2021-11-11, 11:48
Medlem
JerryCottons avatar
Kinders jävla blockflöjtshelvete! Ska trycka upp ett krutfyllt Kinderägg i röven, och tutta på, på den som kom på den reklamsnutten. Då får hen se på överraskningar!
Citera
2021-11-11, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jooorn
Den nyfödda ungen är värst, eller vad tycker du? Hans sätt att stöna den på är riktigt obehagligt. ;P ^^
Ja, det nyfödda barnet är den smörigaste i serien Men bröllopet ligger tätt efter. Det är fint att Trygg-Hansa har försäkringar som passar genom hela Svensson-idyll-livets milstolpar. Gifta sig, få barn, och sen tar ungen körkort. Nu har som vevat den I närmare 2 år.
Citera
2021-11-11, 12:31
Avslutad
hatar den nya arla reklamen där 1 tjej förklarar för den andra ” hur bra arla är”.

fan vad jag stör mig på den.
Citera
2021-11-11, 12:34
Medlem
Citat:
Minns du Apolivas reklam som alla blev rädda för ?
Nej. Kollade den nu. Den är ingenting mot Kinders jävla blockflöjt.
Citera
2021-11-11, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Kinders jävla blockflöjtshelvete! Ska trycka upp ett krutfyllt Kinderägg i röven, och tutta på, på den som kom på den reklamsnutten. Då får hen se på överraskningar!
LMAO. Det är ett lämpligt straff.
Citera
2021-11-11, 12:38
Avslutad
Jag vet precis vilka reklamer som jag hatar mest av alla. Det värsta med dessa är att de har insett att det är bättre att skapa kontroverser och tarmvred, just för att det är i andra ledet som de stora spridningseffekterna sker. Att man talar illa om dem är av sekundärt intresse. Därmed namnger jag inte dessa bolag eller deras produkter.
Citera
2021-11-11, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
hatar den nya arla reklamen där 1 tjej förklarar för den andra ” hur bra arla är”.

fan vad jag stör mig på den.
Ja, den är skitdålig. "Det är sjukt värt".
Och tjejen som talar om hur jättebra Arlako (uttalas så snabbt att man knappt hör vad hon säger) är ju trovärdig. Not. Kan inte sätta ord på det, men Arlako tror dom vet hur man pratar som en tonåring och når den marknaden och det blir bara töntigt.
Senast redigerad av Fultjackad 2021-11-11 kl. 12:42. Anledning: Felstavning
Citera
2021-11-11, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Nej. Kollade den nu. Den är ingenting mot Kinders jävla blockflöjt.

Håller med! Jag tycker inte att den är läskig eller nånting. Kinders blockflöjt är minst 1000 ggr värre.
Citera
2021-11-11, 13:08
Medlem
Citat:
Ja, det nyfödda barnet är den smörigaste i serien Men bröllopet ligger tätt efter. Det är fint att Trygg-Hansa har försäkringar som passar genom hela Svensson-idyll-livets milstolpar. Gifta sig, få barn, och sen tar ungen körkort. Nu har som vevat den I närmare 2 år.

Reklamen med barnet är väl äldst av alla? Sen så kom bröllopet och killen med körkortet (den bästa av dom) är den nyaste tror jag. Vilkenser du oftast?
Citera
2021-11-11, 13:52
Medlem
Citat:
Reklamen med barnet är väl äldst av alla? Sen så kom bröllopet och killen med körkortet (den bästa av dom) är den nyaste tror jag. Vilkenser du oftast?
Bröllop. Gravidmagen. Den nyfödda bebisen. Körkort. Just nu är det bebisen jag sett mest. Jag mår dåligt av den jävla låten och att det så uppenbart ska vara fint, t om i svartvitt. Spela på hjärtsträngarna.
Det finns en ännu kladdigare förlossningsbebis i serien på Trygg-Hansas Youtube. Har aldrig sett den på TV. Jag tycker låten är det värsta med reklamen.
Citera
2021-11-11, 14:53
Medlem
Citat:

Citat:
Bröllop. Gravidmagen. Den nyfödda bebisen. Körkort. Just nu är det bebisen jag sett mest. Jag mår dåligt av den jävla låten och att det så uppenbart ska vara fint, t om i svartvitt. Spela på hjärtsträngarna.
Det finns en ännu kladdigare förlossningsbebis i serien på Trygg-Hansas Youtube. Har aldrig sett den på TV. Jag tycker låten är det värsta med reklamen.

Deras körkortskille är bäst av dom tycker jag. Jag tror först bebis, sen bröllop, sen gravida magen och så körkortet. Det värsta med dom är låten och skriket i bakgrunden på bebisreklamerna (har du tänkt på det?)
Citera
2021-11-11, 15:10
Medlem
Citat:
Deras körkortskille är bäst av dom tycker jag. Jag tror först bebis, sen bröllop, sen gravida magen och så körkortet. Det värsta med dom är låten och skriket i bakgrunden på bebisreklamerna (har du tänkt på det?)
Men Gud, nej. Bebisens gurglande har jag missat. Hörde det nu. Ännu mer skäl att hata den. Och jag gillar bebisar. Det är reklamens smörigaste på flera år..ja, jag hatar den, bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in