2020-11-07, 15:40
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vart är bevisen för att de döda röstar?
Detta har postats här flera gånger. Finns en lista på 9000 som är cross checkad mot obituaries och voter registration.
2020-11-07, 15:40
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
https://thefederalist.com/2020/11/06/nevada-records-show-deceased-voter-rose-from-the-grave-to-cast-mail-in-ballot/

Har du en källa som inte stöttar pedofilen Roy Moore?
2020-11-07, 15:41
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Det är han själv som sprider och stöttar dessa genom att retwitta och prata om det i 4-12 år...
Använder han dessa konspirationsteorier som argument, var?
2020-11-07, 15:42
Medlem
tinybitss avatar
Citat:
Har du en källa som inte stöttar pedofilen Roy Moore?
https://controlc.com/c17e91ba
Där.
2020-11-07, 15:45
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinybits
https://controlc.com/c17e91ba
Där.

Den säger bara att folk kanske har dött eller är döda, den säger inget om att folk har röstat, det är med andra ord inget bevis.
2020-11-07, 15:47
Medlem
Citat:
Vart är bevisen för att de döda röstar?

Tyvärr så stämmer det. Jag såg en Twitter-video där en snubbe fyllde i uppgifter på en som var född 1902. Det stod att personen hade röstat.

Jag var skeptisk, så jag jag in på Michigans officiella hemsida och sökte själv. Det visade sig att personen hade skickat iväg sin röst (gick dock inte se på vem personen har röstat då det är sekretessbelagt).
2020-11-07, 15:49
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89
Tyvärr så stämmer det. Jag såg en Twitter-video där en snubbe fyllde i uppgifter på en som var född 1902. Det stod att personen hade röstat.

Jag var skeptisk, så jag jag in på Michigans officiella hemsida och sökte själv. Det visade sig att personen hade skickat iväg sin röst (gick dock inte se på vem personen har röstat då det är sekretessbelagt).

Så om det stämmer, så skulle det lika väl kunna vara en Trump röst som att det skulle kunnat gått till Biden eller Jo?

Sedan så bör vi kanske vänta med att säga saker med rak arm tills det faktiskt prövas i domstol, om det inte tas till domstol så är det nog det ultimata beviset att det nog inte stämmer
2020-11-07, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stifmeister89

Kan du ge länk till Twitter-videon, bevis på att personen faktiskt är död och även namnet på personen?
2020-11-07, 15:51
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Så om det stämmer, så skulle det lika väl kunna vara en Trump röst som att det skulle kunnat gått till Biden eller Jo?

Sedan så bör vi kanske vänta med att säga saker med rak arm tills det faktiskt prövas i domstol, om det inte tas till domstol så är det nog det ultimata beviset att det nog inte stämmer
Ja, spelar det någon roll vem som de röstat på? Tycker du helt ärligt att det är okej att Trump ska få röstfuska?
2020-11-07, 15:53
Medlem
Sir Dwains avatar
När det gäller Trumps påstående att det inte fanns republikanska kontrollanter i räknelokalerna i Pennsylvania, så har hans jurister i domstol medgett att det inte är sant. Så det ryktet är dött nu va?
2020-11-07, 15:54
Medlem
Om 1,5 h blir det presskonferens i Philadelphia, stort på gång.
2020-11-07, 15:55
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Ja, spelar det någon roll vem som de röstat på? Tycker du helt ärligt att det är okej att Trump ska få röstfuska?

Nej det spelar ingen roll, och det ska absolut utredas, precis som det tydliga valfusket från den amerikanska postmästargeneralen som aktivt gick emot högsta domstolens domstolsorder om att montera ihop postsorteringsmaskinerna igen samt leverera alla poströster, det saknas fortfarande flera hundratusentals poströster vilket är varför han ska höras under ed i domstol.

Grejen är den att folk drar med dubbla motståckar, de som stöttar Trump helhjärtat är ganska öppna med att de anser att Trump och republikaner inte kan göra fel och att de inte bör utredas.

Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
När det gäller Trumps påstående att det inte fanns republikanska kontrollanter i räknelokalerna i Pennsylvania, så har hans jurister i domstol medgett att det inte är sant. Så det ryktet är dött nu va?

Tyvärr inte, jag ser det fortfarande skrikas om både här på Flashback och på andra ställen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in