2020-11-07, 07:56
Medlem
Jonathanhylstas avatar
Verkar som Trump är på dåligt humör och skriker i vita huset, Hoppas han inte begår självmord😔 Han borde bomba kina, det är doms fel att han förlorade valet.
2020-11-07, 07:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Ett exempel:
https://www.betfair.se/sport/politics/amerikanska-presidentvalet-2020/usa-presidential-election-2020/28009878?specials=true
Jävla skitsida.
Var i färd med att regga mig. Skriver in mitt efternamn såsom det står i pass och körkort.
Sen stavar jag med två e 'n i namnteckning och bankid.

Nu måste jag kontakta dom wtf.

Hade tänkt satsa några tusen på trump nu i slutet hehe.
2020-11-07, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Trump kan ju inte ta en förlust, patologiskt tydligen.
Många republikaner måste skämmas.

Den här artikeln från i våras som var väldigt spot on:
https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2020/07/trumps-collaborators/612250/

Tack, mycket intressant den del som jag läste nu. Ska fortsätta med den lite senare. Man undrar lite över hur Trump har hanterat förluster tidigare? Han måste ha rationaliserat bort allt som andra skulle inse var ett nederlag och så köpt folk som har gått med på hans fantasivärld om vilket stabilt geni han är.

Man kan ju se hans oförmåga att arbeta igenom bara att någon i hans närhet har en annan åsikt. De får sparken och han köper nya vänner. Vilket fungerar bättre när man är en privatperson och företagsledare med en förmögenhet. I en politisk position så måste man samarbeta. Det tror jag inte Trump har sysslat med så mycket, om ens alls.

Han kastar bort personal som han skulle kunnat växa med. Lära sig något av. Och kanske fått bra råd hur handskas med covid. Men just vad gäller coivd så har han inte ens försökt göra något. Och det är omöjligt för honom att ens fejka medkänsla för han vet inte vad det är. Om det inte gäller honom själv, då är det fullt påslag och nu lider han nog en hel del.
2020-11-07, 07:58
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Begriper inte det här.
Hur kommer det sig att arga svenska män inbillar sig valfusk i ett land som de flesta här inte kommer att sätta sin fot i?

Om det nu hade förekommit fusk i valet, så tror jag nog etablerad media hade slagit upp det stort.
Nu är det bara en massa konspirationsteoretiker som inbillar sig.
Och en grinig avgående president.
Nu blir mandarinen en vanlig människa.
Som kan fortsätta sätta på 13-åriga flickor.
Melania lär ta ut skiljsmässa innan muppen flyttat ut Vita Huset.
Det förekommer alltid en viss del av valfusk i presidentvalen. Men framför allt så är det ganska så enkelt att fuska när det gäller mail in ballots, och i det här valet så finns det en massa tydliga bevis som klart pekar mot valfusk från demokraternas sida - i vilken stor grad det har skett vet jag dock inte.

Om du kommer i håg presidentvalet 2000, så minns du säkert hur Al Gore`s sak om valfusk hejades fram i media - och du minns säkerligen hur media körde på för Ryssland fuskde så att Trump skulle vinna presidentvalet för fyra år sedan. MSM hatar Trump, på samma sätt som de hatade Reagan, Bush sr/jr. Men de älskar demokraterna. Hade det varit tvärtom, att Trump/republikanerna fuskade, så hade garanterat media kört på i sin sak för att framhäva den saken.
2020-11-07, 07:59
Medlem
udons avatar
Hade lite svårt att sova inatt så jag googlade runt lite kring pedofilanklagelserna om Biden som nämnts i varannan post här i tråden.

Jag hittar absolut noll belägg för påståendet, inte ens något av tveksam karaktär. Hoppas verkligen alla snubbar här i tråden som har barn själva aktar sig noga för att sprida sådana här rykten. Det är inte helt ovanligt att bli beskylld för sådant i tex skilsmässoprocesser.

Makabert att män sitter och sprider sån dynga som värsta sortens anarkafeminister.
2020-11-07, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det förekommer alltid en viss del av valfusk i presidentvalen. Men framför allt så är det ganska så enkelt att fuska när det gäller mail in ballots, och i det här valet så finns det en massa tydliga bevis som klart pekar mot valfusk från demokraternas sida - i vilken stor grad det har skett vet jag dock inte.

Om du kommer i håg presidentvalet 2000, så minns du säkert hur Al Gore`s sak om valfusk hejades fram i media - och du minns säkerligen hur media körde på för Ryssland fuskde så att Trump skulle vinna presidentvalet för fyra år sedan. MSM hatar Trump, på samma sätt som de hatade Reagan, Bush sr/jr. Men de älskar demokraterna. Hade det varit tvärtom, att Trump/republikanerna fuskade, så hade garanterat media kört på i sin sak för att framhäva den saken.
Jag kollar Fox. De verkar rätt trötta på trumpen. Är de demokrater?
2020-11-07, 08:02
Medlem
Imalosers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av udon
Hade lite svårt att sova inatt så jag googlade runt lite kring pedofilanklagelserna om Biden som nämnts i varannan post här i tråden.

Jag hittar absolut noll belägg för påståendet, inte ens något av tveksam karaktär. Hoppas verkligen alla snubbar här i tråden som har barn själva aktar sig noga för att sprida sådana här rykten. Det är inte helt ovanligt att bli beskylld för sådant i tex skilsmässoprocesser.

Makabert att män sitter och sprider sån dynga som värsta sortens anarkafeminister.
Jag tror de pratar om de gånger han varit slemmig och närgången mot unga flickor. Olämpligt kanske men knappast grund för pedofilanklagelser.
2020-11-07, 08:05
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:

Bidens tveksamma inställningar till barn har även tagits upp av Expressen TV. Pedo Joe är inget som är juridiskt bevisat, det är en talking point. Lite som när vänstermedia kallat Trump fö XXX.
2020-11-07, 08:05
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Pedo-anklagarna mot Biden är uppenbart skitsnack. Det kom tydligen från ett klipp där Biden kramar och dvs tar på en flicka, men om det är pedofili så måste ju isf 99,99 procent jordens befolkning vara pedos.

Det är enbart troll som tror att Biden är pedo, det är ungefär på samma nivå som att påstå att Trump är rasist.
Senast redigerad av Generalandersson 2020-11-07 kl. 08:08.
2020-11-07, 08:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalle632
Jag kollar Fox. De verkar rätt trötta på trumpen. Är de demokrater?
Både och. Men framför allt så är Fox News långt ifrån lika pro-Trump eller lika pro-republikaner i dag som för 2, 3 eller 4 år sedan. Det har ändrats markant under de sista 1-2 åren.
2020-11-07, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klon1
Trump kan ju inte ta en förlust, patologiskt tydligen.
Många republikaner måste skämmas.

Den här artikeln från i våras som var väldigt spot on:
https://www.theatlantic.com/magazine/archive/2020/07/trumps-collaborators/612250/
Men det verkar som att Trump så smått börjar inse vad som händer. Och att han inte kan göra något åt det. Jag tror att han kommer att erkänna sig besegrad, om siffrorna säger så. Frågan är om hans anhängare hakar på, eller i stället fortsätter odla myten om valstölden.

"It's dawning on him," the former adviser said, speaking on condition of anonymity to comment on private conversations. "He never thought he could lose ... and those of us who are in Trump World, we actually never believed he could lose."

https://www.npr.org/sections/live-updates-2020-election-results/2020/11/06/932369007/trump-wants-to-fight-election-but-it-s-dawning-on-him-former-adviser-says
2020-11-07, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
....Då får du pratat med Högsta Domstolen i USA kring detta. Dom har för några timmar sedan begärt separation av poströster som anlänt efter 20.00. För den som följt detta innebär detta 100.000 tals röster som "dykt" upp mitt i natten.

BOOM !

HÖGSTA DOMSTOLEN BEGÄR ATT PENNSYLVANIA SEPARERAR POSTRÖSTER
SOM KOMMIT IN EFTER 20.00 PÅ VALKVÄLLEN

https://www.newsweek.com/supreme-court-intervenes-pennsylvania-vote-count-alito-orders-late-ballots-separated-1545684
Ähhhh
Var inte barnslig nu. Det är kört.
Valet är avgjort.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in