2020-11-07, 23:02
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pertinacious
Vad vill du att jag ska göra? Starta inbördeskrig här för att fel gubbe vann där?
Jag vill att du ska börja lita samhällets funktioner och sluta lita på notoriska lögnare och konspirationsteorier, kortfattat. Helst av allt skulle jag vilja att du lärde dig källkritik, men det förstnämnda är en ok genväg.
2020-11-07, 23:03
Avstängd
Smaka-migs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Nej. Jag är anonym. Jag har bara ett användarnamn som ska representera en vältränad läderbög från Finland. En idealisk finne med andra ord.

Så du får helt enkelt lita på mig, precis som du litar på andra övriga anonyma källor.

Trump verkar avslappnad, om nu videon är från idag. Trump kanske har en plan B?

När har jag litat på andra övriga anonyma källor?
2020-11-07, 23:04
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaka-mig
När har jag litat på andra övriga anonyma källor?

Du tror inte på "Suckers & Losers" som en judisk man ansåg att Trump har sagt om Franska soldater? Helt anonymt.
2020-11-07, 23:16
Medlem
Efter mycket grävande så har jag faktiskt hittat att US Postal Service har sökt patent på en lösning som ska leda till säkrare röster genom användandet av blockchain. Det gäller elektroniska röster och inte vanliga 'mail-in' röster. Så det är inget som använts i det här valet.

Googlade på 'patent blockchain mail voting'.

Så Steve Pieczenik hade fel. Fysiska valsedlar med blockchain-tekonokgi. Jo, tjena. Snacka om att vara ute och cykla.

Däremot så kan fysiska valsedlar ha vattenmärken och streckkoder. Men det är ju inget nytt? Detta borde väl ändå Demokraterna veta om?
2020-11-07, 23:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Efter mycket grävande så har jag faktiskt hittat att US Postal Service har sökt patent på en lösning som ska leda till säkrare röster genom användandet av blockchain. Det gäller elektroniska röster och inte vanliga 'mail-in' röster. Så det är inget som använts i det här valet.

Googlade på 'patent blockchain mail voting'.

Så Steve Pieczenik hade fel. Fysiska valsedlar med blockchain-tekonokgi. Jo, tjena. Snacka om att vara ute och cykla.

Däremot så kan fysiska valsedlar ha vattenmärken och streckkoder. Men det är ju inget nytt? Detta borde väl ändå Demokraterna veta om?

Du tror att du vet så mycket, men du vet väldigt lite...

Se efter här istället för att framstå som en världsmästare i allt:

https://www.youtube.com/watch?v=rSGiepYfMy0

Vad ska du säga nu liksom? VAD SKA DU SÄGA NU LIKSOM???!!!

Homeland Security var involverade i denna vattenmärkning, och nej, du finner inte detta på nätet om vem som ligger bakom detta.
Senast redigerad av Qemistry 2020-11-07 kl. 23:24.
2020-11-07, 23:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bonnker
Vad är det här för foliehattstråd? Trump förlorade och ingenting tyder på att det berodde på fusk. Gå vidare.
Bra rutet kamrat! Ingenting tyder på fusk. Alla dessa vittnen som trätt fram och rapporterar om fusk är lögnare. Visst, de riskerar sina arbeten och möjligtvis familj och vänner och kanske t.o.m sina liv, men det är bara för att det ska se trovärdigt ut.

Skönt med en kamrat som förstår!
2020-11-07, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qemistry
Du tror att du vet så mycket, men du vet väldigt lite...

Se efter här istället för att framstå som en världsmästare i allt:

https://www.youtube.com/watch?v=rSGiepYfMy0

Vad ska du säga nu liksom? VAD SKA DU SÄGA NU LIKSOM???!!!

Jag säger samma sak som jag sa i mitt tidigare inlägg. Att fysiska valsedlar kan ha vattenmärkningar. Hur är det med läsförmågan? Inget du är världsmästare i verkar det som..
2020-11-07, 23:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WhiterShadeOfPale
Bra rutet kamrat! Ingenting tyder på fusk. Alla dessa vittnen som trätt fram och rapporterar om fusk är lögnare. Visst, de riskerar sina arbeten och möjligtvis familj och vänner och kanske t.o.m sina liv, men det är bara för att det ska se trovärdigt ut.

Skönt med en kamrat som förstår!

Ja, det var ju bara en papperslapp i dassholken som någon misstolkade. Herregud, Trump är tokig.
Nu ÄNTLIGEN en riktig president får komma upp, liksom Obama.

VI behöver mer islam i västvärlden, vi måste vara trogna till Kina och Iran samt öka invandringen. Ja, NU ÄR DET DAGS FÖR RIKTIG POLITIK! JAG ÄR SÅ GLAD!!!
2020-11-07, 23:27
Medlem
alla klipp om QFS Watermark Blockchain Operation tas bort av youtube ganska intressant

https://www.youtube.com/embed/qpqBEy7hGDg
https://www.youtube.com/watch?v=j_37n8Y78uM
https://drcharlieward.com/trumps-qfs-blockchain-string-operation/
2020-11-07, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Jag säger samma sak som jag sa i mitt tidigare inlägg. Att fysiska valsedlar kan ha vattenmärkningar. Hur är det med läsförmågan? Inget du är världsmästare i verkar det som..

Vi pratar nu ballots, som Biden och hans klan köpt från Kina, perfekta kopior - förutom... Ja, det är detta Trump Adm redan riggat en fälla för.
2020-11-07, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Nej. Trump golfar inte idag.

Jo, det gör han. Han lämnade Vita Huset för första gången på ett tag för att spela golf...
Samtidigt som den organisation som med överlägsen kompetens ska bevisa valfusket kallade till en presskonferens till ”Four Season Total Landscaping” eftersom de tydligen pga ett missförstånd hade missat att tanken var att det skulle vara ”Four Seasons Hotel”. Så Rudy Giuliani fick hålla sitt tal precis utanför trädgårdscentrets granne, en erotisk bokhandel. Vad kan gå fel när de ska presentera sina bevis inför domstol med den kompetensen inom organisationen?

https://www.thedailybeast.com/the-end-of-the-line-for-trumpland-is-a-poorly-rated-sex-shop-in-north-philly?source=articles&via=rss
2020-11-07, 23:36
Medlem
uh-huhs avatar
Fusk #1
Fusk #2
I vissa stater så had 125% utav dom som var myndiga och kunna rösta o självklart så var det Biden som vann i den delstaten,tror det va Michigan

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in