2020-11-07, 03:25
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kato85
Har de kollat:

Vattnet utanför huset? Jag menar dykt genom hela bottnen.

Tom Hagens mobiltelefon?

TH: s telefon är förmodligen kontrollerad. vatten utanför huset är inte kontrollerat 100% än..
Citera
2020-11-07, 03:27
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
TH: s telefon är förmodligen kontrollerad. vatten utanför huset är inte kontrollerat 100% än..

Okej, det skulle ju vara intressant om han använt en encrochat-mobil eller liknande, och om man kan kolla upp användare som befunnit sig i Norge vid tidpunkten för mordet, nu som Enchrochat är knäckt av internationell polis.
Någon form av kommunikationsmedel måste TH ha nyttjat ifall han skapt kontakt med ev. lönnmördare.
Och även om det inte är omöjligt, så vore det mycket otroligt ifall han enbart haft muntlig kontakt med ev. gärningsmän.
Tänk dig själv att du avdelar tid till att åka till stan för att reka efter kriminella och sedan enbart genom muntlig konversation ordnar ett kontrakt på sin frus huvud.
Ifall man kammar noll på detta så är det då ett starkt bevis för att han inte är inblandad.

Hade jag varit spaningsledare så skulle jag skitit på mig ifall det kommer fram att kroppen ligger på sjöns botten i 2 år, och att man glömt att leta överallt.
Senast redigerad av kato85 2020-11-07 kl. 03:32.
Citera
2020-11-07, 03:32
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Okej, det skulle ju vara intressant om han använt en encrochat-mobil eller liknande, och om man kan kolla upp användare som befunnit sig i Norge vid tidpunkten för mordet, nu som Enchrochat är knäckt av internationell polis.
Någon form av kommunikationsmedel måste TH ha nyttjat ifall han skapt kontakt med ev. lönnmördare.
Och även om det inte är omöjligt, så vore det mycket otroligt ifall han enbart haft muntlig kontakt med ev. gärningsmän.
Ifall man kammar noll på detta så är det då ett starkt bevis för att han inte är inblandad.

Hade jag varit spaningsledare så skulle jag skitit på mig ifall det kommer fram att kroppen ligger på sjöns botten i 2 år, och att man glömt att leta överallt.

ja, det är både rädslan och hoppet att kroppen kommer att hittas
Citera
2020-11-07, 04:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Fint om du kunne lære deg å bruke tegn, slik som spørsmålstegn?????????????.
Slik jeg tyder innleggett ditt, så lurer du på hvem som måtte betale tinglysning. Det koster kr. 585,- mellom ektefeller.

Ja da har du tolket det rett og svart på det jeg lurte på. Mange takk. Jeg har lært noe nytt.
Hvorfor må jeg ha spørsmålstegn? Hvorfor så voldsom reaksjon på om jeg spør eller sier.

Det er en enkel løsning, å bare være høflig og si 585. Og jeg hadde svart tusen takk. Ferdig med den. Og så visste vi alle det.
Eller ble du irritert fordi du ikke riktig visst om du skulle puse med en enigmann. Eller rase mot en uenigmann.
Forumet hadde tjent på en sivilisert tone uansett.
Citera
2020-11-07, 04:18
Medlem
Citat:
Tänk dig själv att du avdelar tid till att åka till stan för att reka efter kriminella och sedan enbart genom muntlig konversation ordnar ett kontrakt på sin frus huvud.

De telefonene kan ha vært brukt. Og det har vært helt tyst om politiet har mistanke om det. Eller en form for synlige avtalte tegn som de innvidde kunne tolke.

F.eks. hvorfor startet bilen på gangstien å kjøre før TH var reist til jobb. Hvis bilen er involvert, hvordan visste at TH skulle til å gå. Er TH ikke involvert måtte det bety at de overvåket dialog eller bevegelser fra vinduer.
Citera
2020-11-07, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Tack. Jo de ser båda litet trötta ut ...
Men jag tolkar ingenting särskilt därför.
Øynene som ser. Mine øyne ser et hovent håndledd, en hevelse akkurat over håndleddet. Jeg ser en venstrehånd som vil beskytte høyrehånden og den vonde siden er vridd vekk så ikke noe kommer borti. Jeg har ikke tolket ansikter. Bare at ikke noe kommer ani . Og sammen med hevelsen tyder det på meg som at det er det som er vondt.
Citera
2020-11-07, 04:36
Medlem
Hvis de 200.000 har stått på en konto og ventet på hennes 67 års dag. Skulle ikke hennes selvangivelse vise 200.000 kr opp.

Hvis ikke, hvor er de. Hvorfor er de der

Her er mye omgåelser på alt som ble brakt på det rene for et par netter siden. En må nesten spørre/svare på hver enkelt detalj for å unngå utenomsnakket.

TH overførte S4til seg. Ja
AE hadde allerede S2b viser det seg. Ja
AE mistet S4b etter ekteskapskontrakt 2. Ja
Hvem fikk istedet S4b. TH
Skulle han det ihht kontrakten. Nei

Osv

Dette er fakta.
Citera
2020-11-07, 05:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Jemtland-saken ble oppklart etter kort tid. Der var alt innlysende.

Du uttaler deg om Hagen-saken som om alt er innlysende med denne saken også. Hagen-saken kan ikke sammenlignes med noen annen sak. Den er unik.

På tide å tenke smartere!

Hvordan går det med
"TH hoppet ut av vindu på Futurum og slo seg slik at han ble psykopat" - hypotese?

Synes du virkelig den er sannsynlig?

Janne-saken var ikke noe mere innlysende. Detaljene i saken er utrolig like.
Hvis ikke Svein hadde påvist liket som lå under en øde bro, så kunne saken drøyet ut.
Slo seg når han hoppet ut vinduet? Det er jo bare gress utenfor vinduet.
Citera
2020-11-07, 05:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrushCandy
Du dikter opp en historie om hvordan du tror hun har blitt utsatt for vold fordi du ser en "kul" på armen på et bilde? Det eneste jeg ser på det bilde er en kropp som eldes. Altså ingenting unormalt.

Du liker også å dikte opp masse rart som ikke har rot i virkeligheten og presenterer det som sannheter. Vurdert å bruke fantasien din på å skrive en bok istedenfor?

Det går helt fint at du sier at du ikke ser kulen på armen.
Senast redigerad av Fenvatnet 2020-11-07 kl. 05:32.
Citera
2020-11-07, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Hvor skulle hun dra? Og hvordan? Uten noen inntekt, så blir det vanskelig. Fast inntekt (alderspensjon) fikk hun først når hun var 67. Og det er da hun setter seg ned å begynner å lete etter bolig.

Jag tänker inte själv så, men enligt det spåret kunde ju en annan person betalat för henne.
Citera
2020-11-07, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
De telefonene kan ha vært brukt. Og det har vært helt tyst om politiet har mistanke om det. Eller en form for synlige avtalte tegn som de innvidde kunne tolke.

F.eks. hvorfor startet bilen på gangstien å kjøre før TH var reist til jobb. Hvis bilen er involvert, hvordan visste at TH skulle til å gå. Er TH ikke involvert måtte det bety at de overvåket dialog eller bevegelser fra vinduer.

Kan ju ha varit en spanare som haft uppsyn över huset och sett att TH var på väg till sin bil och varskott personen i den okända bilden.
Citera
2020-11-07, 07:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten

Anmärkningsvärt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in