2020-11-07, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Japp, det var vad jag trodde om det. Men fel, Trump har knappat in och det är som du sa, mycket jämt.

Det kan jag respektera!
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Är du annat än SDare? Tror inte det.
Jag röstade på SD ett tag, men sedan partiets utvecklades till mellanmjölksparti med silkesvantar / kontrollerad opposition, så är jag numera partilös. Finns inget parti för mig i Sverige.

För övrigt undrar jag om du ser framemot alla nya krig som globalist-Biden kommer dra igång? Är det flyktingvågorna som lockar eller har du aktieposter inom vapenindustrin?
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Haha undrar vem som är utvecklingsstörd som tror på allt vad media säger.

Biden "vann" valet, men TRUMP kommer förbli president. Du kommer få äta upp allt du har sagt. Det om något ser jag fram emot!!

Biden & Harris vann valet och svärs in den 20 januari 2021. PUNKT!
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubleros
Vad i helvete?

Sitter dem o gråter i CNN studion?

Ser så ut. Glädjetårar.

https://www.theguardian.com/us-news/video/2020/nov/07/cnn-van-jones-tears-joe-biden-us-election
2020-11-07, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
- Sänkt skatterna
- Gått ur Parisavtalet
- Gått ur WHO
- Dragit hem militär
- Bygga på muren
- Minskat kriminaliteten
- Avskaffat NAFTA

De har anmält att de ska gå ur WHO, men det är ett års karenstid och Biden kommer säga upp uppsägningen. NAFTA kommer återuppstå.
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Helvete, Dompans nästa presskonferens lär ju bli något i hästväg.
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Definitivt. Fördel Dems dock, President Biden flippade ju Georgia och väljarna lär vara lättmotiverade att rösta när det väl drar ihop sig.

En sak till jag glömde : courtpacking

Polls har visat att folk är emot det, så det argumentet kommer nog republikanerna att köra hårt med.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducadream
YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS! Så glad. Blir så glad av att se mer av drottningen och vice presidenten Kamala Harris.

Nu dags för krig mot Ryssland, Syrien och bygg upp IS.
Förbjud all fossila bränslen och tvinga folk leva efter New York eller Kalifornien.
Medlem
mr.demons avatar
Jag tillhör ju den skara som tycker att Trump är skitkul att lyssna på, så han kommer att bli saknad. Var 100 på att han skulle förlora när han började fjanta sig när det kom till Covid. Spruta in blekmedel??

Hans twitter kommer ju att bli släckt om han fortsätter i samma stil. Nån Youtube kanal kan han nog inte heller ha. Den blir nog också släckt. Han får starta en egen TV kanal.

TRUMP borde vara med i JOE ROGAN podcast. Skulle vara kul.
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Så har det varit under 4år, media (fake news) har krigat mot Trump. Typ ända som stött honom har varit Breitbart news. Fox news är inte att lita på, de har bara väntat på chansen att hugga Trump i ryggen.

Men ljug inte. Fox News, och Rupert Murdoch övriga medier så som New York Post mfl, har gett Trump obegränsad tillgång till dessa. Men inte ens Fox har nämnt den s.k. Presskonferensen. Exempelvis så kunde ju Trump bara ringa in direkt i sändning på Fox, vilken annan President har haft tillgång till en Tv-kanal på detta sätt. Sluta se Trump som ett offer, han har spelat spelet, och förlorat.
2020-11-07, 18:43
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Trump kommer inte att acceptera detta, Biden blir inte president helt enkelt
2020-11-07, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Det fanns där när jag kollade för någon minut sedan

Den var där men det stod typ "no tweets yet". Uppdaterad flera gånger, gick tillbaka till hans konto fortfarande samma meddelande. 1 minut senare så kunde jag se hans tweets. Märkligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in