Flashback bygger pepparkakshus!
2020-09-20, 00:02
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
La oss si at det er noe i ryktene om TH og lnningsansvarlig. TH kan ha ringt henne opp 08:45, kjrt ut i et ndvendig rend uten bryte telefonforbindelsen, og kommet tilbake til S4 08:56 og avsluttet samtalen med lnningsansvarlig.

Jeg tror tidsplanen ble skiplet og forskjvet, pga fallet i trappen og all vaskingen som TH ikke rakk bli ferdig med.

Kanskje han kvittet seg med noe utstyr. Og kjrte gangveien for spare tid. Da er det TH som kjrer bilen som vises p opptakene 08:56. Og muligens han som kjrer bil 09:05 ogs.

Hvis drapet skjedde p natten mtte TH prioritere f vekk levningene til det planlagte stedet. Vaskingen ville han mtte ta etter at han kom hjem igjen.
interessant
Citera
2020-09-20, 00:03
Medlem
Citat:
La oss si at det er noe i ryktene om TH og lnningsansvarlig. TH kan ha ringt henne opp 08:45, kjrt ut i et ndvendig rend uten bryte telefonforbindelsen, og kommet tilbake til S4 08:56 og avsluttet samtalen med lnningsansvarlig.

Jeg tror tidsplanen ble skiplet og forskjvet, pga fallet i trappen og all vaskingen som TH ikke rakk bli ferdig med.

Kanskje han kvittet seg med noe utstyr. Og kjrte gangveien for spare tid. Da er det TH som kjrer bilen som vises p opptakene 08:56. Og muligens han som kjrer bil 09:05 ogs.

Hvis drapet skjedde p natten mtte TH prioritere f vekk levningene til det planlagte stedet. Vaskingen ville han mtte ta etter at han kom hjem igjen.
sprs hvor tidsmessig sikre vitnene er nr de s th. Han kan ha hentet parkert bil 8.56. Satt den i garasjen for senere bruk, kjrt egen bil til futurum 9.05, ankommet 9.10. Da m i s fall andre ha operert aehs telefon. Bilbytte er et sannsynlig alternativ eller at 8.56 bilen ikke har noe med saken gjre. Fakta er at ths bil er fanget p kamera fr siste telefonbevegelser. Han m dermed hatt hjelp.
Citera
2020-09-20, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
BB er styreformann i TH`s selskaper + forfatteren av ektepakten.

Men er BB sterk og fit til drepe og bre lik? De er ikke helt unge disse karene. Er det realistisk
Citera
2020-09-20, 00:04
Medlem
Citat:
Hvis tidslinjen er forskjvet, vil selvflgelig ikke politiet g ut med informasjon om dette. Det ville i s fall vre bevis. Og beviser skal ikke forhndsprosederes i mediene.

Vi vet ikke hva slags beviser politiet mener ha. At politiet ikke lenger har behov for beslag av Sloraveien, kan jo tyde p at de har funnet fellende beviser.

Siste livsbevis er 09.14, spass har de rpet.
Citera
2020-09-20, 00:05
Medlem
Citat:
Ikke engang politiet som sitter p alle bevis har sagt noe om at tidslinjen er forskjvet.
jeg tenker kun at det er en logisk tanke for et planlagt drap.
Citera
2020-09-20, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Men er BB sterk og fit til drepe og bre lik? De er ikke helt unge disse karene. Er det realistisk

Fr da tro det, karer i sekstira pleier da ikke vre svake.
Citera
2020-09-20, 00:08
Medlem
Citat:
Siste livsbevis er 09.14, spass har de rpet.

Jeg holder alt pent. Jeg vet ikke hva som er hva, av staging, dekkhistorie, politiets mediestrategi og harde fakta.
Citera
2020-09-20, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
sprs hvor tidsmessig sikre vitnene er nr de s th. Han kan ha hentet parkert bil 8.56. Satt den i garasjen for senere bruk, kjrt egen bil til futurum 9.05, ankommet 9.10. Da m i s fall andre ha operert aehs telefon. Bilbytte er et sannsynlig alternativ eller at 8.56 bilen ikke har noe med saken gjre. Fakta er at ths bil er fanget p kamera fr siste telefonbevegelser. Han m dermed hatt hjelp.

S lenge jeg ikke vet sikkert hva som er hva av staging, dekkhistorie, politiets mediestrategi og harde fakta.

Vi vet at AEHs mobil har blitt brukt til samtaler, men det er mottakerne som bevitner at AEH selv ringte og var i live under samtalene. Vitner kan lyve. Eller huske feil. Eller av andre grunner finne det best ikke fortelle hele sannheten.

Harde fakta er at AEHs telefon har blitt brukt. Men, mobiloperatrens data kan ikke si noe om hvem som brukte telefonen hennes.
Citera
2020-09-20, 00:16
Medlem
Citat:
Du m huske p at her har vi et tilfelle av TT.

Jo det er det nok, men det er greit ha respekt for den som faktisk er drept. Jeg kjente henne ikke, men hun omtales ikke i fine ordelag her. Jeg reagerer p det. Iveren for TH gjr at forsvarstaler blir hensynslse
Citera
2020-09-20, 00:20
Medlem
Farkostens avatar
TH vokste opp i en kjempestor sskenflokk.. Moren dde tidlig og faren drakk. TH rmte fra barnevernet. TH skaffet seg en god utdanning mot alle odds. TH har vrt krevende mot sine forbindelser, til tider har han vrt ekstrem p den fronten. TH sine forbindelser kjenner familien godt, de har vrt invitert en rekke ganger hjem til S4.
TH har framsttt som veldig pen og inkluderende overfor sine forbindelser .

Min kilde ser ikke p TH som en typisk drapsmann. Han nsket beholde kjernefamilien, mens AE kanskje nsket seg ut.

Kilden sier ogs at TH til tider oppfrer seg psykotisk.

Min kommentar : Verden er ikke svart/hvitt
Citera
2020-09-20, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Jo det er det nok, men det er greit ha respekt for den som faktisk er drept. Jeg kjente henne ikke, men hun omtales ikke i fine ordelag her. Jeg reagerer p det. Iveren for TH gjr at forsvarstaler blir hensynslse

Madeleine Albright sa p Skavlan i kveld at menn er tenkere og kvinner er multitaskere.
Tror rsaken ligger der et sted.
Citera
2020-09-20, 00:29
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Madeleine Albright sa p Skavlan i kveld at menn er tenkere og kvinner er multitaskere.
Tror rsaken ligger der et sted.

Pstr du at kvinner mangler konsentrasjonsevnen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in