2020-11-07, 05:59
Medlem
Vet inte om länken blivit postad tidigare men jag tycker brevet från 5 aug är intressant där man pratar om hur röstsedlarna ska ha ett watermark på dem. Var och en får avgöra själv om det är äkta. Ville iaf dela det här.

https://qm.news/operation-death-blossom-countering-the-coup/

Edit: allas våta dröm om ett osynligt märke är ev bara en önskedröm. Noterade precis att det i brevet skrivs om ett vattenmärke som bör vara synligt, så det kan röra sig om något helt annat än det dolda märket som gubben från CIA pratar om.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-07 kl. 06:52.
2020-11-07, 06:06
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apelsindans
Valet 2016, Trump vann.
Demokraterna: VaLfUsK!!!!

Valet 2020, Demokraterna ser ut att vinna (med många uppenbara frågetecken).
Dems: iNgEt FuSk hÄr InTe! sUpErSäKeRt VaLsYsTeM! OrAnGe mAn BaD!
Clinton vidhåller väl fortfarande att han initierat rysk desinformation trots att det finns noll bevisning för detta? Hon är till och med mer bitter än Trump.
2020-11-07, 06:14
Medlem
CHINA FAIL: Chinese Mail Packages Full of Biden Votes Found in Atlanta Poll Station

https://qm.news/china-fail-chinese-mail-packages-full-of-biden-votes-found-in-atlanta-poll-station/

En rösträknare öppnar upp ett kuvert från Kina med röster? Döm själva.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-11-07 kl. 06:54.
2020-11-07, 06:22
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir Dwain
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Project_Veritas

Omar Jamal heter han.

Alltså, min poäng var ju att mitt avfärdade av just de källorna inte är riktigt rättvist, för de har trots allt riktiga journalister som inte ljuger rakt ut, de vrider saker så mycket de kan, men det finns nog alltid ett korn av sanning. Project Veritas däremot fungerar inte så.

Understood, men har du några källor på att project Veritas farit med lögner och påhitt?

Jag säger inte att det inte är så men mycket av det som jag har sett med Veritas så har det exempelvis varit insiders med dolda kameror så att man har fått höra det som påstås direkt från dom som anklagas. Jag har dock inte satt mig in i project Veritas så jättemycket och har nog inte tagit del av alltför mycket som kommer från dom.
2020-11-07, 06:25
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Understood, men har du några källor på att project Veritas farit med lögner och påhitt?

Jag säger inte att det inte är så men mycket av det som jag har sett med Veritas så har det exempelvis varit insiders med dolda kameror så att man har fått höra det som påstås direkt från dom som anklagas. Jag har dock inte satt mig in i project Veritas så jättemycket och har nog inte tagit del av alltför mycket som kommer från dom.

Det här med att PV ljuger och fuskar är enbrt fokusskiftande och karaktärsmördande. PV har under 10 år levererat snaskiga reportage och faktuella pjäser. En glimt av verkligheten som alla på vänsterflanken hatar och vill gömma under mattan.
2020-11-07, 06:38
Medlem
Henriksss avatar
https://newsvoice.se/2020/11/trumps-team-kodade-valsedlar-bevisa-valfusk/

Trump sa nyligen ”we already won” och nu vet vi varför.
Trump visste att valfusk var planerat och har sett till att avslöja.
Nationalgardet är på plats och arresterar inblandade personer i detta nu.
Årets bästa nyhet enligt mig!
2020-11-07, 06:42
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Det här med att PV ljuger och fuskar är enbrt fokusskiftande och karaktärsmördande. PV har under 10 år levererat snaskiga reportage och faktuella pjäser. En glimt av verkligheten som alla på vänsterflanken hatar och vill gömma under mattan.

Det är vad jag tror med. Det är precis som med alternativa medier här i Sverige. Alltid när det länkas till alternativa medier så duger inte källan eftersom att alternativa medier ljuger och hittar på, påstås det men jag har personligen aldrig själv sett några exempel på det.

Därför skulle jag gärna se att det länkas till några källor som bevisar att project Veritas har ljugit och hittat på storys, det duger inte att bara påstå det utan att också ha belägg för det.

Sedan som jag också skrev så har jag sett videos med dold kamera på exempelvis möten eller med enskilda personer där dom tas på bar gärning så att säga vilket såklart borde vara dom absolut säkraste källorna som existerar.
2020-11-07, 06:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrikss
https://newsvoice.se/2020/11/trumps-team-kodade-valsedlar-bevisa-valfusk/

Trump sa nyligen ”we already won” och nu vet vi varför.
Trump visste att valfusk var planerat och har sett till att avslöja.
Nationalgardet är på plats och arresterar inblandade personer i detta nu.
Årets bästa nyhet enligt mig!

å tal om Project Veritas och Steve Pieczenik som "avslöjade" att röstsedlarna är märkte med vattenstämpel...så är det bra att veta att det är samma man som
har påstått att 9/11 utfördes av CIA-agenter och att skolskjutningen i Sandy Hook var en false flag operation.

Rätt trovärdig eller hur.....
2020-11-07, 06:45
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UndeadNinja
Det är vad jag tror med. Det är precis som med alternativa medier här i Sverige. Alltid när det länkas till alternativa medier så duger inte källan eftersom att alternativa medier ljuger och hittar på, påstås det men jag har personligen aldrig själv sett några exempel på det.

Därför skulle jag gärna se att det länkas till några källor som bevisar att project Veritas har ljugit och hittat på storys, det duger inte att bara påstå det utan att också ha belägg för det.

Sedan som jag också skrev så har jag sett videos med dold kamera på exempelvis möten eller med enskilda personer där dom tas på bar gärning så att säga vilket såklart borde vara dom absolut säkraste källorna som existerar.

Det mest intressanta är att de som nu påstår att PV ljuger är samma personer som innan valrörelsen kallade dem för obetydliga.

Lite ambivalent kan man tycka.
2020-11-07, 06:51
Medlem
ia015s avatar
Vet ej om denna postats här än, men här är nåt också...

https://video.parler.com/yN/LK/yNLKOhC0C4ZR_small.mp4?fbclid=IwAR1NmTxtPfWCQhcy83 iY0PohEuRL6qiqa2cOmseNtMhtk9sk5A07l5dh3g0
2020-11-07, 07:16
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zloth
Orsaken varför man inte kör med elektroniska röster är för att demokraterna inte skulle ha en chans.

Dagens system är ett skämt. Man måste lita på att folk som hatar Trump inte fuskar.

Nu tänkte jag inte på specifikt USA dock. Även i Sverige och ja överallt hade elektroniska röster hindrat sossarna/vänstern från att fuska.
2020-11-07, 07:19
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det är kanske därför Biden inte kampanjande så mycket? Han skulle ändå vinna?

Troligen ja. Han visste att demokraterna skulle hjälpa honom att fuska. Med myndigheternas goda minne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in