2020-11-07, 23:39
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Klart att det skulle kunna skrämma bort horder med väljare. Men med en svart kvinna så når dom ut till mera svarta väljare. Precis som Biden valde Kamala. Hon är ju liksom inte där hon är för att hon är bäst.
DET har du rätt i! Fan, den som lever får se. 20-talet börjar på ett vansinnigt rafflande vis.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Omfattningen har jag redan svarat på: Genom alla hans åtta år vid makten hade USA:s militär strider utomlands, och detta är mer omfattande än det beslut som Trumpadministrationen gjorde.

Du gillar ju uppenbarligen Biden mer än Trump, och detta gör du trots att du vet att Biden har långt många fler liv på sitt samvete än Trump! Varför?
Omfattningen i sakfrågan är det som gäller naturligtvis, inte i något annat som är helt orelaterat. Detta har du inte lyckats svara på utan kör istället en klassisk sovjetisk whataboutismargumentation.

Vad mig anbelangar så hade lika gärna grodan Kermit fått vara president framför Trump. Bidens specifika vara eller icke vara är inte en fråga för mig.
Senast redigerad av pf10 2020-11-07 kl. 23:42.
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Trump har över 6000 kärnvapen som han kan använda i ett par månader till. Tänk på det alla som kaxar sig.
Egentligen borde Trump bli impeached. Det börjar bli ganska läskigt hur han beter sig. Han ska låsas in i en källare med massa kuddar tills han lugnat ned sig! Sen får han gå i terapi.
2020-11-07, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Ja, det är en otrolig känsla. Tar tid att ta in.

Om du tror att processen är färdig så gör du dig själv en otjänst.
Medlem
-Mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Känner man inte till motsidans argument så argumenterar man inte ärligt. 2000 sidor in i denna tråd och 4 år av Trumps-presidentskap och nu plötsligt läser ni här att jag kallar om fascist??

"Hur är trump rasist"
"Hur är trump fascist"
"Hur är trump sexist"
"Hur är trump narcissst"

Om och om och om igen. Och när man förklarar blir man ghostad.

Förklara då för all del... Jag är ett stort fan av Mosley, så skulle våga påstå att jag kan en hel del om fascism.

Stöd hos militären räcker inte som argument, likså att Trump är narcissist...
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Han kommer sitta ett tag till och det lär inte vara odramatiska månader. Men jag håller med er.
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
DET har du rätt i! Fan, den som lever får se. 20-talet börjar på ett vansinnigt rafflande vis.

Japp. Finns flera smarta svarta republikanska kvinnor. Men ingen som jag vet som är så känd som Candace.
2020-11-07, 23:41
Medlem
MrsVanity1s avatar
Såg precis på Donald utube och där stod hans legal teame och sa att en död kvinna ,kommer inte ihåg namnet har mirakulöst kunnat rösta på Biden.......
Det ser inte bra ut och ju fler sådana dom hittar så hoppas jag på omräkning.
2020-11-07, 23:41
Medlem
-Mystics avatar
Citat:

Definitionen av en "Orange Man Bad" meme...
2020-11-07, 23:42
Bannlyst
Du sa det redan igår Karim.

Några gånger.

160 000 smittade i Covid idag i främst storstäderna.

Tänkte att du och dina vänsterradikala kåmpisar laddar upp ordentligt hur ni skall fixa det.

Lycka till -21, 22, 23 och 24.
Senast redigerad av Hitler.was.a.vegan 2020-11-07 kl. 23:45.
2020-11-07, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Omfattningen i sakfrågan är det som gäller naturligtvis, inte i något annat som är helt orelaterat. Detta har du inte lyckats svara på utan kör istället en klassisk sovjetisk whataboutismargumentation.

Vad mig anbelangar så hade lika gärna grodan Kermit fått vara president framför Trump. Bidens vara eller icke vara är inte en fråga för mig.
Ska man sammanfatta detta med att du tycker att Trumps splittring av drygt 500 familjer var värre än Obamas åtta år av krig?

Du verkar, liksom de flesta, vara emot Trump utan att ens veta varför... Kan du inte försöka bilda dig en egen uppfattning istället för att sitta och blint lita på det du hör om honom? Det gjorde jag, och om någon frågar mig varför jag inte gillar Trump så kan jag säga det helt utan att behöva dra upp en massa floskler jag hört från medierna....
2020-11-07, 23:43
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Såg precis på Donald utube och där stod hans legal teame och sa att en död kvinna ,kommer inte ihåg namnet har mirakulöst kunnat rösta på Biden.......
Det ser inte bra ut och ju fler sådana dom hittar så hoppas jag på omräkning.

Anti-Demokraterna har flera miljoner döda personer som "röstat" på dem..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in