2020-11-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Som om ni kan begreppet "vänster". Allt och alla här som inte runkar till Trump är vänster. Tomte.
Nej precis! Ingen här vet om vad begreppet vänster betyder! Folk tror att det är detsamma som att inte vara Trumpsupporter. Jag är höger in i märgen, men jag stödjer Biden eftersom att jag tror på hans nyliberalistiska linje. Biden är inte vänster! Harris är inte vänster! In fact, ingenting i Amerikansk politik är vänster och det blir bara patetiskt om man ska börja hävda att någon är vänster om man inte är Trumpist!
Medlem
swimmingpools avatar
Om att vara en dålig förlorare:
https://scontent-cph2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/124302180_10158379394963005_3124804582963028831_o. jpg?_nc_cat=106&ccb=2&_nc_sid=dbeb18&_nc_ohc=F_uaA vZ9xFAAX-4zMaZ&_nc_ht=scontent-cph2-1.xx&oh=6a654fc907b199dcf74e08ccab934ffe&oe=5FCBB9 0D
Medlem
skogshuggar3ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Pedofilsupportrarna har en sak gemensamt: de har ingen aning om vad dom själva tycker om det inte sammanfattats av Aftonbladets ledarsida.

Kort och gott: det handlar om mentala grönsaker.

Precis så är det. Det är därför deras glädjetjut är så jävla provocerande. När västvärlden äntligen fått en enda ledare som försöker representera folket.
2020-11-07, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Ska man sammanfatta detta med att du tycker att Trumps splittring av drygt 500 familjer var värre än Obamas åtta år av krig?

Du verkar, liksom de flesta, vara emot Trump utan att ens veta varför... Kan du inte försöka bilda dig en egen uppfattning istället för att sitta och blint lita på det du hör om honom? Det gjorde jag, och om någon frågar mig varför jag inte gillar Trump så kan jag säga det helt utan att behöva dra upp en massa floskler jag hört från medierna....

Jag tittar på vad Trump uträttat, inte vem han är som person och hur han uppträder som person.

När man tittar på vad han uträttat så sticker han ut och har lyckats med helt otroliga saker, hade han fått fortsätta 4 år till hade kommunist Kina tryckts tillbaka ännu mera och ännu mer jobb flyttat tillbaka till USA.

Nu blir det inte så, Kina kommer under Biden fortsätta köra över USA och göra arbetarna i USA ännu fattigare.
2020-11-07, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Ska man sammanfatta detta med att du tycker att Trumps splittring av drygt 500 familjer var värre än Obamas åtta år av krig?

Du verkar, liksom de flesta, vara emot Trump utan att ens veta varför... Kan du inte försöka bilda dig en egen uppfattning istället för att sitta och blint lita på det du hör om honom? Det gjorde jag, och om någon frågar mig varför jag inte gillar Trump så kan jag säga det helt utan att behöva dra upp en massa floskler jag hört från medierna....
Nej, du plockade ut en liten del av min kritik och gjorde det till den enda frågan samtidigt som du försöker skifta fokus från de negativa aspekterna av Trumps agerande. Det är bara att gå tillbaka till ursprungsinlägget om du vill gräva ner dig i ytterligare kritik. Jag vet mycket väl varför jag är emot Trump. Du kan ju fråga de som drabbats negativt av hans politik om de tycker att det bara är floskler.
Senast redigerad av pf10 2020-11-07 kl. 23:52.
2020-11-07, 23:51
Medlem
mr.demons avatar
När tror ni att twitter stänger ner trumps konto? När Biden blivit installerad?
2020-11-07, 23:53
Medlem
Trump möttes av fuckoff finger och slagord efter han återvände till WH. Gatorna hade långa rader av människor som är extrem glada över att denna hemska dåren förlorade detta val.
Nu blir det helt annan ordning att vänta så som Saudi, Parisavtalet, WHO, FN osv.
Paris borgmästare skrev välkommen tillbaka Amerika. Han är rökt nu och hans imbecilla barn kommer att förbli skrattobjekt och ingen kommer bry sig. Personalen är extremt trötta på honom och frågan är om han servas tiden ut. Det ser inte så ut. Nu är det time för fuckface att lämna. Opinionsfrågan på AB i dag vann rätt president svar 85% JA. Så 15 % som tyckte nej, måste vara Björn Söders anhang som odlat dom här konspirationsteorierna i flödet. Söder har stått för en hel del i flödet som är direkt hemskt.
2020-11-07, 23:54
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
När tror ni att twitter stänger ner trumps konto? När Biden blivit installerad?

Det hoppas jag inte att de gör! Fantastiskt kul att se gubbjävelns sammanbrott:

"THE OBSERVERS WERE NOT ALLOWED INTO THE COUNTING ROOMS. I WON THE ELECTION, GOT 71,000,000 LEGAL VOTES. BAD THINGS HAPPENED WHICH OUR OBSERVERS WERE NOT ALLOWED TO SEE. NEVER HAPPENED BEFORE. MILLIONS OF MAIL-IN BALLOTS WERE SENT TO PEOPLE WHO NEVER ASKED FOR THEM!"
2020-11-07, 23:55
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Det hoppas jag inte att de gör! Fantastiskt kul att se gubbjävelns sammanbrott:

"THE OBSERVERS WERE NOT ALLOWED INTO THE COUNTING ROOMS. I WON THE ELECTION, GOT 71,000,000 LEGAL VOTES. BAD THINGS HAPPENED WHICH OUR OBSERVERS WERE NOT ALLOWED TO SEE. NEVER HAPPENED BEFORE. MILLIONS OF MAIL-IN BALLOTS WERE SENT TO PEOPLE WHO NEVER ASKED FOR THEM!"

Fortsätter han på det viset, så lär dom garanterat släcka han konto så fort han är ute ur huset.
Medlem
Raktinyllets avatar
"Miljontals på gatorna firar Bidens seger" -Aftonbladet.

Klagade man inte precis på hur Trump hade hanterat hela corona situationen?
Medlem
Trumpisterna här inne kan fortsätta gnälla, tjata och sprida lögner. Anklaga andra sidan för att blint följa media.
Fakta kvarstår:
Er sida har förlorat.
Donald Trump är den enda som lyckats med bedriften att förlora the popular vote i 2 val.

Och det krävdes inte ens en särskilt aktiv kampanj.

Med det, god kväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Trump är ”överbefälhavare”, men det är inte samma sak som att vara diktator. USA är ingen diktatur. De är en demokrati och de är väldigt måna om sin konstitution, som tydligt belyser vikten av folkets röst.

Och även om republikanerna har majoritet i HD, så betyder det inte att de måste lyda vad Trump. Domarna är där för att upprätthålla lagen och inte minst: konstitutionen.

Vidare är USA ingen polisstat, även om Trump var på god väg att föra dem i den riktningen. Poliskåren är också där för att upprätthålla lagen, inte att gå presidentens ärenden.

Sluta nu då det där skitsnacket om dålig förlorare. USA har ett genomruttet valsystem. Nu har vi en president som har makten att verkligen utreda det här valet. Låt han göra det nu. För en demokrati krävet ett säkert valsystem. Det har inte USA..och ffa inte vid detta valet med 101 miljoner förtidsröster varav 65 miljoner poströster.
Det blev fullständigt kaos i primärvalen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in