2020-11-07, 22:57
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorTengele
Covid-19, Biden-21, misstänkt valfusk och en upprörd Trump som SKRIVER MED STORA BOKSTÄVER på Twitter. Det är sannerligen en mycket märklig känsla som infinner sig. Mycket oklarheter just nu. Folk är förvirrade, närmast lamslagna...

Ingen är lamslagen.

Sluta ryssa dig.
2020-11-07, 22:58
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Hahaha skenhelighetens moder av Kayleigh McEnany. Hon gör nog bäst i att hålla sig ifrån olika medieplattformar ett bra tag framöver.

Som vanligt så har ni Trump-hatare inga svar, varken när det gäller COVID eller CCP's hyllning av Biden
2020-11-07, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
Vad är det lögnaktiga i den tweeten?

Precis allting i den tweeten är lögn. Hans påståenden om att inga republikanska valobservatörer tilläts närvara är rent skitsnack, det har blivit tillbakavisat gång på gång, av statssekreterare och guvernörer som själva är republikaner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Sluta nu, du som jag vet att den stora Q hade fel i allt denne sa. Förutsägningen om att Trump skulle vinna och fortsätta att rensa ut exempelvis i den satanistiska pedofilringen som under ledning av Hillary träffades under Comet Ping Pong, är ingenting annat än en sjuk fantasi.

Du är missled och vilsen. Kanske dags för en rejäl avprogrammering sedan är du välkommen in i värmen igen.

Vill du ha hjälp skicka ett PM, jag kan medverka till att hitta ett par duktiga avprogrammerare.

Mitt inlägg om att du är hjärntvättad av MSM försvann, så det blir ju svårt att diskutera temat avprogrammering med inlägg som försvinner. Min poäng är annars att din sort inte har mycket till övers för åsiktsfrihet eller yttrandefrihet, eller demokratiska processer. Ni gör våld på sanning, och ännu värre på lekamen om ni får chansen. Er aggressivitet ger er inte rätt i en demokrati.

I en demokrati är det endast giltiga och legala röster som ska räknas och fr o m måndag kommer anklagelser om valfusk att utredas. Rättsväsendet har sista ordet och det är ingenting ni kan göra åt.
Medlem
neiges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brigade
Trump var en skojare. En liten fjant som lurade ärt hjärnor som dig. Allt var en show för honom. Han hade kunnat lika gärna ställa upp för demokraterna. Gå nu och ta en dusch och så släpper du ut alla känslor där och stor gråter över att din stora idol förlorade.
Trump gav order att skicka soldater för att döda Abu Bakr och gav klartecken att bomba soleimani till köttfärs, skickade bombflygplan över Nordkorea medan Biden var tveksam att ta tillfället att döda Bin Laden. Du leker tuff som kallar Trump för en liten fjant, låter mer som att du är en passivt aggressiv balkan-slav som inte vet vad du pratar om.
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ekerilar
Jag förstår inte riktigt vad du menar. Min flickvän och jag har under lika stort intresse följt valresultaten tillsammans.

Den här såpan slår ju "Paradise Hotel" och Robinson med hästlägder. Detta är ju på riktigt.

Jag lägger inte så mycket värdering i valet, fast såklart Joe Biden framställs ju som the "Good Guy" i denna verklighetssåpa.

Jag är ganska neutralt inställd till Biden, men jag måste ta fram skämskudden varje gång jag ser en tweet av Trump. Sandlådenivå av honom!

Jo men då har du ju en viss känslomässig distans endå.
Min tes är att det är ensamma män som slukats upp i något som i verkligheten inte betyder så mycket.

Jag har oxå varit aktiv här... Denna tråden är helt klart intressant där män på riktigt delar upp oss för det som händer där?!
2020-11-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Vadå whataboutism? Du gillar ju uppenbarligen personen som satt som vicepresident under Obama, så det är högst relevant vad han gjorde vid den tiden.

Du vet om att Obama bedrev krig under hela sin tid som president? Och hur många barn tror du blev föräldrarlösa tack vare dessa krig? Det känns som att din moralkaka faller ganska enkelt här...
Whataboutism är en argumentationsteknik som innebär att man försöker förminska eller sopa problem under mattan genom att skylla på att någon annan minsann gjort något annat klandervärt. Det är ungefär så som barn brukar argumentera och det är precis vad du håller på med just nu.
Senast redigerad av pf10 2020-11-07 kl. 23:02.
2020-11-07, 23:00
Bannlyst
Klart man sitter uppe och väntar på Biden och Kamelens tal i natt.
Ska bli kul o se om Biden kan hålla tal utan läsa innantill på telepromter.
Var det 02:00 det började? 🇺🇸✊🏿🍿🍿🍿🍿🍿
2020-11-07, 23:01
Medlem
Drozds avatar
Jag ser verkligen fram emot den officiella utnämningsceremonin när Trump ska skaka hand med "Sleepy Joe" och lyckönska honom till segern. Den nesan kan han gott ha efter att ha varit en så pissdålig förlorare.

Hopas nu att USA:s ljugmedia och korrumperade pk-politiker har lärt sig en läxa efter "straffet" Trump. Men det tvivlar jag på....
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Kan man inte bevisa anklagelserna, så får man problem.

Nope.
https://sv.wikipedia.org/wiki/H%C3%B6gf%C3%B6rr%C3%A4deri

Att försöka så misstro mellan sitt folk och den demokratiska institutionen, är Högförräderi.

Är bevisat flera gånger om.

Artikeln bekräftar inte ditt påstående. Trump har yttrandefrihet. Det är hans fulla rätt att hävda att det förekommit valfusk.
Medlem
Biden har inte vunnit och det är helt sjukt att folk sväljer medias rubriker med hull och hår. Vad hände med källkritik?

Dom svenska rubrikerna är direkt tagna ifrån den Amerikanska median som utnämnt honom som vinnare, kruxet är ju däremot att medier INTE väljer president.

Nu har det gått vadå 5-6 timmar sedan media först rapportera det? Konstigt hur det ej är bekräftat ännu, har ju antagligen att göra med att Trump inte erkänt sig besegrad och för att det finns mycket saker som behöver klaras upp innan en vinnare kan utses.
2020-11-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Om man har en hjärncell vet man att han inte vann, de fick komma in och är en incel.
Ptja, har man en hjärncell borde man ha en känsla att allt kanske inte har gått riktigt rätt till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in