2020-11-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuhamtaCurry
https://www.youtube.com/watch?v=4X2V5hPPp6w

Afroamerikansk republikan som blir ombedd att försvinna under valarbete. Tydligen får inte republikaner granska valarbetet, enbart demokrater.

Senator Ted Cruz, mäktigaste senatorn av republikanerna, stödjer Trump i att republikanska valobservatörer inte fick tillträde i bla Philadelphia.

Philadelphia, där republikanske presidentkandidaten Mitt Romney, inte fick en enda röstning 59 divisioner. Nu förstår vi kanske varför han inte fick en enda röst.
Medlem
MrsVanity1s avatar
Biden tydligen president och ALLA pratar om Trump.
Ej förvånad.
Medlem
TwinkleSmashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Hahah. Han är helt galen. Man vet om en brud skriver i caps-lock är dom galna. Tänk då när en föredetta president gör det.

Oavsett var ni vänsterextremister vill ha det, så är han faktiskt nuvarande president cirka 2 månader till.
2020-11-07, 23:08
Medlem
scraftys avatar
Trump vet att det är över. Att han placerat sektmuppar i högsta domstolen räcker inte heller då de måste vara oberoende.

Han skränar på Twitter i desperation om att hans enfaldiga väljare ska starta inbördeskrig på egen hand, men det verkar vara förgäves än så länge.
2020-11-07, 23:08
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allaballawalla
USAs president har inte absolut åtalsimmunitet då deras utgångspunkt är att "ingen står över lagen"...

Verkar råda delade meningar om det

https://www.vox.com/2019/5/29/18644304/trump-fifth-avenue-mazars-vance-constitution

Men hur som helst har Trump inte ens gjort något brottsligt så den debatten känns rätt onödig.
2020-11-07, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Trump vet att det är över. Att han placerat sektmuppar i högsta domstolen räcker inte heller då de måste vara oberoende.

Han skränar på Twitter i desperation om att hans enfaldiga väljare ska starta inbördeskrig på egen hand, men det verkar vara förgäves än så länge.
Sen är det ju den har lilla, men inte helt obetydliga saken, om valfusk orsakat av Dominion.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq
Nej, jag har nämligen sett och hört dessa republikaner stå i TV och säga just detta, att Trump-lägrets påståenden inte stämmer.
Ja men... då måste det ju stämma! Vilken idiot jag är. Får nog ratta in CNN jag också så jag inte missar dessa godbitar till intervjuer.
Medlem
DoktorTengeles avatar
Tror ni att Biden kommer ihåg själva valdagen? Vet han ens vilken dag det är idag, exempelvis.
Senast redigerad av DoktorTengele 2020-11-07 kl. 23:13.
2020-11-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Trump vet att det är över. Att han placerat muppar i högsta domstolen räcker inte heller då de måste vara oberoende.

Systematiskt valfusk kommer naturligtvis bli ett problem för Biden..HD kommer att ha lite att göra lite framöver.
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Är bevisat flera gånger om.

Lust att presentera några av bevisen Här?

Citat:
Artikeln bekräftar inte ditt påstående.

Of crouce not, it's a fucking Wiki-page... MITT argument är dock att den influencer som lägger tid och energi på att försöka så misstro mellan sitt folk och den demokratiska institutionen, begår Högförräderi.

Citat:
Trump har yttrandefrihet.

ALLA i väst har yttrandefrihet. Yttrar man saker som ma inte kan bevisa ur rent vetenskaplig synvinkel, så kan man dock dömas för allt från Högmålsbrott till Förtalsbrott.

Citat:
Det är hans fulla rätt att hävda att det förekommit valfusk.

Så länge han kan bevisa det. Until then, he's nothing but a Russian Agent.
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Att Joe kan mumla lite konstigt, det vet alla nu. Men Kamala. Är dom rädda för att hon ska göra bort sig? Jag tycker att hon verkar såååå korkad. Men kanske är hon grym som fan?

Och vad ska Pence göra nu? Han har ju varit lydig Trump utan dess like. Kommer han parti att förpassa han nu eller?
Mike Pence är alldeles för vass för att förpassas till någon skrubb någonstans. Vågar man gissa att han kandiderar för republikanerna i nästa val?

Kamel-Harris verkar smått labil, tycker jag. Hon och gamle vicepresidenten Biden — se Mike Pence ovan! — utgör ett minst sagt omaka par. Tanken är väl att hon ska ta över om Biden tacklar av. Jag känner mig inte fullt så cynisk i kväll att jag tror att det varit planen från första början, att kuppa in Harris bakvägen med en äldre vit man som alibi, men det finns säkert en poäng med att ha den här rasmixade kvinnan (vore a first) som vicepresident "utifall att".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorTengele
Tror ni att Biden kommer ihåg själva valdagen? Vet han ens vilken dag det idag, exempelvis.
Det är därför han har en vårdare... ehh jag menar fru!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in