2020-11-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NeoVain
Valhemligheten har fler nackdelar än fördelar ändå. Politik ska man kunna diskutera för att förstå. Bara makthavarna tjänar på att folket inte pratar om det, behandlar det som någon lortig liten hemlighet vad man förstår.
Håller med.
Sokrates ansåg att yttrandefriheten var en process som var levande och ledde till nya frågor efter svar.

Vi i Sverige tycker tydligen annorlunda då kommentarsfält 2010 ansågs som pissrännor.
Krönikörer på etablerad media anses fortfarande vara "folkbildare "
2020-11-07, 00:03
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodDog
Steve Pieczenik tillhör inte CIA.

Han förklarar att Trump visste om att demokraterna skulle fuska i valet så han påstår att de satt in QFS -blockchain i kod på
valsedlarna för att det blir tydligt :

Vilka valsedlar som är äkta.
Vilka oäkta som tillkommit.
Hur många äkta som inte kommit in.

Oavsett fusk eller inte ska du ska ta vad Steve Pieczenik säger med en nypa salt. Om CIA vill fuska så gör dem det oavsett QFS eller vad det är.

Jag är mera inne på linjen att det är "öppet fusk" för att få folk att börja kaosa och misstro staten för att sedan komma med en lösning de har full kontroll över.
2020-11-07, 00:08
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Så om Fox News rapporterar valfusk, då måste det väll finnas något bevis då?
Jag menar...Fox News är ett seriöst företag och inte något 4Chan eller Flashback forum där övernaturliga saker sker.
Senast redigerad av Tom.Of.Finland 2020-11-07 kl. 00:10.
2020-11-07, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CP-Greta
Videon är borttagen eftersom den sägs strida mot Youtubes användarvillkor. Kan du förklara lite mer ingående vad de sa?

Vilka är vilkoren i detalj, att det förbjudet att säga den verkliga sanningen? Videon finns på bitchute.
2020-11-07, 00:11
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Det är kanske därför Biden inte kampanjande så mycket? Han skulle ändå vinna?
2020-11-07, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubenstein
https://www.bitchute.com/video/QYuZQluMx8ME/

Men jag förhåller mig skeptisk

Det är vi alla, men lagt kort ligger så det är bara att börja leverera om det finns substans i det han säger.
2020-11-07, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Oavsett fusk eller inte ska du ska ta vad Steve Pieczenik säger med en nypa salt. Om CIA vill fuska så gör dem det oavsett QFS eller vad det är.

Jag är mera inne på linjen att det är "öppet fusk" för att få folk att börja kaosa och misstro staten för att sedan komma med en lösning de har full kontroll över.

Oavsett så vann Trump senast och de hade inte satt in strategier för de trodde inte att han skulle vinna.

De fanns demonstranter som protesterade mot Trump som sanna odemokrater de är.
Då var det allehanda kravaller, rysk valpåverkan och tom Bin Ladens kvinnliga släkting som var Trump anhängare.
2020-11-07, 00:13
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det är kanske därför Biden inte kampanjande så mycket? Han skulle ändå vinna?

Frågan är om han ens visste om eller hade något med det att göra. Det var kanske både planerat på djupare nivå och sedan enstaka vänsterblivna gjorde det där och då för att de kunde. Precis som "de goda våldet" är OK våld enligt deras tycke och tänk så fusk i en "demokrati" är helt ok.
2020-11-07, 00:14
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Frågan är om han ens visste om eller hade något med det att göra. Det var kanske både planerat på djupare nivå och sedan enstaka vänsterblivna gjorde det där och då för att de kunde. Precis som "de goda våldet" är OK våld enligt deras tycke och tänk så fusk i en "demokrati" är helt ok.

Det är säkert Biden's sympatisörer som har valfuskat, inte Biden själv. Brukar oftast vara sympatisörerna som ligger bakom strul, våld och korruption.
2020-11-07, 00:19
Bannlyst
130'000 ballots came delivered by a van in late time to Michigan, 100% to Bye Then...

https://www.bitchute.com/video/IdJbnI6ciMT6/
2020-11-07, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Det är säkert Biden's sympatisörer som har valfuskat, inte Biden själv. Brukar oftast vara sympatisörerna som ligger bakom strul, våld och korruption.

Biden vet nog inte ens vart han är så jävla lost han verkar ibland.
2020-11-07, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare

Självklart kan du ha rätt.
Jag har tänkt att det eventuellt fungerar så i vårt land när man ohämmat låter det tippa över i klanstyrda områden som ursäkt till att sätta in hardcore diktatur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in