2020-11-07, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fakka
Om beviset i att nått är fuffens ligger i att man inte får ha insyn i frågan så måste det vara exakt samma bevis för Trumps deklarationer, det är det enda jag säger. Snacka om att vända kappan efter vinden.

Exemplet också hon som hade dött...
Vad är mest troligt:
1. Att Biden åker runt och fyller i lappar?
2. Att nån familjemedlem till henne öppnade posten och tog en chansning? Detta har säkert hänt i Sverige också! Ska vi aldrig tro på ett val igen i Sverige heller?

Helt rätt, vi ska inte tro att val i Sverige inte är riggade
2020-11-07, 21:12
Medlem
Pungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cig35
Jag har tidigare försökt förklara varför Biden kom så starkt på slutet i ett antal delstater, så häl kommer det igen:

Så då kommer min fråga igen.

1. Kan Biden verkligen ha fått ALLA poströster (vilket han fick enligt hacket)?

2. Enligt din förklaring borde alla andra stater, som räknat poströsterna FÖRE valdagen, ha börjat med ett hack för Biden. Varför gjorde de inte det?

3. Det finns massor av stater som räknade poströsterna efter vallokalsrösterna, ändå fortsatte kurvorna följa en förutsägbar väg ÄVEN när man gick över till poströsterna. Men JUST de sista staterna, när det blev avgörande, JUST DÅ började poströsterna avvika så ofantligt från tidigare räknade röster. Varför det?
2020-11-07, 21:13
Medlem
samtron12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Dålig länk. Tror också att det kommer gå dit att Demokraterna kommer söka stöd utanför Usa, men jag tror Europa blir tillfrågat först.
FN. Planerat sedan långt tillbaka. Varför tror ni Biden har FN slogan BUILD BACK BETTER för?
2020-11-07, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tompa81
Trump och hela administrationen visste att det skulle fuskas. OM de då inte förberett med något, typ vattenstämplade röstsedlar mm så är det en blunder av historiska mått.

Här har man alla chanser i världen att avslöja media och globalisterna, väntar med spänning på vad som händer de närmste veckorna.

Tveksamt om han har förberett något som gäller samtliga stater. Jag tror inte att han har rätt att göra de heller. Det jag vet är att det är olika tryckerier som trycker valsedlarna och det förekommer skillnader mellan stater och även lokala skillnader. Om han hade förberett något sånt sa hade han nog inte twittrat som han har gjort det senaste, där vissa inlägg har varit ganska desperata. Dessutom hade hans advokater troligtvis hintat om något sånt under de presskonferenser som de har haft angående valfusk. Nej, avancerade valsedlar med QFS Blockchain kan vi nog avskriva.
2020-11-07, 21:16
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Varför har inte republikanerna i valmyndigheten reagerat mot detta? Antagligen för att det är fake.

Hur vet du att de inte reagerat? Granskningar pågår för fullt och säkert avvaktar många med att uttala sig.
2020-11-07, 21:16
Medlem
Kh4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Gnälla på poströster är ju klart han gör. Likaså att han kräver att röster ska sluta räknas. Ett högt valdeltagande tjänar i regel alltid Demokraterna på. Men det är ju knappast röstfusk att räkna poströster. Det är ju ett av sätten att rösta på.

Läste du alls vad jag skrev? Det är inte att folk röstar i sig utan hur man verifierar vem som röstat.
Skulle det inte spela någon roll så skulle det inte finnas någon som helst verifiering över huvudtaget. I detta fall hade man endast underskrifter som i många fall skulle verifieras och fick lita på att rätt person röstat, skrivit under och skickat in, vilket är ett extremt svagt verifieringssytem.
2020-11-07, 21:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Har du sett dessa?

Brevet där. https://qm.news/operation-death-blossom-countering-the-coup/

Och bilden med ett kuvert från Kina. Är det möjligt att demokraterna beställt förtrycka valsedlar med en rad personers uppgifter? https://qm.news/china-fail-chinese-mail-packages-full-of-biden-votes-found-in-atlanta-poll-station/

Vattenmärkningen skiljer ut 100.0% av falska valsedlar. Make it happen...
2020-11-07, 21:18
Medlem
NeoVains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KahlanAmnell
Länken verkar inte funka.

Citat:
Dålig länk. Tror också att det kommer gå dit att Demokraterna kommer söka stöd utanför Usa, men jag tror Europa blir tillfrågat först.

Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
Länken är trasig tyvärr.

Testa denna.
https://www.brighteon.com/0e9959b8-cb6b-4639-9c47-a6bf9559a467
2020-11-07, 21:20
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samtron12
FN. Planerat sedan långt tillbaka. Varför tror ni Biden har FN slogan BUILD BACK BETTER för?

Build back better startades som ett program för katastrofer.... vet inte om jag vill höra resten, säkert fel forum också.
2020-11-07, 21:21
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Om Trump redan visste att valfusk skulle existera, varför ej göra något åt detta på valdagen?
För att han ville att dom skulle valfuska och åka dit för det.
2020-11-07, 21:23
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Build back better startades som ett program för katastrofer.... vet inte om jag vill höra resten, säkert fel forum också.

BUILD BlACK BETTER.
2020-11-07, 21:23
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
För att han ville att dom skulle valfuska och åka dit för det.

Du menar att allt är planerat?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in