Citat:
Ursprungligen postat av
QplusNPC
Mitt inlägg om att du är hjärntvättad av MSM försvann, så det blir ju svårt att diskutera temat avprogrammering med inlägg som försvinner. Min poäng är annars att din sort inte har mycket till övers för åsiktsfrihet eller yttrandefrihet, eller demokratiska processer. Ni gör våld på sanning, och ännu värre på lekamen om ni får chansen. Er aggressivitet ger er inte rätt i en demokrati.
I en demokrati är det endast giltiga och legala röster som ska räknas och fr o m måndag kommer anklagelser om valfusk att utredas. Rättsväsendet har sista ordet och det är ingenting ni kan göra åt.
Du kommer att bli lika besviken på denna s.k. utredning som du blev på valresultatet. Har du inte tröttnat på att alltid vara på den förlorande sidan? En avprogrammering är första steget till att komma in i värmen med oss andra.
Att överhuvudtaget komma på tanken att inte kalla poströsterna legitima, den röstningstyp som var mest vanlig bland de som stod till buds, med ca 65 miljoner avlagda röster på detta sättet, är ingenting annat än demokratiförakt.
Det har varit i det närmaste komiskt att följa Trumpisterna demonstrera och skandera "Count the votes" i vissa städer och "Stop the vote" i andra" beroende på hur Trump låg till i valet, visar bara på det stora hyckleri som Trump-sekten ägnar sig åt.
https://www.theguardian.com/us-news/video/2020/nov/05/stop-the-vote-count-the-vote-trump-supporters
Jag tycker uppriktigt synd om er som kommit så fel i livet. Det måste finnas något stort och avgörande trauma med i bilden, annars hade ni inte låtit en anonym auktoritet på sociala medier, styra era liv så fullständigt som ni gör. De formar era tankar och ni uttrycker dess åsikter, ni har blivit helt hjärntvättade.
I kväll dansas det och sjungs på gatorna i USA, både i Washington, Philadelphia och övriga städer som bidragit till Joe Bidens vinst. Hade det inte varit roligare att delta på festen och hylla en värdig President Elect. Den som fått mest röster av samtliga som någonsin ställt upp i ett presidentval. Han vann dessutom inte bara elektorsrösterna utan han vann också, med en bred marginal, popular vote.