2020-11-08, 01:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Står ju att de hittat bevis att de är QAnon sympatisörer, vilka är trumpsupportrar. De tror på deep-state och att världen styrs av ett pedofilnätverk där bland annat Barack Obama, Hillary Clinton och Dalai Lama ingår.
OK. Men jag har nu sett en 5-10 länkar om samma artikel här inne de sista 24t, vi fattar allt erat budskap. Är det förstått?
2020-11-08, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dickasso
Jag tänkte mer på mr. Trumps humör när stora ledare börjar gratulera Biden för vinsten.
Det handlar om ledare som inte dragit jämt med Trump ens till att börja med. Trumps vänner, som t.ex Netanyahu, har inte varit lika snabba med att gratta Biden.
2020-11-08, 01:21
Medlem
Dickassos avatar
Det börjar närma sig segertalet enligt MSNBC som sänder det live.

Samtidigt som bilder visas från Washington DC. Ser fan ut som en miljon människor som firar där på gatorna. Kanske inte så covid-smart.
2020-11-08, 01:22
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Det handlar om ledare som inte dragit jämt med Trump ens till att börja med. Trumps vänner, som t.ex Netanyahu, har inte varit lika snabba med att gratta Biden.

Han gråter nog blod nu!
2020-11-08, 01:23
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Läste om det i svensk media. Men skriv in "Paris bells Biden" på valfri sökmotor. Eller om du söker efter det på Twitter får du till och med se videos på när klockorna slår i Paris.

Eiffeltornet läste jag men nu när jag kollar på Twitter ser jag faktist inte det så det kan varit vanliga kyrkklockor. Men jag tror du missade själva poängen med mitt inlägg om du kallar det fake news att världen firar.

Det sorgliga är att absolut ingen verkar fälla en tår för vad den amerikanska medelklassen kommer att få utstå de nästkommande fyra åren. Alla verkar tro att det är en fin rosa dimma som kommer att ligga kvar under mandatperioden. Sen när skatterna höjs, fler illegala kommer, arbetslösheten ökar och kriminalitetn når toppnivåer så kommer folk fortfarande inte att förstå vad som hände.
2020-11-08, 01:23
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surtruten
Nej, jag skämtar inte, men det var länge sedan jag slutade läsa DN.
Är PE journalist i DN förresten?
Misstänker att det är ett debattinlägg du menar att DN tagit in, inte något som DN står bakom.

Svenskan skrev denna ledare som jag citerar början och slutet av.
Adolf Hitler vann makten i ett helt demokratiskt val.
Det är möjligt att någon därefter hävdat att demokratiska val borde avskaffas. Men det känner jag inte till.

............

Donald Trump är inte Adolf Hitler även om han i valrörelsen kunde låta så.
Källa: https://www.svd.se/adolf-hitler-och-donald-trump

Om det finns några media som på riktigt beskrev Trump som en person som skulle starta WW3, utrota någon folkgrupp eller på annat vis likna Hitler i handling så posta gärna en länk.

Den här Yale professorn skrev att Trump använde Covid för att utrota minoriteter.

Genocide: Trump’s Final Solution To Immigrants And Minorities
Let’s Call His Purposeful Bungling of the Pandemic Response What It Is—Genocide

https://www.dcreport.org/2020/05/13/genocide-how-trump-uses-the-pandemic-as-the-final-solution-to-his-immigrant-and-minorities-problems/

Skrivet av Bandy X. Lee
Bandy Xenobia Lee (born 1970) is an American psychiatrist with Yale University,
2020-11-08, 01:24
Medlem
Citat:
Kanske inte så covid-smart.

Deras hjärnor är helt avstängda eftersom de är så höga på sin vinst. Verkligheten kommer ikapp dem när de börjar kvävas om några veckor.
2020-11-08, 01:25
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nalle22
https://www.youtube.com/watch?v=EdJpQ_iV13U

Inte så mycket folk. Varför är det så mycket bilar där?
2020-11-08, 01:26
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Jag tänkte mer på mr. Trumps humör när stora ledare börjar gratulera Biden för vinsten.

Trump verkar hur lugn som helst. Nästan som att han inte bryr sig riktigt.
Jag undrar vad han planerar härnäst?
Medlem
Citat:
Såg att det var fyrverkerier i London, Edinburgh och Berlin när Biden utsågs vinnare idag, och att klockorna i Eiffeltornet i Paris slog. Samma med klockor i München. Hela jävla världen firar, Trump lär inte bli på bättre humör av det direkt.

Hade han brytt sig om vad majoriteten av alla fåraktiga flockmänniskor tycker hade han aldrig gått så hårt mot fejkmedier, korrupta politiker och etablissemanget och varit en snäll liten pojke som gjort precis vad de ville att han skulle göra. Men just eftersom att han har gjort det så har han också blivit beundrad av andra halvan i USA och lär bli ihågkommen på ett positivt sätt i framtiden när världen äntligen gått ifrån efterblivna vänsteridéer som inskränker på folks friheter.

En varg struntar liksom vad får har för uppfattning om den, även om det kan ses som märkligt av fåren själva.
Medlem
Citat:
Det börjar närma sig segertalet enligt MSNBC som sänder det live.

Samtidigt som bilder visas från Washington DC. Ser fan ut som en miljon människor som firar där på gatorna. Kanske inte så covid-smart.
Egentligen skiter jag i valet i USA, men att veta att det gjort er politiskt korrekta horungar glada gör mig illa till mods eftersom att jag helst ser er lida! Vilket ni pryda små horungar gjort förut när alla "rasister" tagit över land efter land. Men man har ju fortfarande esset i rockärmen: Det är bara att säga att det bara finns två kön så börjar vänsterblivna tårar att fylla gatorna. Då att ni lider kommer vi att fåse mer av i framtiden även utan Trump
2020-11-08, 01:27
Medlem
Gud ser vem som är på hans sida, politikerna vet i världens länder vad som skett i USA.
Gud spelar schack matt.
Jag tror imorgon eller nästa vecka kommer helvetet braka samman, sanningen kommer fram oj ojoj.
Bra att Netanyahu inte går ut och grattar Biden.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in