2020-11-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Tja.. Hvis RU er venn med TEH på Facebook (noe som er nevnt her på FB tidligere) vil det da ikke være meget spesielt å kommentere som han gjør? Han er siktet for å være innblandet i forbrytelsen på moren.
Godt poeng, Godt poeng.

Hm. Holder fortsatt en knapp på at han er i fornektelse og simpelthen kjeder seg. Men du har et poeng ja!
Citera
2020-11-07, 21:30
Medlem
Er det bare jeg som fortsatt tror "nyhetskjendis" på brorens insta har en sammenheng med forbrytelsen?

Litt spekulativt, men klarer ikke å slippe.

Ingenting hadde vært bedre enn om RU er uskyldig. Trist om TH drar med seg flere familier i dass pga sin trang til å drepe kona (!) VE har for eksempel ett barn, tror jeg.
Senast redigerad av StonesThrow81 2020-11-07 kl. 21:45.
Citera
2020-11-07, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smijern
Kom over denne kommentaren på en av tv2 sine Facebook innlegg om det amerikanske presidentvalget;

https://imgur.com/djK8CUm

Er ikke det han som fortsatt er siktet for medvirkning til kidnapping?

Ja, det er han.

Han fortsetter å legge ut kryptiske bilder på FB som ikke hvermansen pleier å gjøre. Men han liker vel å fremstå spesiell. Selvsagt uten noen tekst eller forklaring til bildene. Her dyrkes det symbolske. Akkurat som sønnen til TH gjør.
Citera
2020-11-07, 21:44
Medlem
Hvis RU har blitt lurt av TH:
Hvorfor har han ikke knyttet seg til forbrytelsen på en meningsfull måte, som gjør at politiet frafaller siktelsen?
Citera
2020-11-07, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Grunnlaget ligger i ektepaktene. Økonomisk undertrykking så grov at det faller inn under definisjonen på "Vold i nære relasjoner".

Som jeg sa, politiet kan ha tilleggsopplysninger, feks skader behandlet i helsevesenet, nødanrop, og lignende.

I tillegg kommer forskjellig informasjon fra enkelte nick her på forumet, som hevder å ha opplysninger fra folk som kjente Lisbeth personlig.

Eks-svogerens forklaring til politiet.

Fotografiene av Lisbeth med synlige skader i ansiktet og på hendene.

Tilsammen gjør alt dette at det må være lov å si at skadene kan skyldes fysisk vold fra ektemannen. Kanskje mest sannsynlig skyldes fysisk vold fra ektemannen.

Jeg er så glad du ikke er dommer i en rettsak mot meg. Du velger fakta som det passer deg og bruker syltynne indisier som grunnlag for dine hårreisende konklusjoner. Synd du ikke lever i middelalderen, for da kunne du sikkert gjort nytte for deg under inkvisisjonen.
Citera
2020-11-07, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
Se der ja, vår alles RU er ute og kommenterer kryptering. Han burde kanskje heller holde en lav profil...?

Han hadde vel spretta den sjette lørdagspilsen da han skrev den kommentaren.
Citera
2020-11-07, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Kan man få en länk som inte är Imgur? Får inte upp Imgur.

Det er fordi du bruker VPN
Citera
2020-11-07, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det er fordi du bruker VPN

Det är mer än jag vet om jag har! Men Flashback är väl VPN -anslutet?
Citera
2020-11-07, 22:58
Medlem
Citat:
Han hadde vel spretta den sjette lørdagspilsen da han skrev den kommentaren.

Bare noen dager etter 31. oktober i år endret RU også profilbildet sitt på FB og la ut et symbolsk drapsbilde.
Kanskje litt spesielt for en som opprinnelig ble drapssiktet, før han ble siktet for bortføring.

Nå tror ikke jeg at han har noen rolle i denne saken. Likevel er det ikke mange i dette landet som blir siktet i en så alvorlig kriminalsak - og samtidig poster sære bilder i sosiale medier i etterkant.

https://imgur.com/a/jejnhXX
Citera
2020-11-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Hvis RU har blitt lurt av TH:
Hvorfor har han ikke knyttet seg til forbrytelsen på en meningsfull måte, som gjør at politiet frafaller siktelsen?

Ja, varför står han inte fram och förklarar sig?
Citera
2020-11-07, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ja, varför står han inte fram och förklarar sig?

Fordi at da åker han inn 21 år på brød og vann.
Citera
2020-11-07, 23:05
Medlem
Citat:
Fordi at da åker han inn 21 år på brød og vann.

Men han gillar att synas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in