2020-11-07, 18:21
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Ok, tack.

Om jag skall gissa, blir dessa två stolar de dyraste någonsin.

Definitivt. Fördel Dems dock, President Biden flippade ju Georgia och väljarna lär vara lättmotiverade att rösta när det väl drar ihop sig.
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av droopey
Hur kan Globalisterna vara både kommunister och hyperkapitalister sammtidigt? Är det inte mångmiljardärer som ni hävdar är globalisterna?

Läs lite historia istället.
Medlem
Stor glädje på gatorna runtom i USA just nu.
Medlem
Vad hände med Trumps Twitter konto?
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
En viktig fråga, hur kommer Trump agera nu?

Jag antar att han kommer köra på med sina advokater... men även Trump har väl en gräns och jag förmodar han är ganska ensam nu...?

(En mindre viktig fråga... Vem var det som called the election först? Var det AP? )

Lawsuits kommer på måndag.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onlyplaydanuts
Det finns en lista med 15000st döda som röstat i EN ENDA stad.
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1xLfjFPvEL4BgLLpe1kFKqa2oujaQ1WaHGk61k__XHX4/htmlview#gid=2075906486

Du kan logga in på några stycken själv och kontrollera, det har jag gjort.

Det är gott jävla gry i amerikanarna! Dom lyckas rösta trots att dom är avlidna. Kudos!
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Joe Biden på twitter:

Låter det som mindre identitetspolitik?
Grattis, you've been played

Jag tror att det blir ännu mer idpolitik än under Obamas tid. BLM kan t ex bli ett ständigt inslag i vita huset nu. Många svarta har röstat på Trump, man vill vinna tillbaka dem.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Han skämmer ut sig, likt Trump gjort i 4 år.😀
Så bara för att en person skämmer ut sig ska denna inte få vara med i en av USA:s största kanaler? Jag skäms över att vara Bidensupporter med människor med en sån vidrig demokratisyn som du på vår sida
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Nu är det dags för krig i mellanöstern! Ökade bomber och mer miljöpolitik.

Vi får se. Jag är inte lika säker på det.
Medlem
tcfmogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
En viktig fråga, hur kommer Trump agera nu?

Jag antar att han kommer köra på med sina advokater... men även Trump har väl en gräns och jag förmodar han är ganska ensam nu...?

(En mindre viktig fråga... Vem var det som called the election först? Var det AP? )
Decision Desk var först. De gav det till Biden redan igår.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Trump kommer med nytt uttalande, efter att Biden utnämnts till USA:s näste president:

“Vi vet alla varför Joe Biden skyndar sig att falskeligen posera som vinnaren, och varför hans allierade inom media försöker så hårt att hjälpa honom: De vill inte att sanningen ska komma fram. Den enkla sanningen är att detta val är långt ifrån över. Joe Biden har inte blivit fastslagen som vinnare av någon delstat, för att inte nämna de delstater med högst konkurrens som går mot obligatorisk omräkning, eller stater där vår kampanj har riktiga och legitima juridiska utmaningar som skulle kunna påverka den slutgiltiga segraren. I Pennsylvania, till exempel, fick inte våra lagliga observatörer tillåtelse till meningsfull tillgång av att se på när rösterna räknades. Lagliga röster bestämmer vem som blir president, inte nyhetsmedia.”

Kaxigt!

Delvis har han rätt. Det är när elektorerna möts som valet avgörs slutligen
2020-11-07, 18:22
Medlem
Badassmfokas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Trump kommer med nytt uttalande, efter att Biden utnämnts till USA:s näste president:

“Vi vet alla varför Joe Biden skyndar sig att falskeligen posera som vinnaren, och varför hans allierade inom media försöker så hårt att hjälpa honom: De vill inte att sanningen ska komma fram. Den enkla sanningen är att detta val är långt ifrån över. Joe Biden har inte blivit fastslagen som vinnare av någon delstat, för att inte nämna de delstater med högst konkurrens som går mot obligatorisk omräkning, eller stater där vår kampanj har riktiga och legitima juridiska utmaningar som skulle kunna påverka den slutgiltiga segraren. I Pennsylvania, till exempel, fick inte våra lagliga observatörer tillåtelse till meningsfull tillgång av att se på när rösterna räknades. Lagliga röster bestämmer vem som blir president, inte nyhetsmedia.”

Kaxigt!
THATS RIGHT ITS TRUMP COUNTRY BITCH MAGA 100 MORE YEARS FUCK THOSE COMMIE MEDIA WHORES

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in