2020-11-07, 23:16
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Det som äcklar mig med den kvinnan är att så fort hon trängs i någon fråga så börjar hon dumskratta bort frågan, och reportern går aldrig vidare med det.
De blir väl osäkra på henne. Jag tycker att hon känns hysterisk. Lite creepy.
2020-11-07, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
Glömde svara på det feta....om du hade kollat upp fakta på vad jag har skrivit från första början, så har jag enskild firma i Sverige...och vänta....vänta...vänta....i Spanien.
Detta sa jag från första början.

Man börjar förstå mer och mer hur jävla debila och svagt begåvade ni trump får är. Jag frågar igen, hur fan klarar du att bajsa själv? Eller du kanske inte gör det.
Vadå Trump? När har jag sagt att jag gillar Trump? Du är så noggrann med att jag ska hänga med i vad du säger borde ju vara likadan om du inte vill vara en hycklare.

Citat:
Registration with the Swedish Companies Registration Office if you do not have a Swedish personal identity number

3. Register with the Swedish Tax Agency
All companies must register with the Swedish Tax Agency (Skatteverket). When you register, you can apply for F-tax approval, register for business VAT and register as an employer.
https://www.skatteverket.se/servicelankar/otherlanguages/inenglish/businessesandemployers/registeringabusiness/startingabusinessinsweden.4.12815e4f14a62bc048f51b e.html

Varför har då skatteverket en egen spalt om att du kan registrera ett bolag för F-skattsedel om du inte har ett svenskt personnummer, är medborgare i ett annat EU land? Visa nu upp källor på att man inte kan registrera en enskild firma i Sverige om man inte är folkbokförd i Sverige som företagets ägare.
2020-11-07, 23:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Trump är president
Trump är överbefälhavare
HD= 6 mot 3 republikaner
Har försvaret bakom sig
Har poliskåren bakom sig
Har 50 % av folket bakom sig

Vem har makten??😁🤭 Det är LÅÅÅNGT till 20 januari..
Blir intressant att se vad som händer fram till den 20 januari.
2020-11-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Tror det finns en jävla massa, sjukt intressant att följa blir det.
https://streamable.com/671nup

Är väldigt intresserad av vilka som ingår i den röstfuskorganisationen.

Definitivt CNN och Dominion. Blir spännande de närmsta veckorna.
2020-11-07, 23:18
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Med Mike Pence som vinner nog rep valet nästa gång. Men jag gillar han. Tråkig, men intelligent.
Om man har problem med att Trump inte är seriös nog är Pence ett perfekt val. Kompetent och nästan lite stram. Och han har ingenting med Steve Bannon att göra, vilket kan vara en fördel i amerikansk politik i fortsättningen.
2020-11-07, 23:19
Medlem
LibBells avatar
Why can't Trump go to the White House after January 20?

Because it is FOR BIDEN!
Medlem
Citat:
Trump är president
Trump är överbefälhavare
HD= 6 mot 3 republikaner
Har försvaret bakom sig
Har poliskåren bakom sig

50% av folket? Du har inte koll på valdeltagandet va? Inte mer än dryga 25% 2016.
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Trump är president
Trump är överbefälhavare
HD= 6 mot 3 republikaner
Har försvaret bakom sig
Har poliskåren bakom sig

Rätt på varenda punkt.

Det måste verkligen understrykas att Trumps stöd bland militärer och poliser är astronomiskt högt. Kan mycket väl ligga uppe i 70 - 90%.
2020-11-07, 23:20
Medlem
Biden måste vara den tråkigaste och mest personlighetslösa presidenten någonsin. Känns alldeles uppenbart att han bara är en nickedocka, placerad för att ”gammal vit man” fortfarande är det säkraste kortet allt inräknat.

Om 20 år kommer ingen minnas denna parentes som varade 4 år, kanske tom. mindre.

Undrar om man kan satsa pengar någonstans på att nästa president blir en rasifierad kvinna. Enkla pengar.
2020-11-07, 23:20
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Om man har problem med att Trump inte är seriös nog är Pence ett perfekt val. Kompetent och nästan lite stram.

Jag glömde ju givetvis INTE. Jag tror inte att rep vinner om Pence är deras val. Men man vet ju aldrig. Tror inte att han går hem hos unga.
2020-11-07, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thelastkingofscotland
Nej, eftersom att Obamaadministrationen begick dessa fel och att den man du nu hyllar som president också var näst högst uppsatt i denna administration så är det högst relevant hur du kan tycka att det Trump gjorde var dåligt om den man du nu bestämt dig för att tycka om gjorde något mycket värre.
När gjorde Obamaadministrationen samma misstag och i samma omfattning? Det är i vilket fall som helst orelevant och regelrätt whataboutism att grina över detta, då grunden till att barnen blev föräldralösa i dessa fall låg i ett beslut som Trumpadministrationen tog. Du kan för övrigt lägga ner dina fantasier om att jag skulle gilla eller hylla Biden. Allting är inte svart eller vitt som sagt.
2020-11-07, 23:22
Medlem
NiccoJs avatar
Pence, en mycket intelligent och sansad djupt religös man som svurit trohet till sin raka motsats Donald Trump...
Jag ger inte mycket för Biden men Trump är en mycket märklig o egocentrisk man.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in