2020-11-04, 14:32
Medlem
Youresocools avatar
Berocca och deras getknullar-musik-sjungandes kamelont.
Citera
2020-11-04, 18:31
Medlem
ThisIsTheZodiacs avatar
Vem fan trodde det skulle vara en bra ide att ha en närbild på Peter Forsbergs härjade ansikte över hela rutan?
Och sen inte förstå att olika företag kan ha olika priser? Fy fan! Har han dåligt med pengar månntro?
Citera
2020-11-06, 12:18
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av activated
Stör mig också på den reklamen, men skulle gärna knulla sönder bruttan/bruttorna

En annan reklam som jag hatar är Frankful "we eating tacos to save the climate mjau mjau mjau"
Jävla hipstertacos är vad det är!

Åh den skiten, varför skulle du påminna mig?
Kollar sällan på tv, tack vare all jävla reklam

Musiken i Brauns apparat-reklam(har glömt vad de annonserar) påminner om musik från ett avsnitt i Rick and Morty
Citera
2020-11-06, 18:20
Medlem
b00b00s avatar
Dafgårds senaste.. Tur att hon är söt i alla fall.
Citera
2020-11-06, 18:36
Medlem
SweetBrowns avatar
Trygg Hansa-reklamen med den där låten "you're the day that's just began". I den ena reklamfilmen så står ett nygift par och fjantar sig framme på nån slags scen och i den andra så slängs en bebis upp på en mage och allt är så fint och puttenuttigt. Nu har det gått så långt att ungarna sjunger med i låthelvetet när den dyker upp, okej att ni ger er på mig men ni besudlar fan inte mina barn!
Citera
2020-11-06, 21:26
Medlem
puttens avatar
Oatlys senaste, där en bunt ungjävlar protesterar över deras fäders mejerival på ett arrogant sätt. Visst, du är vegan snorvalp, men låt det för f*n inte gå ut över alla andra!!!
Citera
2020-11-07, 11:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Dafgårds senaste.. Tur att hon är söt i alla fall.

Vilka kanaler går den på?

Största hatobjekten nu: "We're iting takås to säjv the klajjmät" och "De har ju tagit bort köttä!".
Citera
2020-11-07, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Vilka kanaler går den på?

Såg den nu på TV4. Håller med, skämskudde på den.
Citera
2020-11-08, 13:51
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Börjar verkligen ledsna på Klarnas reklam nu, känns som att den spelas under varje reklampaus.
De gör ju knappt reklam för någon produkt utan de försöker bara normalisera sitt varumärke och trycka in det i vårat undermedvetna.

Är neutral till företaget i sig, men det är ju uppenbart vilken jädra maktdemonstration de sysslar med just nu.
Citera
2020-11-08, 19:44
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Felix Delikatessköttbullar... utan kött!
Ja, den reklamen är störande. Hur alla i familjen verkar ytterst skeptiska och jag stör mig på dottern i reklamfilmen som sniffar på en köttbulle och rynkar på näsan när hon luktar på den.
Citera
2020-11-09, 16:28
Avslutad
Två nya "favoriter": Oatly och Rädda Barnen.
Citera
2020-11-09, 20:56
Medlem
Inte värsta reklamfilmen, men pinsam miss i Läkerols videosamtalsreklam där en snubbe bekänner sin kärlek:

https://www.youtube.com/watch?v=t5_qNy00c30

Hon säger "Unmute!" och han ser ut att skämmas och säger "Oh". Problemet är att denna scen är från hennes perspektiv och hans "oh" hörs från hennes surfplatta innan han sätter igång mikrofonen. Så hon hörde ju visst allt. Dessutom är det ju hennes ikon som går från mute till unmute.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in