2020-11-07, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Har kusinknullaren presenterat några trovärdiga bevis då?

Nej, det har han inte. Det här är bara ännu ett desperat försök likt Hunter Biden-debaclet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Vad hände med Trumps Twitter konto?

Det fanns där när jag kollade för någon minut sedan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
Ja, rebellerna och IS hade inte varit i närheten så starka utan amerikansk inblandning. Dom kommer försöka igen, var så säker.

Och i jämförelse är Syriska armén och Ryska flygvapnet helt oskyldiga och har inga liv på sina samveten?
Medlem
Timeouts avatar
Googlar man Joe Biden så har google lagt ut resultat av valet och dom ger Biden 290 Elektorsröster och Trumpen 2014.
Dom har tydligen lagt på alla stater där Biden leder stort och där räkningen näst intill är klar.
Snacka om storslam om dom siffrorna står sig, vilket dom troligen gör.

Men dom har inte lagt på Georgias 16 elektorsröster och när Biden vinner där får han 306 totalt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
En gång i tiden hade jag respekt för USA, såg upp till dem. Nu har jag tappat all respekt, en sorglig utveckling av Americat.Fiffla med röstsystemet och totalt hjärndöda samhallsspån räknar röster lika sakta som snigeln drar en lina över hela Manhattan. Släppa fram ett vandrande lik. Totalt oförmögen att tala utan manus. Det blir negressen inom högst 2 år och USA blir ett mer kommunistiskt land än Ryssland. Reagan hade roterat i graven om han såg utvecklingen av sitt Americat. Den amerikanska drömmen har blivit en mardröm.

Att inte Joe Bidens mentala status och ålder har ifrågasatts mer är en gåta. Han kan aldrig klara av att vara president. Hur kan en sjuk åldring ens tillåtas ställa upp i ett val där kärnvapenkoder skall hanteras för vinnaren?

Joe Biden som högsta befälhavare, han är ju helt borta, han säger fel om allt, de kan lura honom till skriva under vilken anfallsorder som helst. Världen bör oroa sig, särskilt vi i Sverige som bor nära Ryssland. En demenssjuk i USA som hanterar ansvaret för tusentals kärnvapen??
2020-11-07, 18:24
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Vi får se. Jag är inte lika säker på det.

Biden har sagt att han vill dra upp iranavtalet med Iran.
Detta kommer reta gallfeber på Israel.

Helt plötsligt bildas IS i Iran eller nära Iran.
Medlem
Bum1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
I flera delstater behöver du inte ens ID- kort för att rösta. I bara Indiana är det 43 000 som inte har id-kort..men får rösta.
Man tittar på handskriften, att den stämmer när man registrerade sig. Helt sjukt valsystem!

https://www.svd.se/usas-hd-id-kort-for-att-rosta-ok

Ja, men det är lika för båda kandidater!

Båda har samma förutsättningar för att fuska om de skulle vilja. Finns inget skäl att dems skulle vara mer fuskbenägna.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Twitter's moderatorer hatar han?

Flera åklagare har förespråkat att hans konto borde tas bort under de senaste dagarna just för hur han angriper de stater där man fortfarande höll på och räkna rösterna
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Nice över 200k live tittare, det är inte över än även om det ser mörkt ut för västvärlden när all mainstream media callat Biden win.

Citat:
4 år av världsfred. Nu börjar USAs krigsmaskin igen.
Yeap.. Ifall de kommer undan med det.
Jo, det är nu de har all chans i världen att göra det.
De har ju alla godhetssignalerande media och potentater med sig. Inte ett hårstrå på Biden kommer att krökas. Eventuell kritik kommer att vara för sakens skull, och den avrundas snusförnuftigt med ”det kunde ha varit värre för att bla-bla-bla” ...
Medlem
Bluebeast72s avatar
GRATTIS JOE BIDEN, EN RIKTIG MAN FÖR POSTEN SOM AMERIKAS PRESIDENT!!!!!!!!!

FUCK YOU BABY TRUMP, FUCK YOU ALLA TRUMP FAN BOYS, FUCK YOU SKOJAREN, PEDOFILEN O ICKE ÄMBETSRIKTIGA TRUMP, FUCK YOU ALLA ANHÄNGARE HÄR I TRÅDEN SOM NU GRÅTER ERA TÅRAR ÖVER SKOJARENS FÖRLUST, FUCK YOU DIN TWITTRANDE DÅREJÄVEL, FUCK YOU MED DINA METODER ATT SKJUTA AMERIKA I SANK
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Läs lite historia istället.
Jag har läst mycket historia, våra slutsatser måste skilja sig enormt, vilka är dom då globalisterna. Jag har ingen anning vilken version av den här deepstate/globalist/NWO idéen som just du tyr dig till.
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fast samtidigt så förstår jag varför, tittar man på amerikanska nyhetsankrare så har de haft skitsvårt att hålla borta hånleendet, Trump har konstant attackerat alla nyhetsmedier och mot slutet här så började han även angripa Fox.

Låt dem få vara skadeglada, så länge de enbart är det mot Trump så har jag inte något problem med det, däremot om de börjar ge sig på hans väljare som nu bokstavligen ligger och gråter (ja det finns bilder på hur vuxna män på över 50 år ligger på mage och gråter på gatorna så det är ingen överdrift) ja då håller jag absolut med dig om att de går på tok för långt.

Inte alls! jag hoppas medierna faktiskt kör på fullt ut nu ! för USA är en krutdurk redo att explodera!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in