2020-11-07, 16:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Trump utropar sig åter till vinnare. Om någon hade missat att han är helt från vettet:
https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1325099845045071873
Länge sen att USA-val var så här spännande! Jag tycker att hela situationen känns ut overklig/kaosartad men samtidigt väldigt underhållande.
2020-11-07, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommunism-massmord
Han har attackerat poströstningen som i demokratiskt styra stater har accepterat poströster utan varken ID-kontroll eller underskrift från röstaren. Även döda väljare har röstat på Biden plus en katt

Trump angriper valfusk. Det är dags att någon tar tag i det systematiska valfusk som demokraterna håller på med. Jag har gått igenom allt valfusk sedan 2002. Var ingen rolig läsning. Röstat 2 ggr, brevbärare som varit mutade, rösträknare som mutats, rösträknare som slängt valsedlar m.m.

Det är ett krig som pågår sedan Dag1 när Trump blev president. Där medier som CNN, NYT, Washington Post, Huffington Post försökt att idiotförklara Trump. En riktig hemsk hetsjakt.
Nu kommer Trump att stå upp mot demokratin och utreda allt valfusk som förekommit i detta val. Han kommer att gå till botten med detta en gång för alla. Demokraterna kommer att sättas dit för valfusk. Kina kan vara inblandade i valfusket efter Bidens Kinakopplingar. Vi är bara i början av flera rättsliga processer. Möjligt att Trump kommer att utlösa nödläge när man ser att det finns Kina-kopplingar. Elektorskollegiet kommer att få svårt att utse en president i december.
2020-11-07, 16:52
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nousernameneeded
Kan ju inte vara så svårt o ta fram dessa bevis då ?
Biden har sagt att han inte skulle ställa sig i vägen om man beslutade sig för att åtala desinformationsjesus.
2020-11-07, 16:53
Medlem
Trumpens senaste tweet. Så då var det avgjort

"I WON THIS ELECTION, BY A LOT"

Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Utan bevis..... Det har kommit fram hur mycket som helst. Läs bara tråden om valfusket i USA valet 2020 här på Flashback.

Men jag förstår att du inte vill att fusket uppmärksammas. Personligen vill jag leva i en demorkstin där saker går rätt till.
Project Veritas och liknande skämtgäng är lika mycket värda som Baghdad Bob.
Medlem
nousernameneededs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Biden har sagt att han inte skulle ställa sig i vägen om man beslutade sig för att åtala desinformationsjesus.

Jag efterfrågade bevis ifrån din sida inte massa trams...
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Jag gillar verkligen inte Biden/Harris. Sanders hade varit lite mer inspirerande.

Men det hindrar inte att man måste fira att clownen Trump kastas ut ur Vita Huset.
Han var ett skämt från början och nu är det inte ens roligt längre.

Jag skulle hellre vilja se Biden som VP för Trump. Inte för att dom är olika, utan för att dom kan lära sig av varandra väldigt mycket. Pence är bara tråkig enligt mig.
2020-11-07, 16:54
Medlem
DjPuttes avatar
1: Det finns INGA bevis som påvisar ens ett minsta uns av valfusk, det enda Trumpsters kollar och ylar om likt sin ledare är det som sprids på Twitter & YouTube!

2: Det har funnits observatörer från båda sidor och valobservatörer på PLATS och ingen av dem har ens rapporterat in eller sagt något att det är valfusk, Och dessa ÄR utsända dels av partiet och OSSE kommer in från Europa och ingen av dem ens har sett något valfusk!

Dags att Trumpsters börjar förstå vad desperation innebär vad falsk desorienterad information är, Trump spelar ett jävligt högt spel just nu med det han gör han slänger ut ben på ben för han vet hans trogna fans köper det han säger !

Just nu så pågår inte mer än han vill komma ut med hedern i behåll och ha kvar sina trognaste följare och tro att dem tror blint på det han säger, Problemen startar där för är inte Trump ute från WH 20/1-21 12:00 eskorteras han ut från WH och dess areal om så krävs med våld för då är han inkräktare och civilperson utan behörighet!
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wejo
Trump utropar sig åter till vinnare. Om någon hade missat att han är helt från vettet:

Underbart! Måste vara kaoz i hans narcissistiska hjärna nu. "Varför fortsätter dom att räkna röster när jag redan berättat att jag vunnit?". "Hallå alla advokater, lämna in massa stämningar. Jag bestämmer att det har begåtts valfusk!".

Att den här 5-åringen faktiskt varit president i världens mäktigaste land är helt sinnessjukt.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teellur

Han har säkert fått det bekräftat att han blir president. Undra vad han har sålt då? Krig med Kina?
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teellur

Börjar han inte tappa stinget. Det skulle väl ha stått:

BY THE BIGGEST MARGIN EVER!!!!!
2020-11-07, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Länge sen att USA-val var så här spännande! Jag tycker att hela situationen känns ut overklig/kaosartad men samtidigt väldigt underhållande.

Kan inte göra annat än att hålla med!

"I WON THIS ELECTION"

Garvar på mig!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in