2020-11-07, 23:11
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Att Joe kan mumla lite konstigt, det vet alla nu. Men Kamala. Är dom rädda för att hon ska göra bort sig? Jag tycker att hon verkar såååå korkad. Men kanske är hon grym som fan?

Och vad ska Pence göra nu? Han har ju varit lydig Trump utan dess like. Kommer han parti att förpassa han nu eller?

Harris är vass. Hon imponerade under utfrågningarna av Barrett.

https://www.harris.senate.gov/news/press-releases/harris-at-barrett-hearing-illegitimate-process-causing-great-harm
2020-11-07, 23:12
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Holy Donald!
Känns som att Rep har ganska mycket mer bevis som sparas till HD.
Ska bli jävligt kul att se huvuden rulla.
Tror det finns en jävla massa, sjukt intressant att följa blir det.
https://streamable.com/671nup
2020-11-07, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trombonen111
Ja men... då måste det ju stämma! Vilken idiot jag är. Får nog ratta in CNN jag också så jag inte missar dessa godbitar till intervjuer.

Du kan ratta in FoxNews också, samma sak där. Men förstår att du hellre håller dig till Breitbart, Infowars och Project Veritas.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Mike Pence är alldeles för vass för att förpassas till någon skrubb någonstans. Vågar man gissa att han kandiderar för republikanerna i nästa val?

Kamel-Harris verkar smått labil, tycker jag. Hon och gamle vicepresidenten Biden — se Mike Pence ovan! — utgör ett minst sagt omaka par. Tanken är väl att hon ska ta över om Biden tacklar av. Jag känner mig inte fullt så cynisk i kväll att jag tror att det varit planen från första början, att kuppa in Harris bakvägen med en äldre vit man som alibi, men det finns säkert en poäng med att ha den här rasmixade kvinnan (vore a first) som vicepresident "utifall att".
Det som äcklar mig med den kvinnan är att så fort hon trängs i någon fråga så börjar hon dumskratta bort frågan, och reportern går aldrig vidare med det.
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorTengele
Tror ni att Biden kommer ihåg själva valdagen? Vet han ens vilken dag det idag, exempelvis.

Fast nu skiljer det bara några år åt dom och Trump är ju fettot av dom båda så oddsen är väll 50/50?
2020-11-07, 23:14
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorTengele
Tror ni att Biden kommer ihåg själva valdagen? Vet han ens vilken dag det idag, exempelvis.

Det gör han inte och förutom det är han bara en nickedocka.Det vet alla.
Och jag noterar att alla pratar om Trump fortfarande...hehe.Så intressant var Biden !
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Mike Pence är alldeles för vass för att förpassas till någon skrubb någonstans. Vågar man gissa att han kandiderar för republikanerna i nästa val?

Kamel-Harris verkar smått labil, tycker jag. Hon och gamle vicepresidenten Biden — se Mike Pence ovan! — utgör ett minst sagt omaka par. Tanken är väl att hon ska ta över om Biden tacklar av. Jag känner mig inte fullt så cynisk i kväll att jag tror att det varit planen från första början, att kuppa in Harris bakvägen med en äldre vit man som alibi, men det finns säkert en poäng med att ha den här rasmixade kvinnan (vore a first) som vicepresident "utifall att".

Med Mike Pence som vinner nog rep valet nästa gång. Men jag gillar han. Tråkig, men intelligent.

Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Harris är vass. Hon imponerade under utfrågningarna av Barrett.

https://www.harris.senate.gov/news/press-releases/harris-at-barrett-hearing-illegitimate-process-causing-great-harm

Okej. Men hon blev fett ägd av den där samoiska kvinnan. Kommer inte ihåg vad hon heter nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Tror inte han kommer ge sig, Secret Service lär få bära ut honom med våld när stunden är kommen.

Hans livs sämsta beslut var att ställa upp på att bli president. Finns ingen återvändo för Trump-klanen efter det här.

Trump är president
Trump är överbefälhavare
HD= 6 mot 3 republikaner
Har försvaret bakom sig
Har poliskåren bakom sig
Har 50 % av folket bakom sig

Vem har makten??😁🤭 Det är LÅÅÅNGT till 20 januari..
2020-11-07, 23:15
Medlem
-Mystics avatar
Klockren tweet...

"BREAKING - Millions of people currently celebrate on the streets in the United States of America amid all-time record #COVID19 infections, which were deemed too dangerous to vote in person a couple of days ago"

https://twitter.com/disclosetv/status/1325199020990476288
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Du kan ratta in FoxNews också, samma sak där. Men förstår att du hellre håller dig till Breitbart, Infowars och Project Veritas.
Trodde det var allmänt känt att FOX befinner sig i samma fack som CNN och dom andra.
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Det blir garanterat vinst för det goda laget i WI och AZ också. Inget att snacka om ens.
Wisconsin känns osäkert, men i Arizona så tror jag att Biden hade tagit rubbet oavsett vad. John McCain har fortfarande en ganska hög status i AZ, och republikanerna i den delstaten är mer traditionella republikaner som inte föredrar Trump`s politik.

Att Biden vann Arizona kom inte som ngn surprise på mig, liksom att jag hade inte blivit överraskad om Trump hade tagit hem Minnesota (som ju är en traditionell blå stat).
2020-11-07, 23:16
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Holy Donald!
Känns som att Rep har ganska mycket mer bevis som sparas till HD.
Ska bli jävligt kul att se huvuden rulla.
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Tror det finns en jävla massa, sjukt intressant att följa blir det.
https://streamable.com/671nup
Jag också.

Jag tvivlar starkt på att Donald skulle lyckas få ihop ett team för detta, eller ö.h.t dra igång processen, såvida han inte har krossande bevis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in