2020-11-07, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Hur vet du att de inte reagerat? Granskningar pågår för fullt och säkert avvaktar många med att uttala sig.
Det skulle ha rapporterats i media.
2020-11-07, 21:46
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Nej, det tror jag inte. Jag tror att bevis kommer att presenteras som är så förödande att hela det amerikanska folket kommer att avsky demokraterna och korruptionens makter. Trump kommer att förbli president nästa mandatperiod.

Mycket riktigt. Demokraterna och deras lakejer MSN media kommer åtminstone att bli dömda av folket. De kommer bevisas vara ett hot mot rikets säkerhet, Träsket kommer sugas ur ända ner till bottenslammet. Många kommer aldrig se dagsljus igen. Därför slåss de med näbbar och klor just nu.
2020-11-07, 21:47
Medlem
Det här är en klockren konspirationstråd. Jag finner det mycket märkligt att den tolereras i den här avdelningen. Det är inget fel i att anse att det finns bevis för valfusk, men sådant hör som sagt hemma i ett annat underforum.
2020-11-07, 21:47
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched

Knappast. Har du inte förstått nånting? Media är ju med på noterna! DEL AV TRÄSKET!
2020-11-07, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Knappast. Har du inte förstått nånting? Media är ju med på noterna! DEL AV TRÄSKET!
All media?
2020-11-07, 21:48
Medlem
Divinations avatar
Citat:

Hur då? Ifall de inte uttalat sig offentligt.
2020-11-07, 21:49
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Nej, det tror jag inte. Jag tror att bevis kommer att presenteras som är så förödande att hela det amerikanska folket kommer att avsky demokraterna och korruptionens makter. Trump kommer att förbli president nästa mandatperiod.

Nej. Jag tror så här.

HD kommer hitta valfusk, på fåtal poströster.

Sedan blir det inget mer.
2020-11-07, 21:50
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kh4n
Läste du alls vad jag skrev? Det är inte att folk röstar i sig utan hur man verifierar vem som röstat.
Skulle det inte spela någon roll så skulle det inte finnas någon som helst verifiering över huvudtaget. I detta fall hade man endast underskrifter som i många fall skulle verifieras och fick lita på att rätt person röstat, skrivit under och skickat in, vilket är ett extremt svagt verifieringssytem.
Jag läste vad du skrev. Detta är en helt annan fråga än röstfusk. WSJ ger en bra förklaring på detta off topic-ärende:
Citat:

Citat:

Most states use automated signature-verification applications, but there isn’t a uniform system

Many states will compare the signature on the absentee ballot envelope to the signature on a voter’s file (this could be from voter registration forms, ballot application or the D.M.V.), according to data collected by the National Conference of State Legislatures. Processing a mail ballot is time-consuming and can involve a mix of automation and manual steps.*Envelopes need to be opened*and ballots flattened to prepare them to be scanned for counting. One type of technology that may be used is automated signature-verification applications, in which a camera captures the voter’s signature from the ballot return envelope as it is being sorted. The image is then compared with the reference image from the voter registration database.

https://www.wsj.com/articles/how-do-states-verify-signatures-on-mail-in-ballots-11603738216
2020-11-07, 21:52
Medlem
HipToBeSquares avatar
Enligt exit polls så ökade Trump sin andel i bland alla raser och kön utom en, vita män. Vita män måste en enorm röstkraft som kunde utkonkurrera alla dem andra.
2020-11-07, 21:52
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
All media?

All judemedia, som är så gott som all media.

Alternativmedia är vad som täcker detta.
2020-11-07, 21:53
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Nej. Jag tror så här.

HD kommer hitta valfusk, på fåtal poströster.

Sedan blir det inget mer.

Men öppna ögonen!
2020-11-07, 21:54
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Men öppna ögonen!

Jag gör ju det. Trots att det har förekommit lite valfusk, så är det bara fåtal tusen röster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in