2020-11-07, 05:15
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Fox uppdaterar sin karta på ett konstigt sätt då de ligger efter med procenten av färdigräknade counties, både CNN, NBC och associated Press har bättre kartor

https://edition.cnn.com/election/2020/results/president

Jaha, men det ser likadant ut där. Pennsylvania är inte färdigräknat, men det som ÄR färdigt är rött som scharlakan...
2020-11-07, 05:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Han läser från teleprompter eller från skrivna anteckningar. Kollade på hans rallyn och var bara meningslöst babbel som han läste innantill. Somnade nästan.

Ja, jag håller med.
Du verkar inte fatta att både Trump och Biden är idioter.
Folk gillar inte Biden, dom har bara röstat på honom för dom hatar Trump.
Jag supportar Trump bara för han tvålar till journalister, vänstern och BLM.
2020-11-07, 05:16
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Trump improviserar stora delar av sina rallies. Formella uttalanden läser han innantill.

Nej.. Han improviserar, men bara ca 10% mellan han läser från prompter. Har du inte sett att han står vänd åt höger eller vänster hela tiden? På alla hans rallyn stod det två prompters på var sin sida om honom.
2020-11-07, 05:18
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jaha, men det ser likadant ut där. Pennsylvania är inte färdigräknat, men det som ÄR färdigt är rött som scharlakan...
Det röda är landsbygden. Biden vinner stort i Pittsburgh och Philadelphia där folk bor
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Ja, jag håller med.
Du verkar inte fatta att både Trump och Biden är idioter.
Folk gillar inte Biden, dom har bara röstat på honom för dom hatar Trump.
Jag supportar Trump bara för han tvålar till journalister, vänstern och BLM.

Glöm inte att han är en motståndare till n*w*o och globalism. Det är min största anledning att föredra honom.

Men som person ger jag inte mycket för honom
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Som att inte Trump läser från teleprompter och får skrivna tal lol

Nja, med tanke på hur det låter numera är jag mer tveksam till det. Nu följer jsg inget LIVE men när man läser highlights så känns det som att det är ganska ”känslomässiga” tal om vi säger så.
2020-11-07, 05:19
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Nej.. Han improviserar, men bara ca 10% mellan han läser från prompter. Har du inte sett att han står vänd åt höger eller vänster hela tiden? På alla hans rallyn stod det två prompters på var sin sida om honom.
Det märks tydligt när han improviserar och inte. Håller med om att han definitivt använder sig av teleprompter, men inte så mycket som du påstår. Skillnaden är att han kan tala utan telepromter medan Biden mumlar, tappar bort sig och försäger sig utan den. Till exempel erkände han framför sina egna väljare att han inte ens behöver deras röster eftersom han kommer vinna med eller utan dem.
2020-11-07, 05:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Glöm inte att han är en motståndare till n*w*o och globalism. Det är min största anledning att föredra honom.

Men som person ger jag inte mycket för honom

Och parisavtalet och Greta Thunberg ✌️
2020-11-07, 05:20
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Nja, med tanke på hur det låter numera är jag mer tveksam till det. Nu följer jsg inget LIVE men när man läser highlights så känns det som att det är ganska ”känslomässiga” tal om vi säger så.
Mjo, problemen med många av hans tal är ju att de saknar en röd tråd...det blir mycket "rambling" om allt han kommer på i stunden.
2020-11-07, 05:23
Bannlyst
Att byta till Fox news efter hel dag ha lyssnat på CNN är som att clear your mind.
2020-11-07, 05:27
Bannlyst
Jag pratade med en kvinnlig bekant idag som var skitglad att Biden vunnit, för han har en så bra vicepresident.
Vad är det som är så bra med henne frågade jag..
Hon är svart och kvinna var det enda hon visste
2020-11-07, 05:28
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Jag pratade med en kvinnlig bekant idag som var skitglad att Biden vunnit, för han har en så bra vicepresident.
Vad är det som är så bra med henne frågade jag..
Hon är svart och kvinna var det enda hon visste
Om detta inte summerar ordet ”libtard” så vet jag inte vad!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in