2020-11-07, 17:45
Medlem
squeakys avatar
Fox News gör samma sak.

Citat:
Fox News projects Biden to defeat Trump, become 46th president after winning Nevada, Pennsylvania
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Det kan nog bli manuell omräkning i flera delstater där de använt ett dataprogram (dominion) som har stora problem. (källa samnytt)

Haha, Samnytt som källa, den var bra.
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
FOX News har inte utsett Biden till vinnare men övriga har...
Man vågar inte göra det pga Trump om han exploderar eller vad men det kommer på den kanalen också!
Sluta LJUG

PRESIDENTVALET. Fox News har nu också utropat Joe Biden som segrare i presidentvalet 2020.
Medlem
Troians avatar
Visst skulle Republikanerna (Trumpkampanjen) ha någon presskonferens klockan 17.30? Några mer uppgifter om den?
Moderator
Allaballawallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
En till vit gubbe vann.

Som möjligen kommer lämna över till en svart kvinna inom fyra år...
2020-11-07, 17:46
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Dom ansåg att det var säkert att Biden inte kunde tappa Pennsylvania så han blev tilldelad de elektoriska rösterna.

Jag vet inte om det var helt matematiskt uträknat för Trump eller om han bara statistiskt sätt var uträknad. Det är mindre än 1% av rösterna kvar att räkna där ser det ut som.

Jag tror det också att Biden blir nästa president.
Jag väntar på tills högsta domstolen släpper Trump.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Läs ditt inlägg igen:

(FB) Flashbacks Valvaka 2020

Menar du att mjukvara som använts i Michigan gett 30 000 extra röster till Trump i Pennsylvania?

Hur har det gått till? Rösterna i Pennsylvania räknas ju inte i Michigan.
Nej, läs du mitt inlägg igen. Jag skrev "typ det här". För Pennsylvania specifikt finns det här:

https://www.youtube.com/watch?v=gqv0QmrvyHY
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Visst skulle Republikanerna (Trumpkampanjen) ha någon presskonferens klockan 17.30? Några mer uppgifter om den?
Jo, på en trädgårdsfirma i ett industriområde utanför Philadelphia.
2020-11-07, 17:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
En otrolig viktig vinst för hela världen! Biden och demokraterna är de vettiga.

Mina gratulationer till dig och andra hedersamma Bidenfans i tråden. Ni är dock i minoritet.

Har svårt att dela din uppskattning att detta skulle vara en "otroligt viktig" vinst. Tror inte det kommer göra någon större skillnad.

Talande för övrigt också att om Trump vunnit hade vänstern i USA gått absolut bananas, medan högern har betydligt lättare att acceptera ett nederlag.

Och igen: man förutspådde en jordskredsseger, men Trump vann klart i Florida och Ohio, och gick fram bland svarta, latinos och totala röster. Ser rätt bra ut för framtiden.
2020-11-07, 17:48
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Börja lista med bevis eller va tyst'1

Om du inte vet vad han pratar så har du inte följt amerikansk politik senaste fyra åren. Läs på och återkom.

Jag menar, även om man inte är överrens med demokraterna. Så måste man ju känna till den kritik som framförs i fyra års tid. Domare, pressmiddagar, press briefings, uppvisa betalad skatt etc etc.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
'

Du är en mycket sjuk människa!

Tunga argument du levererar! Nog massor med läsare här som nu insåg att han hade fel. Bra jobbat!
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantherTypeG
GRATTIS BIDEN OCH MELLANÖSTERN.

Hur lång tid tror ni det dröjer innan drönarna bombar i Syrien och rebeller får toppmoderna vapen från skyn?

Det innebär en stark indirekt konfrontation med Ryssland. Tror inte det kommer hända. Opinionen har svängt och pressen från media och woke persons att stödja ”moderata rebeller” har klingat av rejält.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in