2020-11-07, 19:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
En stor skillnad blir att "The Leader of the Free World" kommer att sluta upp med att inför omvärlden göra bort "The Free World" på Twitter. Det är en STOR vinst.

Det där är mest tomt prat. USA har alltid setts med högst blandade känslor, så även under Trump. Att man skulle förlorat i "prestige" är givetvis nys. Man är fortfarande världens mäktigaste land.

Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Trump tog min ekonomiska framtidsplanering så långt att jag började förbereda inför ett scenario där den Fria Världen inte längre kan räkna med USA.. Från "World Police" till "Paria" på 4 år med Trump.

Min ekonomi mådde mycket bra av Trump. Har en hel del pengar bundna där borta, och de har gått jävligt bra mycket tack vare honom.
Bannlyst
Jag tror att över hälften av alla miljoner röster på Biden var snarare röster emot Trump och för Kamala Harris 🇺🇸✊🏿✌️
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Wow! Det var en tung analys! Imponerande må jag säga.

Joe är folklig, vilket demokratiska presidenter brukar vara. Trump kan man ju inte säga vara folklig av sig. Det här var det bästa som kunde hända USA, världen och planeten.
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Fatta hur jävla low energy man måste vara för att bli besegrad av en dement 77-åring och feminism! Sad!

Mmm. Jag vet inte vad jag ska tro. Trump kommer icke ge sig. Spännande tider!
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Biden ska hålla tal 8pm står det på CNN, vad blir det svensk tid?

Jag tror det är 02:00 inatt.
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Ja vad spännande undrar om det kommer mer än 5 stycken?!!!!???!!!

https://m.imgur.com/pJ4eyfD

Och ändå kommer han att få cirka 5 miljoner mer röster än Trumpen, och vara den som någonsin fått mest röster i ett Presidentval.

Det kanske säger att Trump och ni Trumpister kraftigt övervärderat valmöternas betydelse.

Måste kännas snopet!
2020-11-07, 19:54
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Jag tror det är 02:00 inatt.
02:00 sa de på SVT
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
De gigantiska folkmassorna som firar över hela USA just nu motbevisar totalt Trump kampanjens påståenden om att det fanns ingen energi bakom Biden och att rösta ut Trump och hur löjligt det var att använda rally åskådare som nåt sorts bevis på det.
De firar för att de hatar Trump, och inte pga av att de är fans av Biden. Och när blev öst o västkusten till hela USA? Biden är den sämsta presidentkanidaten i modern tid, 80 procent av de som röstade på Biden hade lika gärna röstat på en åsna - bara det inte är Trump.
Medlem
Czarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droopey
Nej det är möjligt men man måste ju inse att dom inte är jätteduktiga på sina jobb om man ser på allt det som kommit fram antingen i efterhand eller i vissa fall i realtid, bara titta på vilka horribla resultat CIA har fått med sina operationer i Kuba, Iran eller i princip valfritt annat land dom varit involverade i. Dom har ingen jävla masterplan, dom är precis lika clueless som oss andra.

En klassisk grej att göra är ju att spela dum för att få övertaget.
Jag tror dock absolut inte att de är supergenier men de har gjort en hel del sjuka experiment på sin egna befolkning.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Unethical_human_experimentation_in_the_United_Stat es

Detta är dock bara det som kommit fram.
Medlem
Biden gubbdansar omkring till den här just nu.

https://www.youtube.com/watch?v=Nfx0OMM2u0A&list=RDNfx0OMM2u0A&start_radio =1
2020-11-07, 19:55
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Kommer inte hända. Att han räddar jorden klimat.
Parisavtalet har funnits länge, men det är inget land som uppfyller kraven.

Tja avtalet är en annan fråga!

Men Joe! har sagt att detta är hans första prioritering när biggest looser lämnar, någon dag sedan!
2020-11-07, 19:55
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
8 PM är 20:00 va? I så fall är det kl 02 hos oss när Biden ska hålla segertalet. Får väl hålla mig uppe

Ja, ingen vill väl missa när Biden tillkännager att han vunnit senatorsvalet.
https://www.youtube.com/watch?v=Ef1WbLvZmEE

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in