2020-11-07, 05:00
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Vegas har gått ut med att man räknar extre noggrant just nu för att Trump har lämnat in stämningar, så man vill vara extra försiktig så att inget blir felräknat.

De beräknar att vara klara tills i morgon (söndag för oss) men kommer att kontrollräkna direkt så allt ska vara klart till innan den 12:e november
Mjo, Pennsylvania kommer ta ledigt över natten och fortsätta räkna i morgon
2020-11-07, 05:02
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Mjo, Pennsylvania kommer ta ledigt över natten och fortsätta räkna i morgon

Vilket de har förtjänat, fan Georgias representant skämtade om att de skulle ta en paus i morgon och gå och se matchen mellan Georiga och Florida, de har också förtjänat att göra det så mycket som de sliter med alla dessa röstsedlar.

Jag hoppas verkligen att dessa stater belönas efter att valet äntligen är över, för om något så kan inte Biden och demokraterna släppa bollen kring Georiga och Pensylvania de måste visa att det är värt att rösta blått
2020-11-07, 05:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
Enastående tal av Joe Biden.. optimism, men manade åndå till lugn och sans.

Värdelöst och menlöst tal där en senil gubbe läser från en teleprompter, ett tal han själv inte skrivit.
Biden har noll karisma och kommer splittra USA.
2020-11-07, 05:07
Avstängd
Kedoxs avatar
Trots att jag väljer Trump före Biden så tycker jag ändå den förstnämndes utspel är löjliga.

Jag vet inte hurvida det förekommit röstfusk och det är inte min sak att avgöra. Men om de misstankarna finns kunde han skrivit typ;

"It seems like Joe Biden is the winner... for now. But we suspect there have been a massive fraud and we will take legal action and make the court look this up. This is not over."

Det hade räckt liksom, men istället har han blivit helt rabiat och gått bananas och skriker som en snorunge. Han kunde skött detta så mycket snyggare..
2020-11-07, 05:08
Medlem
gato12s avatar
hahaha, CNN:s panel talar i tungor av hänförelse av Bidens tal...

De kan bli jävligt självgoda ibland

Speciellt panelen som leds av Anderson Cooper

John King är alltid bäst
2020-11-07, 05:08
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Värdelöst och menlöst tal där en senil gubbe läser från en teleprompter, ett tal han själv inte skrivit.
Biden har noll karisma och kommer splittra USA.

Som att inte Trump läser från teleprompter och får skrivna tal lol
2020-11-07, 05:09
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Trots att jag väljer Trump före Biden så tycker jag ändå den förstnämndes utspel är löjliga.

Jag vet inte hurvida det förekommit röstfusk och det är inte min sak att avgöra. Men om de misstankarna finns kunde han skrivit typ;

"It seems like Joe Biden is the winner... for now. But we suspect there have been a massive fraud and we will take legal action and make the court look this up. This is not over."

Det hade räckt liksom, men istället har han blivit helt rabiat och gått bananas och skriker som en snorunge. Han kunde skött detta så mycket snyggare..

Grejen är den att även hans egna har fått nog, de säger åt honom att presentera bevis eller knipa nu
2020-11-07, 05:10
Medlem
gato12s avatar
Vita Husets chief of staff har smittats av Corona

Trump är väl immun nu antar jag
2020-11-07, 05:11
Bannlyst
Citat:
Som att inte Trump läser från teleprompter och får skrivna tal lol

Nej, men det hade nog varit bra om han gjort det, märks att du aldrig lyssnat på Trumps tal.
2020-11-07, 05:12
Medlem
twoeggss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnoldw
Nej, men men det hade nog varit bra om han gjort det, märks att du aldrig lyssnat på Trumps tal.

Han läser från teleprompter eller från skrivna anteckningar. Kollade på hans rallyn och var bara meningslöst babbel som han läste innantill. Somnade nästan.
2020-11-07, 05:14
Avstängd
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Grejen är den att även hans egna har fått nog, de säger åt honom att presentera bevis eller knipa nu

Ja. Han framstår mer som någon som verkligen inte kan ta en förlust.
Misstänks röstfusk skall det tas i supreme court heter det va? Men han ska absolut inte skrika det rakt ut innan fakta kan presenteras.

Nog många republikaner som sitter med panikångest och undrar hur i helvete detta ska kunna slätas över och ansendet hos partiet återupprättas.
2020-11-07, 05:14
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Han läser från teleprompter eller från skrivna anteckningar. Kollade på hans rallyn och var bara meningslöst babbel som han läste innantill. Somnade nästan.
Trump improviserar stora delar av sina rallies. Formella uttalanden läser han innantill.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in