2020-11-07, 18:27
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Men då kanske du kan ta de 90+ vittnen han har på större allvar?

Nu hade han ju inte så många vittnen att visa upp. Han sa uttryckligen att de "var för många att visa upp" i stället hade han med sig 5-6 personer som hade ganska svaga berättelser att delge. Han lovade dock att de andra skulle dyka upp i domstol, jo tjena. Detta kommer aldrig att leda till domstolsförhandlingar.

Tyvärr har Rudy Giuliani gått från en respekterad Borgmästare och Advokat till ett stort skämt. Gillade honom skarpt tidigare, nu ser jag bara följande framför mig när jag tänker på honom:

https://youtu.be/6fG0RRZoAJo?t=163
Medlem
Gulsmurf2s avatar
Kommer Trump någonsin erkänna sig besegrad? Kommer hans ego tillåta det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Har kusinknullaren presenterat några trovärdiga bevis då?
Jodå! MASSOR av vittnen har trätt fram!
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Nej av nån anledning så är det bara Trumpsidan som får skit när folk samlas......

Ja det var verkligen dubbla måttstockar här
Medlem
Alla som säger att det inte finns några "bevis" för att fraud har begåtts bör titta på presskonferensen som snart är slut, från Rudy Guiliani i Philadelphia.

https://www.youtube.com/watch?v=7H10wZ4SszM
2020-11-07, 18:28
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
En gång i tiden hade jag respekt för USA, såg upp till dem. Nu har jag tappat all respekt, en sorglig utveckling av Amerikat. Fiffla med röstsystemet och totalt hjärndöda samhallsspån räknar röster lika sakta som snigeln drar en lina över hela Manhattan. Släppa fram ett vandrande lik. Totalt oförmögen att tala utan manus. Det blir negressen inom högst 2 år och USA blir ett mer kommunistiskt land än Ryssland. Reagan hade roterat i graven om han såg utvecklingen av sitt Amerikat. Den amerikanska drömmen har blivit en mardröm.

Jag håller med dig på allting förutom det där om kommunismen. Förstår inte riktigt hur du menar där. Men låt oss fokusera på vad som enar istället för splittrar! Allting blir så mycket trevligare. KlyvarTrump och EnarBiden!

Amerikanska mardrömmen har funnits länge. Tror bara att amerikanska drömmen har funnits tack vare film och propaganda.

Biden må vara gammal och gaggig men han är en trygg "farfar". Ingen labil kapitalist. Han har även en trevlig kvinna vid sin sida.
Medlem
Sculleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
En gång i tiden hade jag respekt för USA, såg upp till dem. Nu har jag tappat all respekt, en sorglig utveckling av Americat.Fiffla med röstsystemet och totalt hjärndöda samhallsspån räknar röster lika sakta som snigeln drar en lina över hela Manhattan. Släppa fram ett vandrande lik. Totalt oförmögen att tala utan manus. Det blir negressen inom högst 2 år och USA blir ett mer kommunistiskt land än Ryssland. Reagan hade roterat i graven om han såg utvecklingen av sitt Americat. Den amerikanska drömmen har blivit en mardröm.

Jag kan inte annat än hålla med och dollarn lär väl snart sjunka som en sten.
Medlem
Madagascars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
https://www.youtube.com/watch?v=7H10wZ4SszM

Citat:
Ursprungligen postat av trazke
,

https://www.youtube.com/watch?v=7H10wZ4SszM&feature=youtu.be

Rudy håller på nu.
Tack
Medlem
Fittheligeandes avatar
Ha ha där fick ni era jävla Trump supportrar!

*Knäpp på näs
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bum1
Ja, men det är lika för båda kandidater!

Båda har samma förutsättningar för att fuska om de skulle vilja. Finns inget skäl att dems skulle vara mer fuskbenägna.

I demokratiska Virginia har man delat ut 500000 röstsedlar till fel adress

I demokratiska New York har man delat ut 100000 röstsedlar till fel adress.

Dessa kan användas till att rösta 2 ggr. Vi kommer nu se hur många som nu använt dessa.

Döda har funnits i röstlängder..Ända sedan 1982 har man funnit döda som röstat i årets val. Inte undra på att man delar ut till fel adress..
Medlem
Dickenss avatar
Snuskfarbrorn Rudy Giulianis meltdown på presskonferensen just nu är guld
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madagascar
Blev det någon presskonferens med hans advokater i Philadelphia idag? Eller blev den inställd?

Det blev någon sorts bisarrt uppträdande med Rudy Giuliani som hasplar ur sig konspirationsteorier. Antar att man kan kalla det en presskonferens, typ.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in