2020-11-07, 07:42
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Ja, men ingen utom Trump och Flashback förstår detta. Inte ens konservativa jurister och politiker på delstatsnivå fattar det. Du måste vara pucko på federal nivå för att tro det.

....Då får du pratat med Högsta Domstolen i USA kring detta. Dom har för några timmar sedan begärt separation av poströster som anlänt efter 20.00. För den som följt detta innebär detta 100.000 tals röster som "dykt" upp mitt i natten.

BOOM !

HÖGSTA DOMSTOLEN BEGÄR ATT PENNSYLVANIA SEPARERAR POSTRÖSTER
SOM KOMMIT IN EFTER 20.00 PÅ VALKVÄLLEN

https://www.newsweek.com/supreme-court-intervenes-pennsylvania-vote-count-alito-orders-late-ballots-separated-1545684
2020-11-07, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
....Då får du pratat med Högsta Domstolen i USA kring detta. Dom har för några timmar sedan begärt separation av poströster som anlänt efter 20.00. För den som följt detta innebär detta 100.000 tals röster som "dykt" upp mitt i natten.

BOOM !

HÖGSTA DOMSTOLEN BEGÄR ATT PENNSYLVANIA SEPARERAR POSTRÖSTER
SOM KOMMIT IN EFTER 20.00 PÅ VALKVÄLLEN

https://www.newsweek.com/supreme-court-intervenes-pennsylvania-vote-count-alito-orders-late-ballots-separated-1545684

Just in case för att kunna pröva ärendet.
2020-11-07, 07:44
Medlem
Folk runtomkring Trump håller på att lämna honom och istället tänka på sina egna karriär.
Nu är det slut har folk inom hans kampanj grupp sagt.

https://edition.cnn.com/politics/live-news/trump-biden-election-results-11-06-20/h_2efb8873c667d55695da48de8984383b
2020-11-07, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
I Sverige vill 83% ha fortsatt massinvandring också. Ibland väljer inte den stora massan korrekt, bara små sinnen följer fåren utför stupet

Nä du har inte visat speciellt stort prov på politisk förståelse tycker jag. Trump bakom lås och bom? Ja jo tjena du. Antar du har hört det från nån "kunnig" kompis

Jag har inte hört att Trumpeten kommer att få skaka galler. Jag har läst det i Aftonbladet !
Mellan raderna kan man läsa in en viss frustration i det du skriver. Valutgången kanske inte var den du önskade ? Surt sa räven om rönnbären !
2020-11-07, 07:47
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars48.
Folk runtomkring Trump håller på att lämna honom och istället tänka på sina egna karriär.
Nu är det slut har folk inom hans kampanj grupp sagt.

https://edition.cnn.com/politics/live-news/trump-biden-election-results-11-06-20/h_2efb8873c667d55695da48de8984383b
Låter troligt, men samtidigt så är inte CNN den säkraste källan i ngt som har med Trump att göra.

Notera även vem jorunalisten av artikeln är
2020-11-07, 07:47
Medlem
Begriper inte det här.
Hur kommer det sig att arga svenska män inbillar sig valfusk i ett land som de flesta här inte kommer att sätta sin fot i?

Om det nu hade förekommit fusk i valet, så tror jag nog etablerad media hade slagit upp det stort.
Nu är det bara en massa konspirationsteoretiker som inbillar sig.
Och en grinig avgående president.
Nu blir mandarinen en vanlig människa.
Som kan fortsätta sätta på 13-åriga flickor.
Melania lär ta ut skiljsmässa innan muppen flyttat ut Vita Huset.
2020-11-07, 07:49
Medlem
Knappast troligt att HD underkänner resultatet i fyra delstater.

Vad jag hört så var det väl ett par 100 röster som blivit fixade mot reglerna i pa. Typ att de inte funkade i maskinen eller vad det var.
HD underkänner väl de 100 då men dem vinner med 35000
2020-11-07, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Låter troligt, men samtidigt så är inte CNN den säkraste källan i ngt som har med Trump att göra.

Notera även vem jorunalisten av artikeln är

Notera även vem som skrivit ovan
2020-11-07, 07:54
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karembeu
Arizona är ju knappast avgörande längre som det ser ut. Tar Biden Pennsylvania så kvittar ju Arizona...och Georgia och Nevada och North Carolina...

Du har uppenbarligen inte förstått någonting.
Processer är nu pågående i alla dessa stater: PA/GA/NV/NC

Högsta Domstolen har redan begärt separation av poströster som inkommit efter 20.00 i Pennsylvania

Då räcker det med att valnattens resultat där Trump vinner: PA/GA/NC står sig
Samt att han återtar ledningen i Arizona.

Detta val är inte över.
2020-11-07, 07:55
Medlem
Vilket PK-tal av Joe Biden, massa rappakalja. Läser dessutom upp det som en robot utan känsla.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-07 kl. 07:59.
2020-11-07, 07:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Bra poäng!

Media och delar av samhället har sedan millennieskiftet fått ett allt starkare inflytande av identitetspolitiska sympatisörer och aktivister. Delar av samhället ogillade denna utveckling starkt varpå de valde den som tydligast tog avstånd från det, som ett stort långfinger rakt upp i ansiktet på identitetspolitikerna, varpå dessa blev fullständigt rosenrasande på honom. I fyra år har de kokat av vrede och gjort allt för att baktala honom. Valet kom därför mer eller mindre snarare att stå för eller emot Trump, än mellan Trump och Biden.

Jag själv är inte jätteförtjust i hans stil, men jag tycker ändå att han till övervägande del gjort ett bra jobb och tror det bästa vore om han fått fortsätta fyra år till. Nu lutar dock der mesta på åt att det blir Biden som tar över tyvärr. Likväl återstår problemet med att det amerikanska samhället är polariserat och det tycks bara öka för var dag som går tyvärr.

Detta är det bästa inlägget i hela tråden. Ja, identitetspolitiken vann, polariseringen kommer att öka, landet fortsätter att slitas isär. Det finns ingen enande kraft längre i USA. George Soros, Kina, Ryssland och Iran och de Trump-hatande vänstertrollen här i tråden jublar.
Senast redigerad av Pazzamo 2020-11-07 kl. 07:58.
2020-11-07, 07:56
Medlem
Nixters avatar
Titta var orden *Election fraud punishment* trendar/ har eftersökts på Google.

https://twitter.com/CosmoDiGirolamo/status/1324952907125579777

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in