2020-11-07, 07:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av noreplies
å tal om Project Veritas och Steve Pieczenik som "avslöjade" att röstsedlarna är märkte med vattenstämpel...så är det bra att veta att det är samma man som
har påstått att 9/11 utfördes av CIA-agenter och att skolskjutningen i Sandy Hook var en false flag operation.

Rätt trovärdig eller hur.....
9/11 var startskottet.
Det var en false flag. Man hittade thermite.
&
Kom ihåg byggnad 7.

CiA är ju genomkorrupta, de smugglade in kokain i usa, de såld vapen till iran för att använda pengarna till rebeller i Nicaragua. Bland annat.
2020-11-07, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorkgassyh
9/11 var startskottet.
Det var en false flag. Man hittade thermite.
&
Kom ihåg byggnad 7.

CiA är ju genomkorrupta, de smugglade in kokain i usa, de såld vapen till iran för att använda pengarna till rebeller i Nicaragua. Bland annat.

Ja naturligtvis, och det var alien barn som dog i Sandy Hook.
2020-11-07, 07:52
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Inte valfusk men ändå betydelsefullt för Biden är att USAs oppinionsinstiut gravt "misdbedömt" opinionsläget innan valet. Frågan är hur många Trumpanhängare som körde sofflocket som nu grämer sig.
Exempel :

"Att de som mäter och tolkar väljaropinionen ännu en gång – precis som 2016 – har hamnat väldigt fel i sina prognoser, det är förstås ett legitimt ämne för debatt och kritik.
Delstater som Biden förväntades vinna med stor marginal visade sig sluta i hårfina majoriteter, och val till kongressen där Demokraterna tillmättes stora chanser förvandlades till lätta republikanska segrar.
Bara ett exempel ur högen: Wall Street Journal/NBC förutspådde att Biden hade en ledning på 23 procentenheter bland pensionärer – men i stället tros åldersgruppen 65 plus ha röstat på Trump med några procents marginal."

https://www.dn.se/varlden/darfor-vagrar-trump-erkanna-sig-besegrad/
2020-11-07, 07:55
Medlem
crazyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
https://newsvoice.se/2020/11/trumps-team-kodade-valsedlar-bevisa-valfusk/

Trump sa nyligen ”we already won” och nu vet vi varför.
Trump visste att valfusk var planerat och har sett till att avslöja.
Nationalgardet är på plats och arresterar inblandade personer i detta nu.
Årets bästa nyhet enligt mig!

Litar inte på denna Steve, känns som en typ som gillar och snacka vara viktig. Dock så tror jag bevis och en plan finns.
2020-11-07, 08:16
Bannlyst
Citat:
Ja naturligtvis, och det var alien barn som dog i Sandy Hook.
Vem påstår det? Vet du vad en false flag är?
Vad var det som påstods med sandy hook egentligen?

Sök på iran contra och cia cocaine så får du upp lite om vad cia håller på med.

Sedan kan vi ta ett bra exempel. Fraternety' n skull and bones hade några medlemmar som letade sig in i cia och vita huset samtidigt. bush vs kerry var båda skull n bones medlemmar. Sedan så händer 9/11, irakkriget. Sen jobbar kerry som secretary of state åt obama.
Dom är alla interconnectade.

Alltid lika roligt när.man slår er på fingrarna, då sparkar.ni bakut.och drar till med något infantilt.
2020-11-07, 08:16
Avslutad
Nu har det hittats lastbilar från USPS på gränsen till Kanada, fullastade med röstbrev som aldrig blev räknade/inlämnade.

Det verkar vara så omfattande att jag ser ingen annan utväg än ett omval utan poströster snart.

Det hålls naturligtvis tyst om det i media, men det jobbas på högvarv dygnet runt för att upptäcka eventuella fusk. Det ser inte ut att sluta på ett bra tag.

Det måste finnas nog med bevis snart till juridisk tyngd att ogiltigförklara hela valet.

Blir det omval, vilket det förmodligen blir, så vinner Trump. Jag ser ingen annan möjlig utväg.
2020-11-07, 08:20
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Nu har det hittats lastbilar från USPS på gränsen till Kanada, fullastade med röstbrev som aldrig blev räknade/inlämnade.

Det verkar vara så omfattande att jag ser ingen annan utväg än ett omval utan poströster snart.

Det hålls naturligtvis tyst om det i media, men det jobbas på högvarv dygnet runt för att upptäcka eventuella fusk. Det ser inte ut att sluta på ett bra tag.

Det måste finnas nog med bevis snart till juridisk tyngd att ogiltigförklara hela valet.

Blir det omval, vilket det förmodligen blir, så vinner Trump. Jag ser ingen annan möjlig utväg.

Jag ser en annan utväg. En är att såna som du slutar tramsa och erkänner valresultatet.
Vad tror du om det?
2020-11-07, 08:20
Avslutad
Citat:
å tal om Project Veritas och Steve Pieczenik som "avslöjade" att röstsedlarna är märkte med vattenstämpel...så är det bra att veta att det är samma man som
har påstått att 9/11 utfördes av CIA-agenter och att skolskjutningen i Sandy Hook var en false flag operation.

Rätt trovärdig eller hur.....

Fast nu är det tusentals människor som jobbar på högvarv dygnet runt som upptäcker saker hela tiden.

Fusket verkar vara så pass omfattande och organiserat att jag ser inte hur alla bevisen ska kunna döljas.

Det lär väl visa sig, men det här valet är absolut inte över på långa vägar.

Fortsätter det som det gör nu är ett omval bara en tidsfråga.
2020-11-07, 08:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Jag ser en annan utväg. En är att såna som du slutar tramsa och erkänner valresultatet.
Vad tror du om det?

Jag erkänner valresultatet om alla ”fusk” visar sig vara irrelevant eller rena lögner.

Det är alldeles för tidigt att säga. Varken du eller jag har en aning.

Men just nu ser det ut som valfusket är väldigt omfattande och organiserat. Det dyker ständigt upp saker varje dag och det kommer nog inte sluta.

Demokrati vill nog alla ha. Valfusk är bland det värsta som kan hända demokratin.

Ett omval borde inte vara några problem för alla som vill ha demokrati om den visar sig vara ifrågasatt. Den måste ju betalas av republikanerna oavsett. Så vad är problemet?
2020-11-07, 08:27
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fakka
Jo, men först måste man kolla hur mycket skumt som är normalt också.
Skulle jag syna svenska valet skulle jag säkert kunnat hitta isf en röst där nått har gått fel, kan jag fälla Löfven då?

Att det förekommer valfusk även i Sverige är inte alls otroligt. Att fusk är "normalt" ger ju knappast att det skulle vara okej att fuska för att det är "normalt". Vi får se vad som händer i USA nu, med domstolsprocesser och sånt.
2020-11-07, 08:29
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Jag erkänner valresultatet om alla ”fusk” visar sig vara irrelevant eller rena lögner.

Det är alldeles för tidigt att säga. Varken du eller jag har en aning.

Men just nu ser det ut som valfusket är väldigt omfattande och organiserat. Det dyker ständigt upp saker varje dag och det kommer nog inte sluta.

Demokrati vill nog alla ha. Valfusk är bland det värsta som kan hända demokratin.

Ett omval borde inte vara några problem för alla som vill ha demokrati om den visar sig vara ifrågasatt. Den måste ju betalas av republikanerna oavsett. Så vad är problemet?

Finns inget fusk på en nivå som påverkar valet. Det fattar ju vem som helst.
2020-11-07, 08:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Att det förekommer valfusk även i Sverige är inte alls otroligt. Att fusk är "normalt" ger ju knappast att det skulle vara okej att fuska för att det är "normalt". Vi får se vad som händer i USA nu, med domstolsprocesser och sånt.
Valfusk förekommer i princip varenda president/primärval, och det har tydligt förekommit även i detta valet. Frågan är bara i vilken stor grad det har skett, och huruvida fuskandet kan ha haft ngn påverkan på valresultaten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in