inte har den...
Jag får facit imorgon. Om P7-undersökningen inte är sekretessbelagd så får jag ut den och därmed lägger ut den i tråden, som brukligt är på Flashback. Finns ingen anledning att sitta och smyghålla på sådant. Men om den är sekretessbelagd så blir det svårare, vilket då också bevisar att förvillaren Browser inte heller har den. Men det återstår att se. Det blir intressant dock att få hela dagboksbladet, vilket jag tidigare inte ens brytt mig om att skaffa hem.

Nå, KL sitter där hon sitter för tillfället. Nykter. Och hjärnan bör väl vara återställd så långt det nu går efter ett så långt missbruk vi pratar om här i tråden.
Citera
2020-11-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Nu är detta inte juridikforumet utan AB&K, så det är lika relevant att diskutera MGM psykiska tillstånd som vad åk/försvaret kan tänkas ha för upplägg eller MGM för motiv. Du får gärna tycka att det diskuterats tillräckligt utifrån ditt personliga intresse, själv tycker jag inte det.

Nu är detta aktuella brott och kriminalfall som fokus ligger då brottet, polis, förundersökning, åklagaren, försvar, förundersökning samt domstol. Det är alltså inte en allmän psykiatrisk diagnostråd där man gissar diagnoser.

När det gäller ditt svar orkar jag inte ens läsa det eftersom du länkar in manualer för expertisen som sätter diagnoser. Det är alltså ingenting i detta fallet som ger underlag för några diagnoser ännu utan det är bara gissningar och åsikter. Om en RPU genomförs kommer det att meddelas. Så fokus är aktuellt brott ingenting annat.
Senast redigerad av Browser 2020-11-08 kl. 15:19.
Citera
2020-11-08, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Gör dig inte dum. Jag har varken påstått något eller gissat diagnoser. F ö finns det ETT förundersökningssöktningsprotokoll. I övrigt är de bilagor med egna ab-nr.

Men du spekulerar ju om KL trots att det bevisligen har sett ut på annat sätt och det har redogjorts i tidigare handlingar och i långa artiklar i media. Det stämmer ju inte då i så fall vad du försöker spekulera i eftersom det redan finns uppgifter som säger emot .

Vad kallar du aktbilaga 366 för den som du inte lade ut?

AKTBIL: 373 alltså den du lade ut handlar om anstiftan till mord.
Aktbilaga 366 handlar om -Förberedelse till mord, Stämpling till mord
Dessutom finns det tilläggsprotokoll till båda FU i detta fallet. Så din kapacitet håller inte att inse en sån simpel sak som att detta fall rör sig om två olika årtal och då 2 FU.
Senast redigerad av Browser 2020-11-08 kl. 15:47.
Citera
2020-11-08, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browser
Men du spekulerar ju om KL trots att det bevisligen har sett ut på annat sätt och det har redogjorts i tidigare handlingar och i långa artiklar i media. Det stämmer ju inte då i så fall vad du försöker spekulera i eftersom det redan finns uppgifter som säger emot .

Vad kallar du aktbilaga 366 för den som du inte lade ut?

AKTBIL: 373 alltså den du lade ut handlar om anstiftan till mord.
Aktbilaga 366 handlar om -Förberedelse till mord, Stämpling till mord
Dessutom finns det tilläggsprotokoll till båda FU i detta fallet. Så din kapacitet håller inte att inse en sån simpel sak som att detta fall rör sig om två olika årtal och då 2 FU.
Men sluta nu. Det viktiga är att vi lägger ut de aktbilagor som är aktuella i fallet och som är relevanta att läsa. Inte VEM som lägger ut vad. Däremot att sitta och tjuvhålla på saker och ting, som vem som helst kan få tag på, är löjligt.

Begriper inte vad du vill ha cred för? Är DET det viktiga för dig i forumet? Vi är många som bidrar här.

Lägg nu ner och kom in i matchen istället för att slå dig på bröstet. Vi vill alla att KL skall ställa till svars och helst bli fälld. Vi kan alla spekulera - det är det vi är här för. De flesta av oss i alla fall.
Citera
2020-11-08, 15:28
Medlem
Citat:
Nu är detta aktuella brott och kriminalfall som fokus ligger då brottet, polis, förundersökning, åklagaren, försvar, förundersökning samt domstol. Det är alltså inte en allmän psykiatrisk diagnostråd där man gissar diagnoser.

När det gäller ditt svar orkar jag inte ens läsa det eftersom du länkar in manualer för expertisen som sätter diagnoser. Det är alltså ingenting i detta fallet som ger underlag för några diagnoser ännu utan det är bara gissningar och åsikter. Om en RPU genomförs kommer det att meddelas. Så fokus är aktuellt brott ingenting annat.
De som spekulerar i diagnoser för att hitta en förklaring till brottet har väl inte mindre fokus på "aktuellt brott" än du har när du (utan att presentera minsta belägg) anklagar HOL och ser honom som orsak?
Citera
2020-11-08, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Men sluta nu. Det viktiga är att vi lägger ut de aktbilagor som är aktuella i fallet och som är relevanta att läsa. Inte VEM som lägger ut vad. Däremot att sitta och tjuvhålla på saker och ting, som vem som helst kan få tag på, är löjligt.

Begriper inte vad du vill ha cred för? Är DET det viktiga för dig i forumet? Vi är många som bidrar här.

Lägg nu ner och kom in i matchen istället för att slå dig på bröstet. Vi vill alla att KL skall ställa till svars och helst bli fälld. Vi kan alla spekulera - det är det vi är här för. De flesta av oss i alla fall.

Ja just det så varför missar du 4 bilagor och sen ljuger och säger att det finns ETT förundersökningsprotokoll? Försöker du lura läsarna? Jag behöver inte credit utan delade med mig efter förfrågan. Men att ljuga och inte medge att du inte hade hela fallets FU är väl ändå inte korrekt. Någon kan ju tro dig och strunta i att läsa allt som finns i fallet, och som då är ren rå fakta. Nej, alla är inte här för att spekulera utan för att få fakta. Alltså inte spekulationer som inte har bärighet och som dessutom redan är klarlagt. Det blir extremt låg nivå om fakta försvinner och det enbart blir trådsanningar.
Citera
2020-11-08, 15:34
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ja just det så varför missar du 4 bilagor och sen ljuger och säger att det finns ETT förundersökningsprotokoll? Försöker du lura läsarna? Jag behöver inte credit utan delade med mig efter förfrågan. Men att ljuga och inte medge att du inte hade hela fallets FU är väl ändå inte korrekt. Någon kan ju tro dig och strunta i att läsa allt som finns i fallet, och som då är ren rå fakta. Nej, alla är inte här för att spekulera utan för att få fakta. Alltså inte spekulationer som inte har bärighet och som dessutom redan är klarlagt. Det blir extremt låg nivå om fakta försvinner och det enbart blir trådsanningar.
Då får du en förfrågan här; kan du vänligen lägga ut P7. Resten tror jag mig ha.
Citera
2020-11-08, 15:41
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Observera att jag endast fetat det som tydligt framgår. Ytterligare ett par punkter kan man spekulera om.
Det går att bocka av allt eller rättare sagt citera och ge exempel på varenda punkt förutom dissociation som mer är en upplevelse.
Varav en hel del kan kvala in på självskadebeteende om det så är drama kring "suicid" (flaskskärvor och handled), promiskuös eller självmedicinering och fylla.
Separation är det centrala då hon höjer tonart.
Citera
2020-11-08, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Då får du en förfrågan här; kan du vänligen lägga ut P7. Resten tror jag mig ha.

Varsågod till samlingen.
https://anonymousfiles.io/U8VLvSQU/

Ett liten input från KL kanske så diskussioner går lite från psykiatriska diagnoser till annat mer diskutabelt.
https://anonymousfiles.io/Ce2wbpEy/
Citera
2020-11-08, 15:49
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Varsågod till samlingen.
https://anonymousfiles.io/U8VLvSQU/

Ett liten input från KL kanske så diskussioner går lite från psykiatriska diagnoser till annat mer diskutabelt.
https://anonymousfiles.io/Ce2wbpEy/
Tackar
Citera
2020-11-08, 15:55
Medlem
develis avatar
Citat:
Lägg ner ditt jävla dampbeteende i försök att avleda huvudfrågan om P7.
Det som Picasso laddat är FUP på bortåt 2500 sidor och om du sen laddat bilagor:
Applauds och thank you very much.

Vad som nu efterfrågas är P7 för att du påstår du har den och inte nån kukmätartävling i x antal uppladdade dokument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in