2020-11-07, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av oldtimedrunk
Han kanske överlever ett par månader till..

Spelar ingen roll! Om Kim II sung kan bli evig ledare i NK så borde samma sak ordnas för Biden. Det är viktigt för världen ju!!
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Vad fan, har ni sett hur kartan för Pennsylvania ser ut? Jag trodde nästan att det var fel först. Den är HELT röd bortsett från Philadelphia och Pittsburgh med förorter. Whaaaat.

Så ser det ju ut i hela USA. Demokraterna vinner i princip alla storstäder medans republikanerna vinner hela landsbygden. Väldigt segregerat&polariserat. Väldigt tragiskt.
Medlem
danmacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Var McCain det?

Sorry, läste inte ordentligt. Trodde bara att det var patetiskt losergnäll i vanlig ordning.
2020-11-07, 17:43
Medlem
pantherTypeGs avatar
GRATTIS BIDEN OCH MELLANÖSTERN.

Hur lång tid tror ni det dröjer innan drönarna bombar i Syrien och rebeller får toppmoderna vapen från skyn?
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Jag är faktiskt tveksam. Han har under sin tid brutit mot mer eller mindre varje konvention som finns. Även osäker på om han till sist kommer att ringa Biden och gratulera samt erkänna sig besegrad. Eller för den delen vara med när Biden svärs in.
Börja lista med bevis eller va tyst'1
Medlem
pinger99s avatar
Nu har också Fox News utropat Biden som segrare.
Sista spiken i kistan.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Exakt det jag sa.

Men då säger folk: Det är så djupt konspirationen går, att de inte kunde fuska till sig senaten.

Patetiskt.

Instämmer. Det är helt enkelt uppenbart att det inte förkommit något valfusk och att Biden är President-elect.
2020-11-07, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
nej, det gör det inte. POTUS får ingen insyn då denna ska ha "plausible denyability". Kongressen har viss insyn då de avgör deras budget. Den enda regel CIA har är att de inte får operera på amerikansk mark.
Plausible deniability betyder inte ett skit. Självklart känner Vita Huset inte till något om CIA klantar till det och saker och ting kommer ut.

Inte fan åker CIA världen runt med en egen agenda. Många konspirationsteorier bottnar i den villfarelsen
Medlem
Det kan nog bli manuell omräkning i flera delstater där de använt ett dataprogram (dominion) som har stora problem. (källa samnytt)
Medlem
Betongbalettens avatar
Och Trump är ute på golfrunda. Undrar om han sänker sitt hp?
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Motivering? Är det färdigtränat?

Dom ansåg att det var säkert att Biden inte kunde tappa Pennsylvania så han blev tilldelad de elektoriska rösterna.

Jag vet inte om det var helt matematiskt uträknat för Trump eller om han bara statistiskt sätt var uträknad. Det är mindre än 1% av rösterna kvar att räkna där ser det ut som.
Avslutad
Joe Biden blir nästa president!

Vi har den första kvinnliga vice president som bara finns i bakgrunden. Jag kan dock se att de kommer att utnyttja Kamala mer medialt i vissa sammanhang för att det skall se bättre ut i media.

Det är dock ingen nyhet att det finns kvinnliga ledare i länder. Sydkorea och Indien har haft det och vi har ju förstås Angels Merkel i Tyskland och Norges nuvarande statsminister.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in